PDA

View Full Version : Nieuwe elementen in mijn PRS Singlecut dus ff een testje gedaan!!!



DTmaster
14 maart 2011, 14:20
Hallo,

Ik heb ff met een pod xt mijn nieuwe handgemaakt elementen getest en ze klinken ok over de POD XT maar op een versterker is het SUPER!!!


Gitaarspel is brak maar luister maar of jullie de sound diggen!!!

Gr DTmaster


http://www.box.net/shared/zcuojhv95i

Conrad Hultermans
14 maart 2011, 20:43
Hallo,

Ik heb ff met een pod xt mijn nieuwe handgemaakt elementen getest en ze klinken ok over de POD XT maar op een versterker is het SUPER!!!


Gitaarspel is brak maar luister maar of jullie de sound diggen!!!

Gr DTmaster


http://www.box.net/shared/zcuojhv95i



Ja, ik dig je geluid en vind je begeleidingspartij ook gaaf!! Beetje Journey stijl...

johanh
14 maart 2011, 20:51
Gitaarspel is brak

Toch grappig hoe de meeste zich excuseren voor hun gitaar spel.
Niet doen, nergens voor nodig...

Ook al speel je nog zo brak in ander mans oren, als je het zelf leuk vind om te doen is er niks mis mee.
De luisteraar heeft de keuze of hij doorluisterd of stopt na de eerste 10 noten.

Gr
Johan
ps ik heb je stukje gewoon helemaal afgeluisterd :D

SantaX
14 maart 2011, 21:18
Ik vind het én heel lekker opgenomen, maar ik vind het ook lekker klinken. In het begin vind ik de sologitaar wel iets te hard en te scherp voor mijn persoonlijke smaak, maar toch... Ik zou dit voor mijn plezier opzetten, mits de solo-gitaar iets zachter zou zijn. Elementjes doen volgens mij in elk geval wat ze moeten doen, lekker scheuren :blast:

DTmaster
14 maart 2011, 23:36
Hey bedankt voor jullie berichten :)


Hebben nog meer mensen een mening ben benieuwd!!!

Duhsjaak
15 maart 2011, 00:39
Hi
@Johan
Had eigenlijk een quote moeten doen. Helemaal eens.

@TS
Ik vind dit al wel helemaal fris en lekker klinken. Alhoewel ik wel geloof dat de effecten meer invloed hebben dan de manier van opnemen.

Klinkt Goed.
Ook Je Brakke Gitaarspel...

Veel plezier met je nieuwe pups. Je schrijf erbij dat ze handgemaakt zijn. Maar niet welke. Ik heb ooit geprobeerd met de hand te winden. Dat raad ik niemand aan. Maar dat is een heel ander onderwerp.

Vriendelijke groet, Gus