PDA

View Full Version : Airbourne Cover Band - What's Eating You (Talent Alert!)



Exi
21 maart 2011, 13:38
http://www.youtube.com/watch?v=IdMYMsNOR2o

Ik wilde even een video met jullie delen van de band van mijn broertje: ACB (Airbourne Cover Band) (Ze zijn nog druk bezig met het verzinnen van een betere naam, suggesties welkom!;)).

Wat vinden jullie ervan? Het is toch niet slecht voor een paar onderdeurtjes?
De drummer was een invaller, maar normaal speelt een jochie van 10 op de drums.

Ze hebben al twee optredens staan.
30 April bij Castellumpop in Valkenburg en 13 Mei bij Making The Band in de Scum, Katwijk.
Het is erg vet om dat kleine talent op het podium zien staan.:ok:

marter544
21 maart 2011, 14:32
Fucking geniaal! Dat is alles wat ik er op te zeggen heb. Ik heb ook ooit eens samen met een trompetist gespeeld die destijds 10 jaar was (ik was toen 16 denk ik), dat was ook al zo ontzettend tof, filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=hXzhIPFTRqI).

Ik ben benieuwd hoe het met de band van je broertje gaat verlopen!

allochthomas
21 maart 2011, 15:32
Klinkt niet verkeerd! Nu nog wachten tot ze de baar in de keel krijgen en op hun gezicht:ok:

Mr. Dynamite
21 maart 2011, 15:41
Airbourne is sowieso gewoon rete vet! :rockon:

Echt geniaal, die kunnen nog een heel eind gaan komen :ok:

duckman
21 maart 2011, 15:46
dit is echt tof dikke +1 !!!

Exi
21 maart 2011, 15:57
Klinkt niet verkeerd! Nu nog wachten tot ze de baar in de keel krijgen en op hun gezicht:ok:
Haha en nog wat meer groeien zodat ze beter bij de microfoons kunnen:D

Het blijft gewoon vet om te zien en je ziet ze echt elke week beter worden.

Duhsjaak
22 maart 2011, 12:34
Hi
Het is zeker in de Brabo regio een goed vallende (!!!) naam. Weet niet of dit grapje eigenlijk wel kan. Zo niet: Sorry.
Leuke naam, dus waarom veranderen? Ze komen ook zo maar uit de lucht vallen, zo bedoelde ik dat eigenlijk.

Ik heb twee seizoenen standaard een band als deze in het 'voorprogramma' gehad. Voor ons leuk, voor hen een manier om podium te krijgen, kilometers op de teller. Denk daar nog met veel plezier op terug.

De baard in de keel was reden voor het uiteenvallen van de band. Tot mijn spijt.

Als je het koppie van de middelste ziet, weet je gewoon dat je met deze band wat moet. Ondanks de concentratie staat ie te kicken. Een feest om te zien. EN horen dus. Programmeren, meenemen etc.

Gewoon prachtig. Een ook een pluim voor de bassist. Die drumt beter dan de drummer. Die gast weet wat ie wil. Vette lijnen pompen.
Drie keer gekeken dat ding. Heerlijk!
Vriendelijke groet, Gus

Exi
22 maart 2011, 15:00
Bedankt voor de complimenten Gus! Tja, de naam Airbourne zelf is helaas al in gebruik door de echte band en er 'Cover Band' achter plakken vinden ze zelf ook niet zo chique, dus vandaar een andere naam.
Ik zit stiekem ook te hopen dat zijn stem niet teveel gaat lijden onder die 'baard', maar we zien wel.

De bassist is letterlijk net een paar weekjes bezig met bassen dus hier zit ook zeker veel progressie en talent.
Vandaag gaan ze weer oefenen. Ik zelf kan er helaas niet bij zijn, maar ik ga er vanuit dat er weer gefilmd gaat worden. Nu dus met hun eigen drummer die bij ieder nummer gewoon helemaal los gaat.