PDA

View Full Version : Vraag Post Verwijderen?



GlennNovaCollege
9 maart 2011, 11:36
Ik heb een discussie gepost, maar deze was verkeerd. Maar kan nergens iets vinden om deze te verwijderen. Is het mogelijk om mijn eigen posts te verwijderen? Zo ja, hoe?

bat
9 maart 2011, 11:50
Ik heb een discussie gepost, maar deze was verkeerd. Maar kan nergens iets vinden om deze te verwijderen. Is het mogelijk om mijn eigen posts te verwijderen? Zo ja, hoe?
Als er na jou is gerageerd in een discussie kun je jou post niet meer verwijderen. Is ook logisch natuurlijk, als er mensen op jou reageren en je haalt jouw post weg, snapt niemand er meer wat van.

Als er na jou niet is gereageerd, kun je (hoewel volgens mij maar voor een beperkte periode) je post wel verwijderen. Dat doe je door op "bericht bewerken" te klikken en daarna op "verwijderen" onderaan het tekstvak.

Je kunt natuurlijk wel aan een admin of mod vragen om je post te verwijderen.

The Bertman
9 maart 2011, 13:11
Je had nu dus twee topics gestart, dus ik heb het eerste maar verwijderd.

Sanderproductions
9 maart 2011, 13:32
met een hamer of een goede magneet naar de server toegaan:rockon:

Ik kan me herinneren dat het 48 uur was, of 72, waarin je je post kon aanpassen of verwijderen

Mitch
9 maart 2011, 17:34
Als ik het wel heb kun je binnen 24u een post veranderen of verwijderen. Een gestart topic niet, daar moet je een moderator van het betreffende subforum voor PB'en.

GlennNovaCollege
17 maart 2011, 15:26
Thanks people!