PDA

View Full Version : oefenruimtes



Myxendi
18 mei 2003, 20:07
Hoihoi! ik ben met mijn band al een tijdje wanhopig op zoek naar een oefenruimte en het wil niet zo vlotten... het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat er 10 keer zoveel bands zijn als plek in oefenruimtes... of zijn er nog plekken waar de oefenruimtes halve dagen leeg staan? ik zou er zo heen verhuizen...

Als iemand een oefenruimte in de omgeving van wageningen weet hoor ik het graag :smile:

anarya003@hotmail.com

Ibanez
18 mei 2003, 20:32
Wat ben ik blij dat ik zoetermeer woon (dat ik dat nog eens zou zeggen :smile: ) Daar kan je oefenruimtes huren voor 10 tot 20 euro voor 3 of 4 uur met drumstel, bekkens, pa installatie en versterkers! En er is altijd wel eentje vrij!

Myxendi
18 mei 2003, 20:52
mooi, dan ga ik met band en al intrekken bij mijn oma, die woont nl. in zoetermeer :smile:

BLOK182
18 mei 2003, 21:09
Of kom naar Venlo, voor 36 euro de maand heb je hier een aardig oefenhok voor 12 uur de maand.

Myxendi
18 mei 2003, 21:12
waaaaaaaaaat??? dat is dan zeker per persoon ofzo??? :eek:

Ic3gl0vE
18 mei 2003, 21:16
onze oefenruimte is gratis, we hebben de sleutel en kunnen er in overleg eigenlijk altijd in. we hebben een keuken, 2 banken en een groot hok waar we wel zelf alle spullen in moeten zetten, maar de pa van de drummer komt altijd het drumstel en monitoren en alle shit die we nodig hebben bezorgen en ophalen

te gek gewoon :grin:

Fvddungen
18 mei 2003, 21:37
Ik vraag me vaak af of het de moeite zou lonen om 's met een aantal bands uit de buurt de koppen bij elkaar te steken en zelf een oefenruimte in te richten. Er is vast wel een bedrijf, waar je heel goedkoop een stukje opslagruimte ofzo kunt huren. Dan nog inrichten en oefenen maar. Alleen zul je onderling moeten afspreken wanneer wie enzo.

Zou dat werken?

Myxendi
18 mei 2003, 21:51
ik denk dat zo'n plan zeker de moeite waard is om iig te proberen. het zal wel veel tijd en energie kosten omdat je toch met al die mensen goed moet overleggen over gebruik en beheer van de ruimte en spullen enzo. ik dnek dat ik maar eens wat dingen ga uitzoeken... :smile:

Ic3gl0vE
18 mei 2003, 22:26
nou... bandjes met jonge mensen kappen er vaak weer mee. Dan kunnen je kosten dus ineens verhoogt worden omdat een van de andere bands het laat afweten en dan zit je daar, zonder geld

Myxendi
18 mei 2003, 22:50
mn tja dan is het zaak om niet met al te jonge mensen samen te werken, en zowiso je zaakjes goed te regelen dat je niet voor dat soort situaties komt te staan...

Matje
19 mei 2003, 09:29
Onze oefenruimte is gratis. Het is een kleine ruimte boven een schuur van een kennis van de drummer (jaja). We moeten er alleen nog een ijskast neerzetten.

idono
19 mei 2003, 10:31
Is waddinxveen dichtbij genoeg?

elke week een dagdeel van 5 a 6 uur en dat kost per maand 70 euro, dus 17,50 per week.

Greetz Henk

Myxendi
19 mei 2003, 10:34
Waddinxveen ligt helaas op zo'n uur rijden van Wageningen, das iets te ver weg... Maar bedankt voor de tip iig :smile:

BLOK182
19 mei 2003, 19:44
Op 2003-05-18 21:12, schreef Myxendi:
waaaaaaaaaat??? dat is dan zeker per persoon ofzo??? :eek:

voor unlimited personen, incl. een jcm900 en jcm800 en een dikke ampeg bassamp :smile:

Myxendi
21 mei 2003, 21:59
hey quint, ik kwam er gister achter dat er in wageningen al zo'n soort initiatief is! er is een ruimte gekraakt op het industrieterrein en daar oefenen nu bandjes :smile: er zijn dus weer meer opties dan is dacht... goede hoop/hulp kan nooit kwaad zoals je ziet :smile: thnx

m^rton
16 juni 2003, 15:39
Dus ik ben toch niet de enige met het befaamde 'repetitie-ruimte-probleem'!

Ik ben namelijk ook al tijden op zoek naar een repetitieruimte. Ik heb al 2 keer een band bij elkaar gehad die spaak liepen door gebrek aan oefenruimtes. Ik vind dat de gemeente beter daar geld in kan steken in plaats van lelijke kunstwerken en meer van die onzin!