PDA

View Full Version : wie heeft ee oude telecaster thinline?



thinline
17 mei 2003, 21:44
Hi,

Ik ben sinds kort de gelukkige en trotse bezitter van een telecaster thinline uit 69.
Dus een met 2 single coils. Ik heb hem als wrak gekocht en laten restaureren. Het is nu een juweeltje geworden.Een swampash body met maple neck. Schitterend om te zien en sensationeel om te bespelen. Ik heb nu 6 telecasters, maar deze klinkt veruit het mooist. Heel woody en warm, helder maar toch een vol en rond geluid.
Wie heeft meer zo'n echte ouwe thinline en wat vinden jullie eigenlijk van deze gitaar? Graag kom ik in contact met andere eigenaren van deze,mijns inziens toch wel heel bijzondere gitaren.

john.3001
18 mei 2003, 01:08
Wat heb je daarvoor betaald, en waar??

skabouter
18 mei 2003, 13:54
dat is allemaal wel leuk enzo, maar wij willen een foto zien van dat juweeltje !!
ik vind thinlines ook mooi ! laat zien dan :smile:

thinline
18 mei 2003, 22:20
Ik heb m gekocht van een kennis van me. Die had hem al meer dan 30 jaar en i de loop van de tijd volledig vernaggeld. Ik heb er relatief weinig voor betaald. De reparatie was bijna net zo duur.
Ik zou best wel een foto willen laten zien, maar hoe plaats ik die op dit forum?

iam
16 augustus 2003, 21:57
ik haal dit even naar boven...

heb vandaag een tele thinline bespeeld ('72 RI)
en ben er volledig wegvan!!!

stuur mij maar die foto's thinline...

i'll be happy to post them for you!

greetz,
iam

green_day
16 augustus 2003, 22:23
ik haal dit even naar boven...

heb vandaag een tele thinline bespeeld ('72 RI)
en ben er volledig wegvan!!!

stuur mij maar die foto's thinline...

i'll be happy to post them for you!

greetz,
iam

holy shit dude, dankzij jou ga ik naar die fender site en krijg een GAS aanval man.. in die classic serie staan de vetste tele's man. En nog een voordeel voor mij is dat ze in mex zijn gemaakt, dat zijn meer mijn gitaren :). die 50's tele wat een mooie hals! en die tele custom! men ik gaat echt sparen!
by the way, thinlines rulen bigtime! heb zelf op de 69 RI gespeeld (ook uit die classic serie..) en vond hem echt lekker klinken

iam
16 augustus 2003, 22:25
die thinline's zijn idd echt de max

superhals,
supersound,
lekker gewicht

echt mijn gitaartje :D

(mss laatk hem wel bouwen... want 950? is wel nog veel nieuw :-?)