PDA

View Full Version : Beginnende gitaarist uit haarlem



Rinske
13 maart 2011, 14:56
Heya,
Ik ben Rinske[14] en ik heb sinds 2 dagen een gitaar. Mijn vader had al een akoestische en daar heb ik ook uitgebreid op zitten oefenen. Ik ben dus nog niet zo goed maar ik leer snel =) Ik zoek een alternative punk rock band. Alleen een keer kijken bij de repetities ofzo zou ik ook al heel vet vinden.
in de buurt van haarlem dus.
kthxbye

FNaRK
13 maart 2011, 15:29
pssst .....






het is

GITARIST


:soinnocent:

Rinske
13 maart 2011, 15:39
ow sorrey
ik ben een beetje
Dyslectisch
of hoe je dat dan weer schrijft

TimS
13 maart 2011, 15:43
Niet lullig bedoeld hoor, maar op de PC hoef je weinig last te hebben van dyslexie, in de meeste programma's kun je een spellingscontrole gebruiken. Bij FireFox zit dat bijvoorbeeld al ingebouwd, dan hoef je alleen een Nederlands woordenboek te downloaden.

Rinske
13 maart 2011, 16:06
ik dus wel. maar als ik alleen maar gezeik krijg over speling, wil ik ook best m'n mond houden hoor. als jullie daar blij van worden =)

TimS
13 maart 2011, 16:31
ik dus wel. maar als ik alleen maar gezeik krijg over speling, wil ik ook best m'n mond houden hoor. als jullie daar blij van worden =)
Ben je gestopt met lezen bij de tweede komma?

Rinske
13 maart 2011, 17:10
nee. ik heb alles gelezen maar nevermind vergeet het

FNaRK
13 maart 2011, 19:18
ik dus wel. maar als ik alleen maar gezeik krijg over speling, wil ik ook best m'n mond houden hoor. als jullie daar blij van worden =)


psssst ....

het is

SPELLING

:soinnocent:

beruk
13 maart 2011, 20:53
psssst ....

het is

SPELLING

:soinnocent:
Wat ben jij een lutser, weinig aan je leven om pubermeisjes zo af te gaan zeiken?

Welkom Rinske, laat je vooral niet op stang jagen....

levi
15 maart 2011, 13:51
Ja ik vind het ook fucking irritant hoor dat ze zo zitten te zieken. Deden ze ook bij mij vroeger, en af en toe nog steeds. de truc is om zo weinig mogelijk te posten :seriousf:. Maar welkom in ieder geval. Is het niet wat moeilijk om punk rock op een akoestische gitaar te spelen??

FNaRK
15 maart 2011, 14:31
Wat ben jij een lutser, weinig aan je leven om pubermeisjes zo af te gaan zeiken?
....

sow dan .... die moest ik ff opzoeken ...



LUTSER : Een combinatie van de woorden loser en prutser


ik word hier te oud voor :(

Rinske
15 maart 2011, 22:04
@levi, jaah en dat is waarom ik nu een electrische heb gekocht =)