PDA

View Full Version : T/W!



M Kactus
18 mei 2003, 16:09
Ben ik echt de enige hier die iets schrijft over Werchter? Ik ga, wie nog?
Het wordt het beste ๓๓it! Metallica, Anouk, Queens of the Stone Age, Das Pop, Tom McRae, REM... OMG :smile:
En wie nog: The Rolling Stones! Echwaar :smile:
Ik vind het echt wel verbazingwekkend dat niemand er al iets over schreef?

M Kactus

koen_V
18 mei 2003, 16:17
Aaaaaah ik ga ook!
Heb mijn ticketje voor 4 dagen, en het is nu al uitverkocht.
Het gaat echt wel een mega festival worden.
Kunnen ze misschien het dieptepunt van vorig jaar ophalen.
En Pukkelpop gaat er ook netjes uitzien denk ik! foo fighters, beck, starsailor,the music....

M Kactus
18 mei 2003, 16:23
Jahaa, maar het beste nieuws moet nog komen :smile: Ik heb VIP kaarten!! Mensen daar in de buurt krijgen die kaarten, en jawel :smile: Dank zij een vriend van vriendin. Things are looking good :razz:
Naar Pukkelpop ga'k niet, mijn spaargeld zit al in tw :smile:

('tis trouwens de laatste tw in werchter, volgend jaar is't ergens anders, daarom wilden ze iets speciaals doen)

M Kactus

Jesus_etc.
18 mei 2003, 18:07
En dan vergeet je Radiohead nog. Lijkt mij de beste band op Werchter dit jaar... :smile:

el loco
18 mei 2003, 20:11
Tja, is mij een beetje te poppy dat werchter festival. Schijnt wel supergezellig te zijn en dat is ook belangrijk natuurlijk. Cypress Hill lijkt mij de vetste band om te gaan bekijken daar.

sugarfish
21 mei 2003, 11:32
WERCHTER RULES!! Dit wordt mijn 4e jaar dat ik er nu heen ga!! Twee jaar geleden heb ik daar op het open podium opgetreden.....wauw dat was geweldig.
Tis een geweldig festival! Ik sta altijd op de camping van de voetbalvereniging. We hebben daar vaste plaatsen!! Flink aggregaat mee, twee koelkasten, grote installatie en olievat met vuur en bbq, need i say more..

zenabi
22 mei 2003, 17:06
olievat met vuur en bbq, need i say more..
[/quote]

C2 ?? was vorig jaar namelijk groot feest op zondag
(ik ga ook weer )

ibbie
22 mei 2003, 17:31
wat dacht je van graspop man! dat wordt pas echt goed, Iron Maiden, stone sour murderdolls, stratovarius, en ga zo nog maar even door

el loco
22 mei 2003, 19:33
Ik krijg bij dit soort verhalen gelijk weer heimwee naar Dynamo Open Air. Hopen dat het volgend jaar nu eindelijk weer `ns doorgaat.
zucht...

geertenno
22 mei 2003, 20:19
Op 2003-05-22 17:31, schreef ibbie:
wat dacht je van graspop man! dat wordt pas echt goed, Iron Maiden, stone sour murderdolls, stratovarius, en ga zo nog maar even door


Sepultura :smile:

lupoloco
22 mei 2003, 21:19
Op 2003-05-22 17:31, schreef ibbie:
wat dacht je van graspop man! dat wordt pas echt goed, Iron Maiden, stone sour murderdolls, stratovarius, en ga zo nog maar even door

stone sour en murderdolls mochten gerust thuis blijven hoor...
maar OPETH komt :smile:

Wilson
22 mei 2003, 21:48
Op 2003-05-18 16:09, schreef M Kactus:
Ben ik echt de enige hier die iets schrijft over Werchter? Ik ga, wie nog?
Het wordt het beste ๓๓it! Metallica, Anouk, Queens of the Stone Age, Das Pop, Tom McRae, REM... OMG :smile:
En wie nog: The Rolling Stones! Echwaar :smile:
Ik vind het echt wel verbazingwekkend dat niemand er al iets over schreef?

M Kactus


huh? komen rolling stones|?? staat helemaal niet op de officiele site?

sugarfish
23 mei 2003, 16:13
Op 2003-05-22 17:06, schreef zenabi:
olievat met vuur en bbq, need i say more..


C2 ?? was vorig jaar namelijk groot feest op zondag
(ik ga ook weer )
[/quote]

C2, effe denken, geloof het wel. Elke ochtend eieren met spek te verkrijgen!!
Hee, elke dag feest he!!! :roll:

M Kactus
23 mei 2003, 22:39
Jah, de Rolling Stones komen... Naar Classic :smile: Ik heb altijd halve informatie :s... Maarja, heb maar geld voor 1 Werchter dit jaar.
Was anders wel kewl geweest als die ook zouden komen...

M Kactus