PDA

View Full Version : Pegasus Fantasy en Crowd Chant cover



Cubone
11 maart 2011, 02:02
Hoi,

Na lang twijfelen toch maar besloten om mijn muziek opnames te laten horen :chicken:

Ik speel ongeveer 3,5 jaar en omdat ik niemand in mijn omgeving heb, die ook maar enig affiniteit met een gitaar of instrumentals heeft, wil ik langs deze weg in contact komen met andere gitaristen/muzikanten die mijn passie voor muziek delen. Na 3,5 jaar is het toch wel frustrerend om met niemand over je hobby te kunnen praten.

Anyhow,

Dit is mijn interpretatie van een anime intro :rockon: probeerde te gaan voor een eighties metal sound.

https://dl.dropbox.com/u/23133907/Pegasus.mp3

Hoorde dit toen Joe Satriani zijn concert gaf. Mijn miezerige poging om dit nummer te spelen.

https://dl.dropbox.com/u/23133907/crowd%20chant.mp3


Ben van plan om binnenkort gitaarles te nemen, dus ik wilde wel eens horen wat andere gitaristen/muzikanten van mijn opnames vinden. ;)

groetjes,

:blast:

vpilot
13 maart 2011, 08:56
Hoi Cubone, welkom!
Ik vind dit mooie opnames, goed gespeeld :punk:

Cubone
14 maart 2011, 21:19
Thanks Vpilot,

Eindelijk eens iemand die reageert op mijn post, ik had gehoopt dat er toch wel wat meer mensen zouden reageren. Maar ben blij dat er toch nog iemand heeft gereageerd.

en nog wel een positieve reactie !! :rockon:

groetjes


Cubone

arnoldtims
15 maart 2011, 14:16
Er word niet altijd snel gereageerd in dit topic heb geduld:)

Je hebt een mooie sound vind ik en bent al aardig ver voor dik 3 jaar spelen.
Eigenlijk niet veel kritiek op je spelen het is gewoon goed en verzorgt.

Je hebt wel voorkeur voor de jaren tachtig tenminste daar doet je sound wat aan denken.

Cubone
16 maart 2011, 01:29
hi,

thanks voor je reply, ik ging idd voor dat jaren 80 geluid, die anime intro is namelijk ook uit die periode. Vond het wel passen !

groetjes,

:cooler:

Triggy
16 maart 2011, 07:04
Klinkt helemaal niet verkeerd hoor!
Ben wel benieuwd waar je denkt nog gitaarles voor nodig te hebben?
Is er een bepaalde techniek waarvan je vindt dat je die onvoldoende onder de knie hebt?
Waar woon je overigens? Volgens mij barst het in Nederland van de muziekanten dus is er altijd wel iemand in de buurt volgens mij...

Cubone
17 maart 2011, 05:03
Hi Triggy,

bedankt voor je reactie ! Ik denk dat als ik ga lessen, ik het samen spelen onder de knie krijg , improvisatie, muziektheorie en wil misschien de jazz-fusion richting opgaan. Ook weet ik niet zeker of mijn techniek wel efficiënt is. Misschien heb ik mezelf wel in die 3,5 jaar slecht techniek aangeleerd.... :???:

dingen die ik te weten kom als ik ga lessen ;)

groetjesss

Triggy
17 maart 2011, 07:02
Om samen te leren spelen en te improviseren is volgens mij
een bandje oid. de beste leerschool.
Is er echt niemand in de buurt/nabijheid die
interesse heeft? Kijk bijvoorbeeld eens op musicform.nl/muziekantenbank.
Welke omgeving woon je?

Cubone
17 maart 2011, 14:24
Hi,

Ik woon in amsterdam, op zich geen slecht idee om mensen te zoeken die samen willen spelen. Ik zal eens kijken..

Maar heb jij ervaring met gitaarlessen ?
Zo ja, kan je me uitleggen wat de voor/nadelen zijn. Je lijkt wel een beetje tegen gitaarles te zijn of zo.

Ik ben benieuwd !

groetjess

Triggy
22 maart 2011, 02:14
Zeker niet tegen gitaarles!
Prima zaak om speltechnieken die je nog niet (voldoende) beheerst door een professional goed uitgelegd te krijgen.
Maar er gaat niets boven met elkaar muziek (dus lol) maken en daardoor je
vaardigheid spelenderwijs verder vergroten.
En in Amsterdam en omstreken barst het volgens mij van de mogelijkheden om een bandje te starten of erin te stappen.
Dussss succes!