PDA

View Full Version : Hi!



Sassya
10 maart 2011, 19:54
Hoi, even voorstellen. Ik heet Saskia, 32 jaar oud en druk bezig mijn eerste akkoorden te leren. Nu akoestisch, maar al stiekem aan het dromen over electrisch. Zit nog echt in de zere vingers fase met opstandige pink (luistert gewoon NIET) :dontgeti:

Heel lang getwijfeld om te beginnen, bang dat ik het niet kon. En tja, feitelijk kan ik dat nog steeds niet, maar ga niet opgeven. Stiekeme droom... :sssh: .... One en Nothing else matters zelf kunnen spelen. Dus nog lange weg te gaan.
Zal vaak ff rondsnuffelen op zoek naar raad en als ik mijn eerste "echte" ga kopen, zal ik die ook zeker komen vragen.

Groetjes en wie weet tot spreeks op het forum.

vosme053
10 maart 2011, 20:34
het begin is makkelijk gewoon de snaren 1 voor 1 aanslaan
e g b e
6 3 2 1
:p

RUIS
10 maart 2011, 20:38
Welkom! Een akoestische is ook een echte hoor ;)

Sassya
10 maart 2011, 21:55
het begin is makkelijk gewoon de snaren 1 voor 1 aanslaan
e g b e
6 3 2 1
:p

Die had ik idd al uitgevogeld :crazyhappy:, maar dan.... :) maar dat komt wel, ooit

En inderdaad, is zeker echte gitaar, bedoelde "echte akoestisch", heb nu beetje goedkoop exemplaar met niet zo'n mooi geluid.

RUIS
11 maart 2011, 18:20
Goedkoop en goed hoeven elkaar niet uit te sluiten hoor ;)

(en een vers setje snaren en een goede afstelling kunnen wonderen doen)

Sassya
13 maart 2011, 22:26
Goedkoop en goed hoeven elkaar niet uit te sluiten hoor ;)

(en een vers setje snaren en een goede afstelling kunnen wonderen doen)

Vers setje zit er nu op, klinkt idd iets beter, maar blijft erg resoneren. Afstellen? Kan dat bij gitaarwinkel zeker. Enig idee wat dat kost?

LesPaul1612
14 maart 2011, 19:19
Hey, om een nummer na te spelen heb je geen gigantische dosis talent nodig, maar wel heel veel doorzettingsvermogen:punk:. Veel oefenen en je komt er vanzelf!