PDA

View Full Version : looper/sampler gezocht die hieraan voldoet!?



dodoweirdo
16 maart 2011, 19:09
Ik heb deze vraag al eens gesteld, maar toen iets minder specifiek en ik heb nog niet echt iets naar m'n zin gevonden. Ik zoek dus een toestel waarmee ik bv een drumtrack (bestaande uit kick en snare) kan opslaan en laten loop'en en waarbij ik dan nog hierover layers kan opnemen. Dus bv een drumtrack van 5 seconden van mijn computer overzetten naar dat toestel en daarover in live situatie een basslijn van 5 seconden opnemen die dan ook wordt ge'looped'. hetzij reeds opgenomen stukken (een ook vooraf opgenomen hihat lijn die perfect past over de kick en de snare van de drumtrack uit het voorbeeld), hetzij stukken die ter plekke worden opgenomen (zoals de basslijn uit het voorbeeld). Het zou ook tof zijn moesten die layers afzonderlijk kunnen worden gemute. Ik zou er ook tracks van maximaal 5 minuten mee moeten kunnen afspelen (deze moeten er dan ook in kunnen worden opgeslaan). Ik was fan van TC Electronic, maar die hebben niet echt een toestel dat hieraan voldoet denk ik.

Ik weet het, het klinkt moeilijk, maar als iemand me kan helpen met een toestel dat ook maar in de buurt komt, ben ik deze persoon zéér dankbaar, want ik zoek al een tijdje!

Merci!