PDA

View Full Version : Reunie The Darkness!



Rafke Pafke
14 maart 2011, 15:21
De laatste maanden gingen er alsmaar meer geruchten op dat The Darkness dan toch echt opnieuw zou gaan samenspelen. Eerder werden nog al eens dergelijke geruchten gelanceerd maar toen werden die vooral door Justin Hawkins formeel tegensgesproken.

En nu lijkt de reunie dan toch een feit:
http://www.thedarknessareback.com

Een link naar deze website werd ook door Justin zelf getweet.

De opnames voor een derde album zouden ook al aan de gang zijn. Beste nieuws van 2011 wat mij betreft :punk: Kan al niet meer wachten om ze nog eens live te zien!

Geweldige songs, met sterk gitaarwerk en een waanzinnige zanger (die je toegegeven wel moet liggen).

Squier4ever
14 maart 2011, 16:30
Vet! Kan ik ze mss toch nog eens live zien :D

toneblo
14 maart 2011, 18:08
kijk, da's nog es fijn nieuws!:lp:

Rafke Pafke
15 maart 2011, 11:33
En ondertussen hebben ze ook bevestigd dat ze op 10 juni op het Download festival spelen en dat ze momenteel ook in de studio zitten en aan een derde album werken!

wireman
23 maart 2011, 23:50
Verschrikkelijk!!!

Orpheo
25 maart 2011, 10:47
Verschrikkelijk!!!

verschrikkelijk gaaf zul je bedoelen! Door the darkness ben ik begonnen met gitaarspelen. vind het echt ubergaaf dat ze weer bij elkaar zijn. ben benieuwd waar ze mee komen.

Martijn-w
25 maart 2011, 11:11
Ik ken eigenlijk maar 2 nummers van the darkness, christmas time en i believe in a thing called love. Maar die vind ik wel tof.

Nielsje
25 maart 2011, 11:14
...waren ze uit elkaar dan?!

beruk
25 maart 2011, 11:19
...waren ze uit elkaar dan?!
+11
Mwa, Leuk hoor zo'n reunie! Mij een te hoog Spinal Tap gehalte om mijn geld eraan uit te geven

Rafke Pafke
25 maart 2011, 16:12
Tsja, ik kan wel begrijpen dat niet iedereen dit kan pruimen.

Maar persoonlijk vind ik dat zonder alle gekkigheid en catsuits er nog steeds waanzinnig goede songs en sterk gitaarwerk overblijven!

Neem daarbij nog eens dat ik de humor net wel te gek vind en ik kom tot de vaststelling dat dit toch wel één van mijn favo bands is!

Malle Eppie
25 maart 2011, 22:54
Verschrikkelijk!!!

Ja! Verschrikkelijk gaaf!!!

Heb ze in de HMH zien spelen voor hun 2e cd (die een beetje tegenviel...) maar 'Permission to land' is gewoon een steengoeie cd!
En inderdaad, van hun show moet je houden. Neemt niet weg dat Justin een wereld performer is!

Orpheo
26 maart 2011, 12:00
de catsuits had Justin overigens al vlak na de eerste plaat aan de wilgen gehangen, om alleen bij heel rare, bijzondere gelegenheden uit de kast te trekken. dingen als de 'boobie elevator' en de 'tiger' vind ik gewoon belachelijk, maar tis wel geinig. muzikaal gezien zit t goed in elkaar. Ik kan nu, 5 jaar later, one way ticket to hell and back zeker waarderen. Alleen die laatste 2 nummers als afsluiter waren n kleine aanfluiting. Ik vind dat ze dan beter nog een van de 2 laatste singles erop konden zetten.

Echt DOM van the darkness dat ze niet alle singles hebben gebundeld op 1 plaat. die plaat zou dan echt super zijn geweest. alle singles zijn stuk voor stuk 'albumwaardig' en klinken stuk voor stuk grandioos. pareltjes als 'love you 5 times', 'how dare you call this love', 'bareback', 'planning permission', 'shake like a lettuce leaf', 'shitghost' om maar wat te noemen... Oh, physical sex, super! Hot Leg, de band van justin na the darkness vind ik een stuk minder, maar ook die nummers en singles vind ik beter dan wat bv justin bieber uitbalkt. Stonegods vond ik eigenlijk al minder, te hard, te rocky, stonerrock, zoiets. wel goed, maar niet helemaal mijn ding, met de 'the darkness' associatie in mijn hoofd.

Nielsje
26 maart 2011, 14:17
Maar persoonlijk vind ik dat zonder alle gekkigheid en catsuits er nog steeds waanzinnig goede songs en sterk gitaarwerk overblijven!

Ja, het is zeker wel aardige muziek. Maar wel met een ontzettende knipoog.
Moet je wel voor in zijn. Toch draai ik het niet weg als het voorbij komt.
Catsuits overigens alleen voor vrouwen, mannen in catsuits zijn homo.