PDA

View Full Version : Hallo mensen



rasselbock
20 maart 2011, 19:18
Hallo allemaal,

Ik ben Tim, 28 jaar, speel zo'n tien jaar gitaar.
Sinds een jaar in de band The Jacobites, waar het lekker mee gaat.

Mijn spullen:

- Epiphone Sheraton (met mean90 pups)
- Fender Pro Reverb
- Vox Ac30cc1 (te koop)
- Jagmaster (met dream90 pups, te koop)

- Pedalboard: Visual Sound Route66, Korg Tuner, MXR distortion III, EH Memmory Man Hazarai
- Ibanez AW30 akoestisch

Wil mezelf wat meer technisch gaan onderleggen, dus hopelijk kan ik hier wat hulp vinden met mijn apparatuur.

groet!

Duhsjaak
21 maart 2011, 00:23
Hi
Je kunt wel wat hulp gebruiken zo te zien. Droom gear en dat wordt te koop gezet......

Geeft niks. Gewoon een goede baan scoren, dan kun je het straks allemaal terugkopen.
Hartelijk welkom. Weet je wat? Ga een andere GN'er blij maken!!!
Voor welke muziek heb je die spullen niet meer nodig?

Vriendelijke groet, Gus

nickofzo
21 maart 2011, 01:08
hartelijke welkom!

rasselbock
21 maart 2011, 10:13
Ik speel indie/alternative, veelal Brits georienteerd, geďnspireerd door jaren 60 en jaren 90 (Britpop tijdperk).

Wat betreft mijn spullen die te koop staan:

Die jagmaster klinkt lekker, maar ik merk dat ik toch altijd de Sheraton pak. Past qua veel en geluid beter bij me. Ik houd wel van een beetje meer gitaar. Die Vox ac30 is ook niet mis, maar zocht naar een betere cleane basis. Vox heeft altijd wel een randje. Als je die echt clean wil laten klinken wordt ie me wat te dun. Die Fender heeft een dikkere clean. Maar die moet wel bekostigd worden, vandaar de verkoop... (Vox en Fender schijnt trouwens mooi te combineren, heb ik gehoord, dus wie weet in de toekomst samen op het podium...)

groet

Duhsjaak
22 maart 2011, 11:13
Hi
Teruglezend ziet het er inderdaad een beetje als een frontale aanval uit. Sorry. Was niet zo bedoeld.

Ik maak pré Beatles, maar in ieder geval pré Sergeant Pepper muziek, kop en staart, geen zelfbevredigingssolo's, dus ik gok maar dat wij op dat gebied wel het nodige in common (brit dan maar) hebben. Of misschien beter: erg groot pré Tommy Who fan.

Nogmaals welkom en veel plezier....
Vriendelijke groet, Gus