PDA

View Full Version : Nieuwe website Feedback



Jay75
16 maart 2011, 19:01
http://www.feedback.nl/

Nieuwe site, meteen een webshop!

Handig :)

The Miracle
17 maart 2011, 13:02
Een hele vooruitgang! Maar er is nog genoeg ruimte voor verbetering.

-Martijn-
18 maart 2011, 19:20
Ziet er inderdaad een stuk beter uit.
Ik dacht echter wel gelijk aan Music Store toen ik de site voor het eerst zag, beetje jammer.

TimS
18 maart 2011, 19:24
Ziet er inderdaad een stuk beter uit.
Ik dacht echter wel gelijk aan Music Store toen ik de site voor het eerst zag, beetje jammer.

Dan was ik niet de enige :)

Ze hadden wel beter de site van Thomann kunnnen namaken, je kan nu niet eens op merk zoeken.

Mitch
18 maart 2011, 23:00
Inderdaad zeg. Wat een achteruitgang!

onrust nv
19 maart 2011, 00:58
Veel producten hebben opeens geen foto meer. Mooi Hoor :seriousf:

Riky
19 maart 2011, 01:15
Was al behoorlijk belabberd en zie weinig tot geen verbetering...

Pepe
19 maart 2011, 01:34
Ze zijn van 2003 naar 2007 zijn gegaan en in die zin een vooruitgang.

Maar goed, als dat het antwoord is op Thomann dan is het wachten op de volgende website.

Riky
19 maart 2011, 02:08
Ik heb nog nooit wat besteld bij feedback, maar voorheen kon je daar toch ook online bestellen? Of kreeg je alleen info over bij welk filiaal het product aanwezig was? (reactie op "meteen met webshop")

beruk
19 maart 2011, 10:03
2 lh gitaren in het assortiment, 2!! Een paupertent, dat is et.

Plant
19 maart 2011, 11:47
Ik moet de site nog bekijken, maar als ik het goed begrijp krijg je nu via de site net zo weinig informatie dan wanneer je de winkel zelf binnenstapt :(

De keren dat ik met een vraag binnenkwam dook de man / vrouw achter de kassa meteen naar de computer om daar het antwoord vandaan te halen. Dan dacht ik "Ik zoek het de volgende keer zelf wel eerst op". De vernieuwing zal voor hen zelf dan ook wel een tegenvaller zijn. Nu moeten ze echt zelf produktkennis hebben.

edit: Inmiddels bekeken. Je kunt toch nog wel op produkt(naam) zoeken. Alleen worden de produkten dan op alfabetische volgorde gezet en moet je door de pagina's skippen maar dat was volgens mij al zo.

Maar waar zijn de occasions verstopt?

Jedeel
19 maart 2011, 17:39
Maar waar zijn de occasions verstopt?

Ik hoop dat ze nog bezig zijn met de site, want ik mis idd de occasions en ook de B-stock.
Vind het tot nu toe geen verbetering!

Strat_O_Master
21 maart 2011, 16:42
Ziet er mooi uit alleen nog weinig product informatie. Ik ben ook al een paar keer goed geslaagd bij de webshop van Dirk Witte. www.dwmusicstore.com. Zij zijn met sommige merken echt het goedkoopste