PDA

View Full Version : Invaller gezocht (semi) pro coverwerk - gitaar



Mr.Bluesbreaker
24 maart 2011, 00:12
Ik ben voor mijn band Groove Department op zoek naar een invalgitarist voor een paar data deze zomer om te spelen.
Dit is een goed draaiende top 100 band, bestaande uit 9 man incl. 4 blazers en heeft door het hele land inmiddels ongeveer 150 keer gespeeld van kroeg tot Paradiso. Zie www.groovedepartment.nl voor wat info over check youtube eens. Basis ligt in Groningen, maar met een bandbus trekken we soms ook naar het westen of zuiden van het land. Hierin is plek voor jou en je gear.

Ik zoek iemand die veel repertoirekennis heeft, live ervaring en nog wat tijd om een paar betaalde klussen te doen. Je valt in een muzikaal complete en te gekke show met bijbehorend technisch team en een hele goede sfeer, en houd hier een goede verdienste aan over. Daartegenover kun je uit de voeten van funk tot en met hardrock en ben je in staat om gedisciplineerd een grote setlist in te studeren en heb je een goede, breed inzetbare sound en presentatie. Het zou helemaal mooi zijn als je tussen de 20 en 30 bent, en als je her en der een tweede stem kan neerleggen, maar dit is zeker geen eis. Lijkt je dit leuk, mail of bel me dan even op de gegevens op mijn site en wie weet werk ik je in voor in mijn ogen een van de tofste liveacts uit het noorden:D

Mr.Bluesbreaker
10 mei 2011, 12:02
Mag dicht!