PDA

View Full Version : Gitarist gezocht voor akoestische rockband in omgeving Roermond



De Blieje
25 maart 2011, 00:14
Wij (drummer en bassist) zijn op zoek naar 2 gitaristen voor een akoestische rockband in de omgeving van Roermond.

We zoeken gitaristen die het een uitdaging lijkt om in een project te stappen waarin rock georienteerde songs van de jaren 60 tot 90 (varierend van o.a. Rolling Stones, Van Morrison en Wilson Pickett tot Lenny Kravitz, Iron Maiden en The Offspring) zodanig worden gearrangeerd dat ze akoestisch "lekker" en herkenbaar blijven klinken maar toch "anders dan anders" en daardoor uniek zijn.

Als ik ons eigen nivo zou moeten omschrijven zou ik zeggen: gemiddeld (geen hoog- maar ook geen laagvliegers). Creativiteit en eigen inbreng in reportoire en arrangement vinden we belangrijk. We zijn daarom niet specifiek op zoek naar "gitaargoden", hoewel deze uiteraard wel welkom zijn.

We zijn ook nog op zoek naar een zanger dus als je ook nog kunt zingen zou dat "mooi meegenomen" zijn maar zang is geen must. Bespeel je toevallig ook nog mondharmonica of andere instrumenten: Prima!

We hebben geen "profi" ambities en fun staat voorop.

Als dit als muziek in je oren klinkt dan neem ff contact met me op!