PDA

View Full Version : HNGD: Ibanez Prestige S00265 Ltd.Edition



stratie
17 maart 2011, 19:22
Beste Allemaal!


Eindelijk het is zo ver, ook ik ben nu aan de Ibanez!

Moet heel eerlijk toegeven dat ik nooit iets voor Ibanez heb gehad ofzo, ben meer van de old skool planken (Fender, Gibson etc) het wat meer traditionelere spul.) Maar omdat ik steeds meer snellere stukken speel en toch een beetje die echte HSH sound mis heb ik er toch maar een aangeschaft.

Foto's ben ik nu aan het maken,

Hir alvast een teaser filmpje!! In het echt klinkt hij VEEL dikker en voller dan op het filmpie, maar het is echt hele slechte opname kwalitiet sorry:makeup:
http://www.youtube.com/watch?v=TAB79CHJK78&feature=youtube_gdata


Al met al ben ik zo trots ermee als een aap met 7 lullen!

Stratie

DaChosen1
17 maart 2011, 19:31
mooi spul hoor, idd moeilijk te horen hoe hij nou echt klinkt..
welk liedje ben je daar aan t spelen? klinkt goed...
EDIT, sorry dat staat er boven..

stratie
17 maart 2011, 19:43
Thanks!! Ja echt een gave gitaar. De afwerkign van dat ding is echt subliem. Een van de best afgewerkte gitaren die ik heb vastgehouden.

Over de sound; ik maak nog een goede sound sample denk ik :) dit was meer omdat ik echt een filmpie wou maken met dat ding haha. Solo is van Journey en op gehoor snel gedaan, dus hier en daar klopt t niet ;)


Bedankt voor je reactie!:D

McKaren
17 maart 2011, 21:22
Mooi, gefeliciteerd!

Ik was ook altijd erg van de ouderwetse planken, maar speel sinds twee jaar ook op Ibanez. Vaak is het allemaal veel te puntig en strak, maar die S-serie is echt een mooie veelzijdige gitaar. Met als vlaggenschip natuurlijk de Herman Li signatures. Ik ben zelfs zo tevreden over Ibanez dat ik sinds kort mn Les Paul verkocht heb en nu eigenaar ben van beide uitvoeringen van het Egen model!

Opvallend is inderdaad de erg goede afwerking bij Ibanez gitaren.

Grt.

stratie
18 maart 2011, 11:20
Mooi, gefeliciteerd!

Ik was ook altijd erg van de ouderwetse planken, maar speel sinds twee jaar ook op Ibanez. Vaak is het allemaal veel te puntig en strak, maar die S-serie is echt een mooie veelzijdige gitaar. Met als vlaggenschip natuurlijk de Herman Li signatures. Ik ben zelfs zo tevreden over Ibanez dat ik sinds kort mn Les Paul verkocht heb en nu eigenaar ben van beide uitvoeringen van het Egen model!

Opvallend is inderdaad de erg goede afwerking bij Ibanez gitaren.

Grt.

Nice! nou moet ik eerlijk toegeven mijn main is nog altijd mn Fender usa HSS. Maar de S-serie is zoals je zelf al zegt gewoon erg veelzijdig. Bedankt voor je reactie!:D Tof om te zien dat ik nu niet de enige S lover ben ;)

TimoSomers
18 maart 2011, 11:23
Wauw, mooie sound man!!

munkie
18 maart 2011, 11:41
Journey! Neil Schon :rockon:

Ibanez S serie wordt wat onderschat op de 2dehands markt vind ik. Ik heb 2 oude S-jes van eind '80, beide prima deluxe. Die ouwe Wizard is waarschijnlijk de platste neck ooit gemaakt :seriousf:

stratie
18 maart 2011, 14:29
Wauw, mooie sound man!!

Thanks Timo, altijd cool dat uit jou mond te horen :) Echter is de sound in het echt VEEULLL dikker!:D


De S series zijn idd volgens mij beetje onderschat, maargoed...Beter toch? ;)