PDA

View Full Version : looser!!



bassopotmus
18 mei 2003, 15:12
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=basgit&md=details&id=9741


Owkee, in goede staat, mag ik er dan wel een D snaar bij?

koen_V
18 mei 2003, 15:17
Waarom looser?
Omdat er op de foto een snaar ontbreekt?
komaan seg...niveau

BB
18 mei 2003, 15:28
en het is "loser" ...

hoofd
18 mei 2003, 15:38
pffff, ik vind jou maar een looser Bassopotmus, met zo'n topic.

emielow
18 mei 2003, 15:50
loser bassoptomus weet het verschil nog niet tussen een A snaar en een D snaar...

sickpunk
18 mei 2003, 15:53
nie alleen de A ontbreekt maar ook het zadeltje :wink: mar ok.....daarom is ie nog geen loser...

basswasp
18 mei 2003, 16:13
Dat van dat zadeltje vind ik wel errrrg slordig...

bassopotmus
18 mei 2003, 17:13
oeps..indd een A.
Trouwens keek snel, en ik weet wel verschil tussen de snaren.

Kom op zeg, zoiets zet je gewoon niet te koop. Je gaat toch niet een bas met 3 snaren en geen zadeltje te koop zetten en erbij zetten dat hij in zeer goede staat is?

Maar dan zal het wel aan mij liggen, mischien ben ik vreemd dat ik die dingen dom vind.

Sorry mensen als ik jullie heb geirriteer dmet deze topic, sorry. Komen jullie dan eens met nuttige shit?

hoofd
18 mei 2003, 17:19
Ik vind jou een vervelend zelfingenomen ventje, Bassopotmus. Iets in goede staat gaat wat verder dan een snaar missen, of een zadeltje for that matter (daar vraag je naar als je serieus interesse hebt, en dan krijg je waarschijnlijk een antwoord als "krijg je erbij" of "is kwijt, maar kost 2 euro bij de gitaarboer", problem solved).

En verder, als je je druk maakt om dat soort advertenties, waar is dan je leven gebleven?

bassopotmus
18 mei 2003, 17:21
Waar is jou leven dat je je aan mij stoord?

Oeh ik ben metalhead en ik stoor me aan een figuur dat op een forum post!!
Ga lekker je metal luisteren en headbangen, ben je nog nuttig bezig.

Chris Wolstenholme
18 mei 2003, 17:23
:lief: kusje

skabouter
18 mei 2003, 17:28
love makes the world go round !

bassopotmus
18 mei 2003, 17:35
vind ik ook alleen snap ik die agressie niet.
Willen jullie ergens over praten?

Clunk
18 mei 2003, 17:50
jah idd, je ergert je aan mij :smile: ghehe zoals zoveel mensen, nept me naam, kanniet tegen het kleinste kritiek, en mwah, als jij met je prethoofd eens een keer onzin lult, en we zeggen dr wat van issie meteen gepiekeerd.. naja, :razz:
vindt je wel een beetje zielig,
ook een beetje jammer dat je je toch zo moest gedragen, terwijl je mij drop wijst dat ik het niet moest doen..
ofwel :razz:
ghehehe...

De Teng
18 mei 2003, 17:59
Er zijn trouwens wel lieden op dit forum, die overal en nergens aan geergerd raken, vind ik niet ok. Noem geen namen, je komt ze vanzelf tegen.

En als Bassopotmus dan een foutje maakt, boeie! Dan ben je toch niet een zelfingenomen ventje... tsssk... onnozel commentaar zeg.

bathmutz
18 mei 2003, 18:11
ja, okee, rustig aan allemaal, voor niks gaat de zon op en die ruzie hier is blijkbaar ook voor niks. :grin:

trouwens die gast die die bas te koop had ken ik.
hij komt uit dezelfde stad als ik en dat si nogal een handelaar: allemaal vernagelde (half kapotte) instrumenten verkopen voor veel geld. das wel knap trouwens, maar niet kopen dus. hahaha.

BathMutZ

Clunk
18 mei 2003, 21:53
uh oke :smile:
PEACE :smile: ghehehe... *maffe zooi hier :smile:*
jippie! :grin:

Bastijn
19 mei 2003, 16:45
MODERATOR????????!!!!!!!!

"where are you.......?"