PDA

View Full Version : Gevorderde gitarist(/bassist) (16) zoekt band t(België, omg. Lier/Zandoven/Brecht)



Thmz
20 maart 2011, 10:24
Hallo,

Ik ben een gitarist van 16 jaar, speel 7 jaar gitaar en ik speel zowel klassiek als elektrisch. Ook heb ik een (goedkope) basgitaar en een (goedkoop) drumstel. Ik zoek een band of personen (drum/bas/gitaar/keyboard/... + zang) om wat muziek mee te maken. Ik woon in Zandhoven (provincie Antwerpen), zoek mensen uit de buurt (Lier/Turnhout/Brecht/Malle/Herentals). Wil graag spelen met mensen die echte muziek willen maken en niet tussen elk nummer op het drumstel zitten slaan en sfeerliedjes zitten te spelen, want in mijn huidige band hangt me dat echt de keel uit. Ik heb hier een vrij grote zolder met uitrusting voor zowat een hele band staan als repetitiekot, ik kan ook op verplaatsing komen. Veel genres spreken mij wel aan, behalve jazz/blues/death-metal, dat is echt niets voor mij.

Groeten Thomas

darkrainop
1 februari 2012, 16:53
Beste,

Ik ben net met een band gestart en er is zeker al zang en gitaar aanwezig.
We hebben allemaal jouw leeftijd, en we repeteren in Lokeren/Zele.
Ik heb gelezen dat je voornamelijk pop wil, of heb ik het verkeerd?
Dat is ook ons genre.
We zoeken ook nog een goede gitarist die eventueel ook elektrische kan.

Interesse of vragen?

Mvg,
Kevin

Thmz
4 februari 2012, 21:13
Ja, pop is m'n favoriet genre om te spelen ;)
Spijtig genoeg is Lokeren nogal ver. :(

darkrainop
5 februari 2012, 11:08
Dat is jammer :(

MatthiasFaes
11 april 2012, 19:22
Hey,

Ik heb een bandje en onze vorige bassist is net gestopt. Ik lees wel dat je favoriete genre pop is, dat van ons ligt er net dat iets vanaf. We spelen de stijl van Trivium/In Flames. Voornamelijk zijn we nog met covers bezig, maar het eerste nummer is net af, en we hebben al een aanzet voor er een aantal bij te maken. Wij repeteren in Lier en ik woon zelf in Nijlen. Moest je geïnteresseerd zijn, laat maar iets weten he :)
Grtz,
Matthias

Thmz
15 april 2012, 13:41
Sorry man, metal is niet m'n ding :)

MatthiasFaes
15 april 2012, 13:59
Geen probleem:) ge moet doen wat ge graag doe :)