PDA

View Full Version : Voorstellen



marclinh0
22 maart 2011, 23:58
Hallo allemaal,

Ik ben Marcel. Sinds 6 weken weer actief in een band Innocence, na 4 jaar aan mijn nieuwe huis te hebben geklust. Genre Rock (Pearl Jam, Greenday en ook Pink, Guano Apes etc

Ben begonnen met gitaarspelen omdat ik George Kooymans van de Earring zo geweldig vond (en nog steeds vind) . (ja ik ben al in de 40!)


Gear
Gibson Les Paul
Fender Strat US
Ibanez ST-105
Ovation Shallow Body
Fender The Twin (Red Knob) + Marshall 2x12 Box (1936)
Ibanez PT-5 Multieffect (alleen nog voor sommige sounds bv Stones nummers)
Boss GT-8 (met 4 Cable method)
Cry Baby Wah

Zoek: eigenlijk niets in het bijzonder :cooler:, vind het alleen leuk om te lezen hoe anderen met hun hobby bezig zijn !

Groet!

lefthandstrat
23 maart 2011, 02:19
Hi, hartelijk welkom en veel (lees-)plezier hier op dit geweldige forum! Ik kom hier (bijna) elke dag en met veel plezier :crazyhappy:

Cubone
25 maart 2011, 14:38
Hi,

Welkom op het forum, ben benieuwd naar je gitaarspel !

groetjes,


Cuby

geert1976
25 maart 2011, 14:58
Hallo allemaal,

Ik ben Marcel. Sinds 6 weken weer actief in een band Innocence, na 4 jaar aan mijn nieuwe huis te hebben geklust. Genre Rock (Pearl Jam, Greenday en ook Pink, Guano Apes etc

Ben begonnen met gitaarspelen omdat ik George Kooymans van de Earring zo geweldig vond (en nog steeds vind) . (ja ik ben al in de 40!)


Gear
Gibson Les Paul
Fender Strat US
Ibanez ST-105
Ovation Shallow Body
Fender The Twin (Red Knob) + Marshall 2x12 Box (1936)
Ibanez PT-5 Multieffect (alleen nog voor sommige sounds bv Stones nummers)
Boss GT-8 (met 4 Cable method)
Cry Baby Wah

Zoek: eigenlijk niets in het bijzonder :cooler:, vind het alleen leuk om te lezen hoe anderen met hun hobby bezig zijn !

Groet!


Kooymans, is ook één van mijn helden en ook de reden dat ik gitaar ben gaan spelen:rockon::rockon:
En ik ben nog geen 40;)

Welkom op het forum en veel leesplezier:ok: