PDA

View Full Version : Ibanez Rg 550



bartek
8 maart 2011, 12:08
Beste mensen,

Ik ben benieuwd naar de huidige waarde van deze gitaar.
Hij is gecustomized met PJ marx elementen.
Bouwjaar is mij ook onbekend.
Graag wat reacties en alvast dank hiervoor natuurlijk!
Hartelijke groet,
Bartek

ER!K
8 maart 2011, 12:13
De laatste tijd kon je ze vrij goedkoop van marktplaats trekken voor rond de 300 euro, maar sinds kort begint de prijs van de ouwe japanse RG's weer wat omhoog te gaan volgens mij, dus rond de 350-400 euro denk ik. De elementen zeggen mij helemaal niks eigenlijk.

munkie
8 maart 2011, 12:17
Footoos!!

:cheerup:

bartek
8 maart 2011, 12:25
Footoos!!

:cheerup:

Foto's volgen inderdaad nog! Ik was camera ook al aan het opladen . . . .

stratie
8 maart 2011, 12:35
kon er laast een op de kop tikken voor E250,00. Nou was dat aan de lage kant, dus 300 euro moet je er voor krijgen. De elementen zijn erg persoonlijk, en ik ken ze ook niet. Weetniet of je hierdoor een aanzienlijke meerwaarde creëert

Stratie :)

bartek
8 maart 2011, 12:42
Is er iemand die mij iets kan vertellen over PJ marx elementen?

Mesjoggah
8 maart 2011, 16:49
Wat is het serienummer van de gitaar?

mesaman
9 maart 2011, 00:52
iedereen roept dat ze er 250€ voor betalen maar waar dan?t zijn inmiddels klassiekers die best duur zijn.....roept u maar voor de road flare red/gele of een stoere zwarte die er te koop zijn! (okey een witte op mp dies gaaf) t valt tegen hoor om te vinden.zie de 20th heruitgave!gvd 1000€ 2e hands! iedereen weet dat ze gewoon super goed zijn en kwaliteit van een prestige hebben.ik heb er zelf ook een en die is net zo goed als mn jem en er zijn weinig gitaren met trem die zo goed spelen en op stemming blijven met zn goed geluid!ik denk dat 500€ een goede prijs is.mischien met geluk lager maar over een paar jaar zijn ze een stuk duurder!thats for sure..of noem eens een alternatief met de zelfde kwaliteiten en wat deze kosten.alvast bedankt.

mesaman
9 maart 2011, 00:53
waar zijn de fotooos????:???::???::??? chicken::(:(:(:hippie:: ::strat::chicken::

Terminus
9 maart 2011, 16:52
iedereen roept dat ze er 250€ voor betalen maar waar dan?t zijn inmiddels klassiekers die best duur zijn.....roept u maar voor de road flare red/gele of een stoere zwarte die er te koop zijn! (okey een witte op mp dies gaaf) t valt tegen hoor om te vinden.zie de 20th heruitgave!gvd 1000€ 2e hands! iedereen weet dat ze gewoon super goed zijn en kwaliteit van een prestige hebben.ik heb er zelf ook een en die is net zo goed als mn jem en er zijn weinig gitaren met trem die zo goed spelen en op stemming blijven met zn goed geluid!ik denk dat 500€ een goede prijs is.mischien met geluk lager maar over een paar jaar zijn ze een stuk duurder!thats for sure..of noem eens een alternatief met de zelfde kwaliteiten en wat deze kosten.alvast bedankt.

Je betaalt 400 voor een puntgave, wat meer als er mooie upgrades inzitten. Dat valt ontzettend mee, sterker nog, als ik advies mag geven: koop er nu zes want over een paar jaar zijn ze wél duur. 250 is vrij overdreven maar voor 350 moet je er echt een kunnen scoren, al zal die dan wel wat krassen en modificaties hebben.

mesaman
9 maart 2011, 23:57
Je betaalt 400 voor een puntgave, wat meer als er mooie upgrades inzitten. Dat valt ontzettend mee, sterker nog, als ik advies mag geven: koop er nu zes want over een paar jaar zijn ze wél duur. 250 is vrij overdreven maar voor 350 moet je er echt een kunnen scoren, al zal die dan wel wat krassen en modificaties hebben.

huh?prachtig verhaal maar ik snap er niets van! ik heb toch juist NIET gezopen?mischien moet ik dat dan toch eventjes gaan doen :cheerup:

HaroldA
10 maart 2011, 00:09
iedereen roept dat ze er 250€ voor betalen maar waar dan?

Een forumgenoot had er laatst voor €75 eentje op de kop getikt en je ziet ze inderdaad vaak voor €200-300 voorbij komen. Veel te weinig, ik weet het, maar het is wel zo.