PDA

View Full Version : Bosch opname van 1994



Bosch
18 mei 2003, 14:10
Hey!

Ik kwam vandaag een opname tegen van 1994, ik was toen 18 en speelde op een Ibanez Paul Gilbert (zo'n paarse met roze F-sleutels) en een ART SGX2000 en Mesa 50/50.
Ik speel samen met een bassist en een drummer in een klaslokaal. Let wel, met deze muzikanten had ik nog niet eerder
gespeeld .... dus we klinken niet echt op elkaar ingespeeld ....

Aangezien ik tot nog toe alleen maar semi-"stoere" dingen heb gepost, werd het eens tijd voor wat nostalgie. :smile:

De opname is gemaakt met een eenvoudige cassette recorder. De tap bij 2:19 vind ik zelf erg mooi (de overgang). (This is only a practice that should have been worked out). :razz:

Check "NEWS" at

http://home.hetnet.nl/~boschwouter/

Greetz~

Barret Wallace
18 mei 2003, 14:14
Hey gaaf old skool Bosch :wink:

Dat tap stukje bij 2.19 is inderdaad erg gaaf, geen snel gedoe maar een tap met emotie, zie je weinig de laatste tijd ik zou zeggen werk het idee uit en verwerk het in een impro of nummer!!

keep it up (Y)

Negative K3 fan
18 mei 2003, 14:52
klinkt wel gaaf, je kon toen ook al een behoorlijk potje pielen :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Negative K3 fan op 2003-05-18 14:53 ]</font>

Predator
19 mei 2003, 12:27
Coole shit man, je kon toen inderdaad al goed spelen!

Die taps zijn inderdaad mooi zoals Shakeel zei.

delphiro
19 mei 2003, 13:30
zat meteen ff naar frogs in space en de rest van je repertoire te luisteren.. als je nou zo kunt spelen wat is dan nog je uitdaging? :smile:

erg coole en strakke techniek mag ik wel zeggen!

en ik ben ook erg blij om te lezen over Harry S*u*cksioni maar das persoonlijk :smile:

Bosch
19 mei 2003, 18:55
Thanx Everyone, die bassist is nu topman bij Fender Nederland, daar kwam ik vandaag achter....wel leuk weer eens met iemand te praten waar je tien jaar geleden mee hebt gespeeld....(BTW Fender heeft Charvel overgenomen.......I like Charvel .....need I say more)

Hey DELPHIRO wat heb jij dan tegen Harry S*u*cksioni. Harry noemde mij in 1996 een exponent van alles wat technisch mogelijk was. Dat is natuurlijk een compliment, maar daaraan voegde hij toe dat hij het jammer vond dat de techniek de boventoon voerde ..... grrrrrrrrrrr. Het was een guitarcontest!!! Dan moet je toch het achterste van je tong laten zien?!!!!! :sad:
Daarom was ik erg pissig op die knacker.

Je vraagt wat mijn uitdaging nog is .... nou ik zou hee graag willen kunnen moduleren zoals Shawn Lane en Holdsworth dat kunnen......zolang er muziek is van Lane heb ik het idee dat ik onderaan de berg sta (zeg maar) :razz:

Cheerz~

inflames
20 mei 2003, 18:03
hallo ik ben meneer bosch en ik vind mezelf hartstikke stoer!!!

hoofd
20 mei 2003, 18:34
hallo ik ben meneer inflames en ik ben een gigantische eikel

lupoloco
20 mei 2003, 18:43
Op 2003-05-20 18:03, schreef inflames:
hallo ik ben meneer bosch en ik vind mezelf hartstikke stoer!!!

jaloers?

Negative K3 fan
20 mei 2003, 18:48
Op 2003-05-20 18:43, schreef lupoloco:


Op 2003-05-20 18:03, schreef inflames:
hallo ik ben meneer bosch en ik vind mezelf hartstikke stoer!!!

jaloers?


+1

als je zo kunt spelen heb je het recht jezelf stoer te vinden :smile:

Bosch
20 mei 2003, 19:16
Hey mtlhead, lupoloco &amp; Negative K3 fan,

Thanx! (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Ik zat zelf ook al zo'n reply te denken :razz:


Tja inflames, ... idd wat is je probleem? Als je erover wilt praten kun je naar

http://forum.riagg.nl

of naar

http://www.mammamagikaandacht.com

Hey Saluut~ ... want ik ga ff stoer doen :razz:

Disclaimer:

all rights reserved. no part of this web site may be reproduced by any means without the written permission of the webmaster. no fur-bearing animals were harmed during the creation of these pages (except for those that may have been processed in all the sausage-rolls i consumed whilst creating these pages). the contents may be too intense for some viewers. these pages are for recreational use only. do not view while operating a motor vehicle or heavy equipment. all models are currently over 18 years of age. the contents is subject to change without notice. times and dates approximate. colours may, in time, fade. words by other authors may have been edited for publication. text may contain explicit materials some readers may find objectionable, parental guidance is advised. those who feel offended: keep cool! direct your complaints to webmaster@stoer.com. not responsible for direct, indirect, incidental or consequential damages resulting from any defect, error or failure to perform. use only in a well-ventilated area. this web site does not reflect the thoughts or opinions of either myself, my company, my friends, or my fish. don't quote me on that. don't quote me on anything. you may refer to these pages freely but you may not make a profit from it. illustrations might be slightly enlarged to show detail. this site is provided "as is" without any warranties. reader assumes full responsibility. if any defects are discovered, do not attempt to fix them yourself, but send an e-mail to webmaster@stoer.com. safety goggles may be required during use. do not remove this disclaimer under penalty of law. not liable for damages arising from use or misuse. if rash, irritation, redness, or swelling develops, discontinue reading. avoid extreme temperatures and keep away from open flames. smoking could be hazardous to your health. the best safeguard, second only to abstinence, is the use of a condom. disclaimer does not cover misuse, accident, lightning, flood, tsunami, volcanic eruption, earthquake, hurricanes and other acts of god, neglect, damage from improper reading, incorrect line voltage, improper or unauthorized reading, broken antenna or marred cabinet, missing or altered serial numbers, electromagnetic radiation from nuclear blasts, sonic boom vibrations, customer adjustments that are not covered in this list, and incidents owing to an airplane crash, ship sinking or taking on water, motor vehicle crashing, falling rocks, leaky roof, broken glass, mud slides, forest fire, or projectile (which can include, but not be limited to, arrows, bullets, shot, shrapnel, lasers, napalm, torpedoes, or emissions of x-rays, alpha, beta and gamma rays, knives, stones, etc.). other restrictions may apply.

dit is de disclaimer van http://www.stoer.com
(rare site overigens, typte ik ff in voor de gein)

Barret Wallace
20 mei 2003, 20:54
Op 2003-05-20 18:03, schreef inflames:
hallo ik ben meneer bosch en ik vind mezelf hartstikke stoer!!!

Wat is het toch jammer dat sommige mensen jaloers zijn, Bosch trakteert ons op gave muziek en inspireert ons.. en dan krijg je dit soort replys..

Swan
20 mei 2003, 21:10
waarom zou iemand direct jaloers zijn als hij kritiek geeft?
ik kan n ferrari of n porsche ook n lelijk patser ding vinden hoe hard hij ook kan...
vind t wel n coole opname en heb wel respect voor Bosch dat hij zoveel oefent etc om zo goed te zijn, k vind alleen de muziek niet boeiend maar ik hou gewoon niet van de stijl.

Barret Wallace
20 mei 2003, 21:15
Kritiek is goed daar posten we voor :cool:

maar die post van inflames was gewoon meike-richard-kinderachtig toch :wink: ?

Swan
20 mei 2003, 21:27
hehe ja

Negative K3 fan
20 mei 2003, 21:32
Op 2003-05-20 21:10, schreef Swan:
ik kan n ferrari of n porsche ook n lelijk patser ding vinden hoe hard hij ook kan...


Een lelijk PATSER ding, daarmee is het al gezegd eigelijk. MNaar die van inflames was zo vol van jaloezie :smile:

Bosch
20 mei 2003, 21:40
Grappig dat men denkt dat ik hard oefen :smile:
Ik oefen echt bijna niet. Verder speel ik uberhaupt veels te weinig :sad:

Negative K3 fan
20 mei 2003, 21:45
een natuurtalentje dus... dat is wel erg goedkoop! Met talent kan iedereen wel goed gitaarspelen.

Bosch
20 mei 2003, 21:48
nee, nee, geen talent
ik teer op het intensieve oefenen van toen ik tussen de 13 en 19 was ......

Swan
20 mei 2003, 22:38
oh dus nu ga je niet meer vooruit

VHsologitarist
21 mei 2003, 11:26
he bosch!!
Je moet natuurlijk wel plank gas geven wil je op de top van de berg komen!!
:wink:
Greetz
Ed

Predator
21 mei 2003, 16:26
JEZUS CHRISTUS MAN, WAT ZIJN SOMMIGE MENSEN TOCH FOCKING ZIELIG!!! :'(

VHsologitarist
22 mei 2003, 14:00
he predator:
zeg maar gewoon VHsologitarist! :wink:
greetz
ed

Predator
22 mei 2003, 16:13
BWAHAHAHAHAH!!! Ik had het niet tegen jou man! :wink:

Swan
22 mei 2003, 18:54
tegen wie had je t dan pred

Predator
22 mei 2003, 20:08
Inflames.

inflames
26 mei 2003, 21:37
ik voel me toch nog even genoodzaakt om iets te reply-en
oke, ik geen toe dat ie noet zoals jullie idooltje speel, maar jullie lopen achter die gast aan als een stelletje loopsehonden...

zullen we maar een fanclubje oprichten??
"nee ik oefen niet en ik ben geen talent, ik herhaal, ik ben geen talent"
ik ben gewoon ontzettend goed van mezelf...

oke, ik ben zielig...

open your eye's...

SiNiSTRaL
26 mei 2003, 21:42
open your eye's ?
open van je ogen?

Barret Wallace
26 mei 2003, 21:43
Op 2003-05-26 21:37, schreef inflames:

"nee ik oefen niet en ik ben geen talent, ik herhaal, ik ben geen talent"
ik ben gewoon ontzettend goed van mezelf...


goed lezen kerel -----> '' ik teer op het intensieve oefenen van toen ik tussen de 13 en 19 was ......''

ennem fanclub oprichten hmm niet zon slecht idee eigenlijk :grin:

inflames
26 mei 2003, 21:45
jij?

tis wel logisch dat kontekruipertjes elkaar het handje boven het hoofdje houden...

Predator
26 mei 2003, 21:45
Rot de fock op man, Inflames... Haal je kop uit je kont vuile hond! Je bent gewoon focking jaloers en komt hier meteen stoer doen. Niemand gaf jou de aanleiding om zo'n post te schrijven, nu ook niet.. En toch doe je het weer en ook in dat andere topic. Wie is er nu het loopsehondje? :wink:

Barret Wallace
26 mei 2003, 21:57
Je maakt nu wel heel erg duidelijk dat je jaloers bent kerel :grin:

Ik ben best wel eens benieuwd naar jou gitaarskills eigenlijk :eek:

inflames
26 mei 2003, 22:03
sjeezus zo moeilijk te begrijpen?!

ik geef toe dat ik niet zo speel als jullie, maar jullie doen alsof jullie goden zijn
(komen natuurlijk ook reacties dat jullie dat ook wel zijn blablabla) en jullie volgelingetjes steunen jullie natuurlijk!!!

Barret Wallace
26 mei 2003, 22:08
ehm ik ben geen god ik speel slordig, vaak out of key, foute timing etc etc. maargoed ik speel nog maar 2,5 jaar er is dus nog tijd zat om beter te worden :smile:

wellicht over een jaar of 2 mag je me virtuoos noemen of ''gitaargod'' :razz:

inflames
26 mei 2003, 22:08
luister eens naar het "vrolijk mineur stukje"die gast verdient respect...

niet alleen al vanwege zn spel, maar ook omdat i eniet zon dunk heeft

Predator
26 mei 2003, 22:18
HAHAHAHAHA! JE REAGEERT PRECIES ZOALS IK DAT WIL, WAT EEN FAGGOT! BWAAAAAAAHAHAHAHAHA! :'(

Lastig ben ik he? &lt;IMG SRC="/forum/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> Ach jah, lastige vliegen zoeken de dichtsbijzijnde stronthoop! &lt;IMG SRC="/forum/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Predator op 2003-05-26 22:35 ]</font>

Swan
26 mei 2003, 22:21
kinders kinders kinders

Predator
26 mei 2003, 22:30
Vind ik Swan.. Ik bedoel.. Inflames?!

Als je het niet cool vind, post je toch niet joh domme trut!? Of post dan op zijn minst iets nuttigs. Maar "neeeeeeee", zomaar kom je stoer doen!

Gedraag je normaal man. Aan posts zoals jij die geeft heeft niemand wat!

Bosch
26 mei 2003, 22:31
Inflames, wat is nu precies JOUW probleem?!

Waarom "sign" je mijn guestbook met:

"""ahhhh eindelijk mensen die mijn standpunt delen...snel ben je zeker. maar idd snel en technisch is niet alles, schrijf toch eens een nummer met gevoel, en ritme, en een fatsoendelijke melodie!!!maar ja, hee tis al 10 uur,je moet je volgelingetjes voeren op gitaarnet"""

Waarom ben je zo gefrustreerd? Ik kan het echt niet anders noemen.

Wat is er mis met het feit dat ik het oké vind om af en toe wat te posten? En dat er gasten zijn die shredden ook kunnen waarderen omdat ze hetzelf ook doen en dat die gasten elkaar af en toe wat feedback en compliments toeschuiven?

Kennelijk heb JIJ het er toch moeilijk mee.
Voel je, je alleen of buitengesloten? Ben jij niet degene die GOD aan het spelen is? Kennelijk vind je namelijk dat de dingen moeten gaan zoals jij vind dat, dat goed is. Helaas! Welcome to the real world!

Hoe kun je mij overigens verwijten voor (gitaar)god te spelen, terwijl ik zo anti-religieus ben als het maar kan zijn :razz:

Ik speel niet voor idool. Ik geef nota bene al mijn truukjes bloot, zie mijn tab :sad:

Er zijn maar twee dingen die jij mij mag verwijten:

1 dat ik weinig bij anderen feedback post,
en
2 dat ik jou uberhaupt serieus neem.

Get a Life :wink:

Predator
26 mei 2003, 22:37
Amen bruva! :wink:

TB
26 mei 2003, 22:39
hé hé hé, niet zo gemeen tegen inflames, toen ik dat stukje las vond ik het ook een beetje patserig klinken.
Niet dat ik het nummer slecht vind want het is goed (vooral technisch), maar jullie overdrijven.

Bosch
26 mei 2003, 22:43
Het is iig niet patserig bedoeld. Je mag je eigen spul toch wel een beetje verkopen....je kan toch niet elke keer roepen: tja ik heb wat opgenomen, het is eigenlijk niets, maar ehm wat vinden jullie ervan.

en wat is er nu in hemelsnaam patserig aan?:


Hey!

Ik kwam vandaag een opname tegen van 1994, ik was toen 18 en speelde op een Ibanez Paul Gilbert (zo'n paarse met roze F-sleutels) en een ART SGX2000 en Mesa 50/50.
Ik speel samen met een bassist en een drummer in een klaslokaal. Let wel, met deze muzikanten had ik nog niet eerder
gespeeld .... dus we klinken niet echt op elkaar ingespeeld ....

Aangezien ik tot nog toe alleen maar semi-"stoere" dingen heb gepost, werd het eens tijd voor wat nostalgie.

De opname is gemaakt met een eenvoudige cassette recorder. De tap bij 2:19 vind ik zelf erg mooi (de overgang). (This is only a practice that should have been worked out).

Check "NEWS" at

http://home.hetnet.nl/~boschwouter/

Greetz~


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bosch op 2003-05-26 22:44 ]</font>

Predator
26 mei 2003, 22:48
Ja man, ik vind Wouter Bosch nu echt DE PIMP gewoon.. Te patserig voor woorden.

*sarcasm alert*

Hij heeft groot gelijk, je mag je spul wel een beetje verkopen.. Ik word er ook gek van, al die grote monden hier in dit forum. Stoere (eigenlijk kinderachtige) replies zoals "Ik ben WRB en voel mij nu heel stoer" of iets dergelijks... En als datsoort types zelf komen met een stukje hangen zij ineens de heilige boon uit met hun "Ik weet dat ik niet goed, het is dan ook maar even snel opgenomen"...

TB
26 mei 2003, 22:50
dat stukje bedoelde ik niet maarja, ik weet heus wel dat je het niet patserig bedoelde. maar ga nou niet met z'n alle één gast afzeike, je zou m ook gewoon kunnen negeren en verder lullen over je nummer, dan wordt t een veel leukere post :smile:

Predator
26 mei 2003, 22:57
Ja, dat is zo..

Maar ik vind ook dat sommige mensen gewoon moeten afleren hoor.. Het gebeurt hier gewoon te vaak dat mensen elkaar om NO REASON AT ALL afzeiken. Onbeschoft gewoon maar goed. Je hebt groot gelijk, de grootste sukkels negeer je gewoon.