PDA

View Full Version : Joe Bonamassa - 6 en 7 oktober 2011 - Carre Amsterdam



AoDf
18 maart 2011, 09:55
Voor de liefhebber: voorverkoop begint over minuut of 5.

http://www.theatercarre.nl/show/NL/Joe-Bonamassa-3

wireman
18 maart 2011, 11:00
Holy shit!!! GEWELDIG!!! Bedankt voor de tip!

ThaBluesBreaker
18 maart 2011, 14:28
Ik hoop christelijke prijzen?

AoDf
18 maart 2011, 14:29
55 euro en lager

TimS
18 maart 2011, 14:32
Die site werkt niet voor mij, zit te zeiken dat ik java moet installeren. Los van het feit dat java applets gewoon kut zijn, heb ik volgens mij de nieuwste versie. Lukt het bij jullie wel?

AoDf
18 maart 2011, 14:33
Ja lukt prima hier, met Firefox. Anders installeer je toch gewoon die Java applet

Blokkie
18 maart 2011, 16:16
Ha. Eindelijk zie ik dit eens op tijd. Kaarten zijn binnen.

Orpheo
19 maart 2011, 12:15
oh yeah, ik ben er ook bij. het NET mijn kaartje gekocht. dat de verkoop zo snel ging, wist ik nieT! zit nu 10e rij, stoel nogwat. kortom: eerste rang :P

AoDf
19 maart 2011, 14:56
Rij 10 is prima! Zat twee jaar geleden rij 11. Vorig jaar rij 4. Nu weer ergens vooraan.

Eric van Esch
19 maart 2011, 17:09
Rij 2 stoel 34 en 36. Gisteren mooi op tijd erbij gelukkig.

ThaBluesBreaker
20 maart 2011, 13:58
3 kaarten. :)

ThaBluesBreaker
20 maart 2011, 14:25
Parterre midden rij 4.

marco v
20 maart 2011, 14:52
Geen carre voor mij, maar gelukkig ga ik hem in juli op bospop zien.
Kaartjes voor alledrie de dagen.

levi
23 maart 2011, 13:54
Ik zit op het midden-balkon rij 17 als het goed is. Ben benieuwd ik ga expres dustbowl niet kopen. Dan zal het nog een verrassing worden de nieuwe liedjes ^^. De eerste keer dat ik naar Joe ga vet!!!!!

kassie
24 maart 2011, 10:56
dan nog te bedenken dat ik hem nog in kroegjes bezocht heb zo'n 6 jaar geleden... nu zijn de kaarten voor Carre niet meer aan te slepen. Denk dat ik voor de verandering eens niet ga, heb hem al zo vaak gezien.

ThaBluesBreaker
24 maart 2011, 13:09
dan nog te bedenken dat ik hem nog in kroegjes bezocht heb zo'n 6 jaar geleden... nu zijn de kaarten voor Carre niet meer aan te slepen. Denk dat ik voor de verandering eens niet ga, heb hem al zo vaak gezien.

Wat vond je van hem vroeger?

Ik vond hem toen eigenlijk veel 'beter'. Lees beter naar mijn smaak liggend speelde. Het klinkt nu allemaal zo geolied. Beetje te perfect voor mijn taste, ook dat kostuum waar hij altijd in staat sluit daar een beetje bij aan.

Van mij mag het wel weer wat ruiger en wat losser zoals in de begin.

levi
24 maart 2011, 13:35
Wat vond je van hem vroeger?

Ik vond hem toen eigenlijk veel 'beter'. Lees beter naar mijn smaak liggend speelde. Het klinkt nu allemaal zo geolied. Beetje te perfect voor mijn taste, ook dat kostuum waar hij altijd in staat sluit daar een beetje bij aan.

Van mij mag het wel weer wat ruiger en wat losser zoals in de begin.

Ik ben het wel met je eens. Tot en met you and me vond ik hem het best. Meer mijn smaak dan. Mar afentoe klinkt zijn nieuwe spul ook weer beter. Misschien zit ik wat gek in elkaar!

kassie
24 maart 2011, 14:01
Ik ben het wel met je eens. Tot en met you and me vond ik hem het best. Meer mijn smaak dan. Mar afentoe klinkt zijn nieuwe spul ook weer beter. Misschien zit ik wat gek in elkaar!

Ja plus je wordt ook verwend he, tijdens zijn eerste concert die ik bezocht heb was ik dermate onder de indruk, later nooit meer geevenaard, behalve met enkele nummers. ik vind zijn zang stukken vooruit gegaan. En de studio platen ook beter. Maar qua 'freaken' on stage vind ik het wat minder.

Orpheo
26 maart 2011, 12:10
ben het wel met jullie eens. Ik vind zijn ouwe werk heel erg goed, maar nog te 'groen'. teveel 'kijk mij een bluesgitarist zijn'. wat ie nu doet is veel meer zichzelf/hemzelf. veel origineler. zijn ouwe werk, tja, dat hebben we onderhand wel gehoord. het nieuwe werk, en ik doel vooral op black rock, vind ik enorm, enorm goed, en behoorlijk fris klinken.

ik weet niet wat jullie bedoelen met 'freaken on stage', althans, van bonamassa :P heb 'm nog niet eerder live gezien.

kassie
16 mei 2011, 23:03
ben het wel met jullie eens. Ik vind zijn ouwe werk heel erg goed, maar nog te 'groen'. teveel 'kijk mij een bluesgitarist zijn'. wat ie nu doet is veel meer zichzelf/hemzelf. veel origineler. zijn ouwe werk, tja, dat hebben we onderhand wel gehoord. het nieuwe werk, en ik doel vooral op black rock, vind ik enorm, enorm goed, en behoorlijk fris klinken.

ik weet niet wat jullie bedoelen met 'freaken on stage', althans, van bonamassa :P heb 'm nog niet eerder live gezien.

Beetje laat orph, maar vergelijk rockpalast eens met royal albert hall.

Rockpalast laat hij meer dynamiek zien in bepaalde nummers, violin play, speelt slide erg goed, en hij was net iets sneller met bepaalde licks dan nu. Nu is het wat getemder en wat gelikter.

Fender75
17 mei 2011, 09:59
Inderdaad, ik vind het oudere werk ook leuker. Heb hem voor het eerst gezien in het voorprogramma van BB King in Ahoy. Werd redelijk van m'n sokken geblazen. Vrij kort daarna ook naar Brussel geweest, was weer erg goed...De laatste jaren heb ik hem niet meer gezien helaas.

Wel vind ik zijn cd's inderdaad "anders" klinken. Wat meer geolied, smoother..

Maar nog steeds een erg fijne gitarist!