PDA

View Full Version : Testje met mn nieuwe Bo-EL KIM S03 Gitaar - Conrad Hultermans



Conrad Hultermans
12 maart 2011, 20:35
Hoi,

Gisteren bij Huub weer eens een gitaar gekocht. Ik wilde dit keer wat anders en kwam uit op een KIM gitaar. het is een zeer warm klinkend plankje die voor elke stijl wel inzetbaar is! In de video staat ie op t P90 element!

Hier een filmpje;

http://www.youtube.com/watch?v=G7o5_a4uub0

Grtz,
Conrad

Thiez
12 maart 2011, 20:57
Mooi dingetje conrad. Is het pedalenplankje al compleet inmiddels?

stikel
12 maart 2011, 21:14
Staat die P90 vol of op "half". De sound is mooi. Heb zelf een Nicky B (Kim model) by Bo-El en meerdere gitaren met P90 ers gehad. Dit is de beste P90 tot dusver.

Conrad Hultermans
13 maart 2011, 22:03
Mooi dingetje conrad. Is het pedalenplankje al compleet inmiddels?

@Thieske, yep, hij staat helemaal vol met mooie en goeie pedaaltjes! Kom ze anders binnenkort een keertje checken?

@Stikel, de P90 staat vol open, kep alleen de gain van mn Wampler pedaal bijna dicht staan!

Grtz,
Conrad

Thiez
13 maart 2011, 22:49
Jah is goed, binnenkort weer is ff afspreken. Ben wel benieuwd ernaar. Ik wil misschien ook een vette boost voor mijn blackmore zetten om een wat meer over de zeik toon te krijgen.

stikel
14 maart 2011, 13:12
@Stikel, de P90 staat vol open, kep alleen de gain van mn Wampler pedaal bijna dicht staan!

Grtz,
Conrad

Mooi ding, kende ze sinds kort niet, maar ben er erg blij mee. De coils splitten en dan standje midden geeft een fantastische clean sound. Let wel. Ik speel alleen op huiskamervolume.

Conrad Hultermans
14 maart 2011, 15:12
Mooi ding, kende ze sinds kort niet, maar ben er erg blij mee. De coils splitten en dan standje midden geeft een fantastische clean sound. Let wel. Ik speel alleen op huiskamervolume.

Ik heb die Nicky B Kim ook geprobeerd, die had een behoorlijk heavy bridge element, maar ik wilde dit keer een meer authentiek retro geluid in de gitaar terug horen. Mn MC gitaren hou ik wel voor de heavy muziek ;-)

speedmusic
14 maart 2011, 15:32
Mooie gitaar, gefeliciteerd.
Qua sound komt ie aardig overeen met mijn gitaar (zie hieronder), ik vind alleen de Kim inderdaad veel mooier :mmmm: .

Conrad Hultermans
15 maart 2011, 16:19
Mooie gitaar, gefeliciteerd.
Qua sound komt ie aardig overeen met mijn gitaar (zie hieronder), ik vind alleen de Kim inderdaad veel mooier :mmmm: .

Maar jij gaat m verkopen zie ik!?