PDA

View Full Version : Jutter aan de '51 Nocaster Custom Shop?



jutter
7 maart 2011, 12:48
Ik zou gaan kijken voor een Telecaster maar kwam terug met een Fender '51 Nocaster Custom Shop NOS! Man, dit ding heeft een bite, pure 'tone'! Ik heb hem vergeleken met andere Tele's maar deze heeft het! Lekkere dikke U-neck die verbazingwekkend snel speelt, dat had ik vantevoren niet gedacht. Bij de meeste Tele's die ik getest heb vond ik het neckelement maar zozo maar deze is vet maar toch lekker helder! De hals heeft een mooie birdseye en de body heeft dat mooie cracquelé. Alleen de koffer al, wat een beauty!
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Nocaster/DSC02010.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Nocaster/DSC02021.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Nocaster/DSC02056.jpg

Hendriks
7 maart 2011, 12:50
Nice Alex , ik ken deze en weet wat je bedoelt.

jutter
7 maart 2011, 12:53
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Nocaster/DSC02055.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Nocaster/DSC02043.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Nocaster/DSC02014.jpg

jutter
7 maart 2011, 12:56
Nice Alex , ik ken deze en weet wat je bedoelt.

Hij is echt te gek Henk! Jummie!

muziekschuur
7 maart 2011, 12:59
Welke versterker gebruik je hierbij?

jutter
7 maart 2011, 13:02
Welke versterker gebruik je hierbij?

Mijn Koch natuurlijk!

Mitch
7 maart 2011, 13:03
Mooie bak hoor! Nocasters roeleren de pan uit.

macwilliams
7 maart 2011, 13:07
Nou nou, zulks consternatie :D
Een prachtplank & ditto koffer heb je daar :ok:

jutter
7 maart 2011, 13:09
Mooie bak hoor! Nocasters roeleren de pan uit.

Belangstelling Mitch? Alles is te koop hoor, behalve mijn vrouw!

jutter
7 maart 2011, 13:11
Nou nou, zulks consternatie :D
Een prachtplank & ditto koffer heb je daar :ok:

Er lopen hier lieden op dit forum rond die mij soms gas bezorgen....:sssh:

wireman
7 maart 2011, 13:11
Wat een waanzinnig ding! Idd.. enkel de koffer al... SWEEET! Gefeliciteerd man!! overigens ook DE kleur voor een tele of in dit geval nocaster.. echt heel cool!!

jutter
7 maart 2011, 13:14
Wat een waanzinnig ding! Idd.. enkel de koffer al... SWEEET! Gefeliciteerd man!! overigens ook DE kleur voor een tele of in dit geval nocaster.. echt heel cool!!

Thanks man! De meesten van jullie weten wel dat ik meer een stratliefhebber ben, maar zo'n mooie tele/nocaster kon ik echt niet laten staan!

jutter
7 maart 2011, 13:18
Nog ééntje dan...blijdschap mag getoond worden toch?:seriousf:
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Nocaster/DSC02020.jpg

wireman
7 maart 2011, 13:31
Als ik mijn blijdschap om jouw blijdschap ga tonen dan wordt het een ban for life! :seriousf:
pure boner-werk....

Mitch
7 maart 2011, 13:52
Belangstelling Mitch? Alles is te koop hoor, behalve mijn vrouw!
Nee, anders zet mijn vrouw mij te koop :D
Ik ben tevreden met zowel gitaren als vrouw, da's pas blijdschap :lovelove:

jutter
7 maart 2011, 13:55
Nee, anders zet mijn vrouw mij te koop :D
Ik ben tevreden met zowel gitaren als vrouw, da's pas blijdschap :lovelove:

U is een gelukkig man!;)

jim__
7 maart 2011, 14:24
Thanks man! De meesten van jullie weten wel dat ik meer een stratliefhebber ben, maar zo'n mooie tele/nocaster kon ik echt niet laten staan!
Laat dat strat-liefhebber maar zitten, volgens mij ben je bij deze om naar een tele-liefhebber en raak je die strats nog zelden aan ;). Gaaf ding hoor, erg mooi!

treblemaster
7 maart 2011, 14:42
Laat dat strat-liefhebber maar zitten, volgens mij ben je bij deze om naar een tele-liefhebber en raak je die strats nog zelden aan ;). Gaaf ding hoor, erg mooi!

Inderdaad, hier kan toch geen Strat tegenop! ;)

Echt een gaaf ding! Ik ben ook erg benieuwd hoe ie klinkt.....hoor vaak dat ie rauwer (meer bite) klinkt dan de meeste telecasters, maar heb het helaas zelf nog nooit live mogen horen...

macwilliams
7 maart 2011, 14:42
Er lopen hier lieden op dit forum rond die mij soms gas bezorgen....:sssh:

Gôh, verrtellll :D


heb je die soundclip nog gehoord van mijn LP met zelfdoe elementen (zie gem topic laatste pagina)? Dat was na aanleiding van onze PM wissel remember?

barno
7 maart 2011, 14:45
geweldige gitaar, ik kan me exact voorstellen hoe ze voelt en klinkt.

Moet wel door een Bassman of een Vibroking imo

congratz

jutter
7 maart 2011, 14:46
Gôh, verrtellll :D


heb je die soundclip nog gehoord van mijn LP met zelfdoe elementen (zie gem topic laatste pagina)? Dat was na aanleiding van onze PM wissel remember?

Nee, heb ik niet gehoord, zeker gemist!?

Goh, vertel????? Raad maar!

jutter
7 maart 2011, 14:49
Inderdaad, hier kan toch geen Strat tegenop! ;)

Echt een gaaf ding! Ik ben ook erg benieuwd hoe ie klinkt.....hoor vaak dat ie rauwer (meer bite) klinkt dan de meeste telecasters, maar heb het helaas zelf nog nooit live mogen horen...

Hij is inderdaad 'rauwer', sprankelender, uuuh vetter...lastig te omschrijven. Hij heeft gewoon 'ballen'!

jutter
7 maart 2011, 14:51
Gôh, verrtellll :D


heb je die soundclip nog gehoord van mijn LP met zelfdoe elementen (zie gem topic laatste pagina)? Dat was na aanleiding van onze PM wissel remember?

Wat is gem topic?

jutter
7 maart 2011, 14:52
geweldige gitaar, ik kan me exact voorstellen hoe ze voelt en klinkt.

Moet wel door een Bassman of een Vibroking imo

congratz

Tja, ik moet me nu thuis even rustig houden......:seriousf:

Duhsjaak
7 maart 2011, 15:04
NICE!!!
errug mooi!
Vriendelijkegroet, Gus

Bolder
7 maart 2011, 15:13
Wat een geweldige gitaar! Proficiat!

stikel
7 maart 2011, 15:14
Mooi ding Alex, en hoe lang blijf deze ;). (de beide "fantastische" strats staan al weer op MP). Koffie zal nu wel niets meer worden

lauke_101
7 maart 2011, 15:35
Hot damn Jutter, wát een schoonheid! :lovelove:
Alleen de case is inderdaad al GAS-opwekkend ;)

macwilliams
7 maart 2011, 15:40
Wat is gem topic?

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?144081-Gibson-LP-studio-GEM-amethist-1996


Deze.

Eko
7 maart 2011, 16:19
Jutter,
Hele , hele mooie plank. Ik heb een keer de Frankfurter Musikmesse bezocht tijdens de dealerdagen. Een half uurtje op een Nocaster zitten pielen terwijl een dealer aan het onderhandelen was. Mensen kinderen wat een geluid. Van USA standard naar een `52 AVRI is al een verbetering , maar dit is een overtreffende stap. Er is ,naar mijn mening , geen beter klinkende tele dan deze. Dit smeekt om een amp met 10 inch speakers. Denk aan Vibroking ( hemels) of een Bassman/ Superreverb ( de laatste is een heel goed alternatief!).
Gefeliciteerd!!!

barno
7 maart 2011, 16:24
Jutter,
Hele , hele mooie plank. Ik heb een keer de Frankfurter Musikmesse bezocht tijdens de dealerdagen. Een half uurtje op een Nocaster zitten pielen terwijl een dealer aan het onderhandelen was. Mensen kinderen wat een geluid. Van USA standard naar een `52 AVRI is al een verbetering , maar dit is een overtreffende stap. Er is ,naar mijn mening , geen beter klinkende tele dan deze. Dit smeekt om een amp met 10 inch speakers. Denk aan Vibroking ( hemels) of een Bassman/ Superreverb ( de laatste is een heel goed alternatief!).
Gefeliciteerd!!!

funny dat je net dezelfde amps vernoemt die ik ook al voorstelde eerder in het topic. onlangs nog op concert geweest waar kennis van me op een orignele blackguard (!) speelde door een Vibroking... tja, doesn't get any better than that

jutter
7 maart 2011, 16:28
Mooi ding Alex, en hoe lang blijf deze ;). (de beide "fantastische" strats staan al weer op MP). Koffie zal nu wel niets meer worden

Kan je de race niet winnen Jan?:seriousf:

koffie wordt zeker wel wat, maar je weet het hè; druk druk druk....maar als we éénmaal zover zijn dan zal dat bakkie heerlijk smaken!!!!

Sinner1980
7 maart 2011, 16:29
Tjeez Alex...

Mooi ding man! Heb je die hot rod alweer verpatst?;)

jutter
7 maart 2011, 16:32
NICE!!!
errug mooi!
Vriendelijkegroet, Gus

Dank u, dank u!!!(diepe buiging..)


Wat een geweldige gitaar! Proficiat!

Dank u, dank u!!!(diepe buiging..)




Hot damn Jutter, wát een schoonheid! :lovelove:
Alleen de case is inderdaad al GAS-opwekkend ;)

Dank u, dank u!!!(diepe buiging..)

Ik ben er ook zeer blij mee!

jutter
7 maart 2011, 16:35
Jutter,
Hele , hele mooie plank. Ik heb een keer de Frankfurter Musikmesse bezocht tijdens de dealerdagen. Een half uurtje op een Nocaster zitten pielen terwijl een dealer aan het onderhandelen was. Mensen kinderen wat een geluid. Van USA standard naar een `52 AVRI is al een verbetering , maar dit is een overtreffende stap. Er is ,naar mijn mening , geen beter klinkende tele dan deze. Dit smeekt om een amp met 10 inch speakers. Denk aan Vibroking ( hemels) of een Bassman/ Superreverb ( de laatste is een heel goed alternatief!).
Gefeliciteerd!!!


funny dat je net dezelfde amps vernoemt die ik ook al voorstelde eerder in het topic. onlangs nog op concert geweest waar kennis van me op een orignele blackguard (!) speelde door een Vibroking... tja, doesn't get any better than that

Hahahaha!!!! Jullie hebben echt dezelfde gedachten! Vibroking komt er vast ook nog weleens, maar ik moet me eerst even een paar dagen,weken,maanden, ja misschien wel een paar jaar koest houden....:seriousf:

jutter
7 maart 2011, 16:36
Tjeez Alex...

Mooi ding man! Heb je die hot rod alweer verpatst?;)

Ja, was best een goede strat hoor maar ik had hem al weer te lang...:seriousf:

Eko
7 maart 2011, 16:44
Prettig gestoord dus, net als wij. Ik probeer alleen niets meer weg te doen. De laatste jaren wat gitaren en versterkers weggedaan waar ik misschien wel spijt van heb. Wel weer mooie dingen erbij gehaald , maar eigenlijk wil je niets missen. Er gaat dus voorlopig niets uit want de eerste dochter is het huis uit en een zolder is leeg........

jutter
7 maart 2011, 16:54
Prettig gestoord dus, net als wij. Ik probeer alleen niets meer weg te doen. De laatste jaren wat gitaren en versterkers weggedaan waar ik misschien wel spijt van heb. Wel weer mooie dingen erbij gehaald , maar eigenlijk wil je niets missen. Er gaat dus voorlopig niets uit want de eerste dochter is het huis uit en een zolder is leeg........

Ook spijt gehad van die Vibroverb? Die heb ik verkocht aan een bluesfanaat en die zweeft nu ergens in de USA rond.....Achteraf had ik die beter kunnen houden want ik ben zeer benieuwd hoe die met mijn Nocaster zou klinken...

Mukkez
7 maart 2011, 17:25
Mooie bak hoor! Nocasters roeleren de pan uit.

En wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?

@ Jutter, mooie gitaar en een bijzondere gave koffer. Ik ben zelf niet zo van de tele, maar toch gefeliciteerd ;)
Waar heb je deze gekocht, particulier of in een winkel?

stikel
7 maart 2011, 18:19
Kan je de race niet winnen Jan?:seriousf:

koffie wordt zeker wel wat, maar je weet het hè; druk druk druk....maar als we éénmaal zover zijn dan zal dat bakkie heerlijk smaken!!!!

Oke die koffie hou ik je aan. Nee, ik kan het niet winnen. Dat wil ik ook niet. Ik ben tevreden en blij :lovelove: (ook met de vrouw)

stikel
7 maart 2011, 18:27
Oke die koffie hou ik je aan. Nee, ik kan het niet winnen. Dat wil ik ook niet. Ik ben tevreden en blij :lovelove: (ook met de vrouw)

Ennuh ik vind de tele echt wel gaaf hoor. Wat is de radius trouwens ?

jutter
7 maart 2011, 18:40
En wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?

@ Jutter, mooie gitaar en een bijzondere gave koffer. Ik ben zelf niet zo van de tele, maar toch gefeliciteerd ;)
Waar heb je deze gekocht, particulier of in een winkel?

Handelaar. Hij heeft echt een enorme bulk Fenders! Ook een stuk of 5-6 Custom Shoppers.


Ennuh ik vind de tele echt wel gaaf hoor. Wat is de radius trouwens ?

Volgens de papieren is het een 7,25 maar zo voelt het niet. Dat komt waarschijnlijk door die dikke U profiel. Benden is absoluut geen probleem. Als ik nu mijn strat pak, C-profiel, voelt die maar ieletjes aan. Die dikke U is echt heerlijk spelen en ik denk dat dit ook van invloed is op de 'tone'. Die hele neck vibreert als een malle; mijn vrouw vind hem ook geweldig.....:seriousf:

budje
7 maart 2011, 18:51
t is een leuk speeltje wat je daar hebt man :)

jutter
7 maart 2011, 19:09
t is een leuk speeltje wat je daar hebt man :)

Dat is het inderdaad! Thanks man!;)

wireman
7 maart 2011, 22:51
Was dat die candy apple?... Ik heb nog getwijfeld om erop te reageren... :sssh:


Ja, was best een goede strat hoor maar ik had hem al weer te lang...:seriousf:

jutter
7 maart 2011, 23:07
Was dat die candy apple?... Ik heb nog getwijfeld om erop te reageren... :sssh:

Te laat! Wel jammer voor je want het was best een goede strat!

jutter
7 maart 2011, 23:10
Was dat die candy apple?... Ik heb nog getwijfeld om erop te reageren... :sssh:

U heeft trouwens een PM!

Luke-wannabe
7 maart 2011, 23:22
Koopt -ie zomaar effe hoor, jezus! Prachtig.

jutter
7 maart 2011, 23:36
Koopt -ie zomaar effe hoor, jezus! Prachtig.

Hé Luke,

Nee, die koop ik niet zomaar effe....was het maar waar! Hij is mooi hè?! Ik heb de laatste tijd veel gitaren gehad maar ik heb nog nooit met zoveel plezier gespeeld als op deze! Vanavond de hele avond er op zitten jengelen, kan er geen genoeg van krijgen, dat heb ik in geen tijden meer gehad!
Bedankt voor je compliment!;)

kapepper
8 maart 2011, 06:45
ik mag er eigenlijk niet teveel naar kijken, en zeker nooit eebtje oppakken in de winkel... ziet er prachtig uit!!
ik heb zelf en avri 52 en dat was al een serieuze upgrade vergeleken met mijn us standard start.. dus een cs nocaster.. jahhhh

Jay75
8 maart 2011, 17:49
Bij Terrence gekocht?

Sinner1980
8 maart 2011, 18:26
Te laat! Wel jammer voor je want het was best een goede strat!

Had ie voor de 3e keer op het forum gepost geweest als HNGD topic...ken te gek ook;)

jutter
8 maart 2011, 18:39
Had ie voor de 3e keer op het forum gepost geweest als HNGD topic...ken te gek ook;)

Maar wel leuk!:seriousf:

jutter
8 maart 2011, 18:42
Bij Terrence gekocht?

Hoe the fuck is Terrence?:seriousf:

Ja, inderdaad! Leuke gast. Weet je ontzettend veel te vertellen over Fenders.

Sinner1980
8 maart 2011, 18:53
Maar wel leuk!:seriousf:

Soort van 'kettinggitaar' wordt het dan:seriousf:

jutter
8 maart 2011, 19:22
Soort van 'kettinggitaar' wordt het dan:seriousf:

Je mag het ook wel een hoer, snol of slet noemen hoor!:sssh:

Jay75
8 maart 2011, 23:08
Hoe the fuck is Terrence?:seriousf:

Ja, inderdaad! Leuke gast. Weet je ontzettend veel te vertellen over Fenders.

Dacht ik al, mooie gitaar man!

Sinner1980
9 maart 2011, 00:51
Je mag het ook wel een hoer, snol of slet noemen hoor!:sssh:

Hey! Niet zo nou he over mn ex...;)

jutter
9 maart 2011, 01:13
Hey! Niet zo nou he over mn ex...;)

Is niet verkeerd bedoeld; die rooie was best lekker hoor!:seriousf:

RS-Rik
9 maart 2011, 21:40
Het geil in zijn puurste vorm

Nu keihard zeppelin 1 mee knallen

jutter
10 maart 2011, 00:04
Vanavond de Nocaster meegenomen naar de band. Man, dit is mooi! Briljant, sprankelend en vet. Met de tone op 8 en volumeknop op 9 begint hij aardig op een les paul te lijken. Beide potmeters open is zo mooi sprankelend en toch niet schel. En betreft Led Zeppelin; no problem met deze gitaar! Ik had niet gedacht dat hij echt zo veelzijdig zou zijn. Aanrader voor een ieder die een veelzijdig instrument zoekt!

Duhsjaak
10 maart 2011, 06:01
Hi
Gefeli.
Als je dit ziet kijk je toch nooit meer naar gerelicte (ik weet niet eens hoe je het schrijft) exemplaren!

Prachtig. Kan er een uur naar kijken.
Veel plezier ermee.
Vriendelijke groet, Gus

lauke_101
10 maart 2011, 08:48
Ik had niet gedacht dat hij echt zo veelzijdig zou zijn. Aanrader voor een ieder die een veelzijdig instrument zoekt!

Teles zijn de meest veelzijdige gitaren die ik ken, je kan er echt alles van jazz tot metal op spelen. Heb ooit een demo opgenomen met een paar vrienden en de gitaarpartijen (ongeveer 4-5 per nummer) waren nagenoeg allemaal op een tele ingespeeld. Die dingen doen echt alles :D

daarom wil ik er zelf ook nog altijd zo graag een..

Hendriks
10 maart 2011, 09:11
Je bent in goed gezelschap Alex: http://www.tdpri.com/forum/telecaster-discussion-forum/265309-john-5-chicken-pickin-real-nocaster.html

jutter
10 maart 2011, 10:09
Je bent in goed gezelschap Alex: http://www.tdpri.com/forum/telecaster-discussion-forum/265309-john-5-chicken-pickin-real-nocaster.html

Ik had het al gelezen Henk. Best wel interessant!

jutter
10 maart 2011, 10:11
Teles zijn de meest veelzijdige gitaren die ik ken, je kan er echt alles van jazz tot metal op spelen. Heb ooit een demo opgenomen met een paar vrienden en de gitaarpartijen (ongeveer 4-5 per nummer) waren nagenoeg allemaal op een tele ingespeeld. Die dingen doen echt alles :D

daarom wil ik er zelf ook nog altijd zo graag een..

Ik verbaasde me er gisteren wel over wat deze kan!

jutter
10 maart 2011, 10:20
Hi
Gefeli.
Als je dit ziet kijk je toch nooit meer naar gerelicte (ik weet niet eens hoe je het schrijft) exemplaren!

Prachtig. Kan er een uur naar kijken.
Veel plezier ermee.
Vriendelijke groet, Gus

Hey Gus,

Op zich vind ik de gerelicte ook niet verkeerd maar ik denk dat je er na een tijdje op bent uitgekeken. Ik heb zelf eens een Fender Road Worn Tele gehad. Hartstikke mooi maar na een tijdje vond ik hem toch wat kunstmatig overkomen. Deze Nocaster is natuurlijk ook wat gerelict (cracquelé) maar dan moet je heel goed kijken. Zelf kijk ik ook elke dag een tijdje naar de foto's als ik er niet op speel. Hij is zo mooi! (ik lijk wel een klein kind!)

Groetjes,

Alex

Wabbie
10 maart 2011, 10:20
Dat zijn zeker erg vette gitaren. Ik heb in de American Guitarstore een keertje gespeeld op een 52' Relic tele, dat klonk ook geweldig. Enige minpuntjes voor mij waren de radius, en de prijs. Ooit komt er nog een tele hier...

stikel
10 maart 2011, 15:07
Zelf kijk ik ook elke dag een tijdje naar de foto's als ik er niet op speel. Hij is zo mooi! (ik lijk wel een klein kind!)

Groetjes,

Alex

Z'on Axe zou bij mij een prominente plaats in de woonkamer krijgen zodat ik er zo naar kon kijken. Als ik foto's wil bekijken weet ik wel wat anders (niet voor kleine kinderen) :D

no 1 hops
11 maart 2011, 16:23
juttertje juttertje, en ik maar denken dat je zoektocht voorbij was vanwege de MM's ;-)

geintje.
niks mooiers dat iets vinden waar je blij mee bent.
maar denk erom
gitaren worden vaak gezien als vrouwen en als die jaloers worden, dan kan je je bergen. :-)

jutter
12 maart 2011, 10:20
juttertje juttertje, en ik maar denken dat je zoektocht voorbij was vanwege de MM's ;-)

geintje.
niks mooiers dat iets vinden waar je blij mee bent.
maar denk erom
gitaren worden vaak gezien als vrouwen en als die jaloers worden, dan kan je je bergen. :-)

Ja, dat is waar! Maar het leuke van deze hobby is, is dat de speurtocht blijkbaar nooit is afgelopen! Het is niet echt een gitaar om op te soleren maar om het juist wel te doen krijg je een apart sologeluid. Ik hou er wel van!

Tot binnenkort...!

no 1 hops
12 maart 2011, 17:18
@jutter

als je er maar blij mee bent, daar gaat het immers om.

stikel
12 maart 2011, 18:17
@jutter

als je er maar blij mee bent, daar gaat het immers om.

Nee hoelang, daar gaat het om :D Gelukkig is het laatste record makkelijk te breken

jutter
12 maart 2011, 18:53
Nee hoelang, daar gaat het om :D Gelukkig is het laatste record makkelijk te breken



Er zijn hier ook gasten die om de haverklap van gitaren wisselen maar het hier niet durven posten uit angst om opmerkingen naar hun hoofd geslingerd te krijgen......Het is fijn dat er ook mensen zijn die het wel leuk vinden en ook oprecht meeleven.....

jutter
12 maart 2011, 18:55
@jutter

als je er maar blij mee bent, daar gaat het immers om.

Fijn om te horen! Ach ja, wij kennen elkaar al wat langer hè!;)

Hendriks
12 maart 2011, 19:22
Er zijn hier ook gasten die om de haverklap van gitaren wisselen maar het hier niet durven posten uit angst om opmerkingen naar hun hoofd geslingerd te krijgen......Het is fijn dat er ook mensen zijn die het wel leuk vinden en ook oprecht meeleven.....

Zo is het , ik ga morgen ook weer even naar Amersfoort.


Nog bedankt voor de tip Alex.

jutter
12 maart 2011, 19:24
Zo is het , ik ga morgen ook weer even naar Amersfoort.


Nog bedankt voor de tip Alex.

Graag gedaan Henk! Ik ben trouwens héél erg benieuwd voor welke je gaat....Als je gaat voor die ik jou tipte; bekijk hem goed en gebruik vooral je oren.......

Hendriks
12 maart 2011, 19:44
Graag gedaan Henk! Ik ben trouwens héél erg benieuwd voor welke je gaat....Als je gaat voor die ik jou tipte; bekijk hem goed en gebruik vooral je oren.......

Komt goed.

jutter
12 maart 2011, 20:41
Komt goed.

Twijfel ik niet aan! Aaitje over je bolletje!:seriousf:

stikel
15 maart 2011, 15:40
Maar het leuke van deze hobby is, is dat de speurtocht blijkbaar nooit is afgelopen! Het is niet echt een gitaar om op te soleren ..................................

Tot binnenkort...... op MP !

.......................;)

Jay75
15 maart 2011, 20:12
Ik heb die andere nocaster gekocht die hij had vorige week :) Die light relic, zul je vast wel op gespeeld hebben hehe

jutter
15 maart 2011, 20:15
Ik heb die andere nocaster gekocht die hij had vorige week :) Die light relic, zul je vast wel op gespeeld hebben hehe

Nee!!! Die heb ik ook inderdaad in handen gehad! Prachtig mooi instrument! Gefeliciteerd en welkom bij de club!!!

Hendriks
15 maart 2011, 20:38
Ik heb die andere nocaster gekocht die hij had vorige week :) Die light relic, zul je vast wel op gespeeld hebben hehe


hey , die heb ik ook nog even vast gehad , fotootje?

jutter
15 maart 2011, 20:52
Ik heb nog getwijfelt om die light-relic te kopen, hij klinkt waanzinnig goed!

Nu de fotooooo's!

Jay75
15 maart 2011, 23:20
Ow, die hek nog nie :)
Maar gewoon, zo'n gele!
Ik ging voor die 52RI in sunburst omdat ik butterscotch eigenlijk stiekem lelijk vind, maar damn, deze gitaar klonk en speelde heerlijk. Ik heb er 1,5 uur gezeten en twijfelde tussen 4 tele's maar deze won het wel...al was die 58er custom sjopper ook erg lekker!

jutter
15 maart 2011, 23:23
Ow, die hek nog nie :)
Maar gewoon, zo'n gele!
Ik ging voor die 52RI in sunburst omdat ik butterscotch eigenlijk stiekem lelijk vind, maar damn, deze gitaar klonk en speelde heerlijk. Ik heb er 1,5 uur gezeten en twijfelde tussen 4 tele's maar deze won het wel...al was die 58er custom sjopper ook erg lekker!

Klopt, ik vond deze ook erg goed! Ik kijk uit naar de mooie plaatjes!!!!!

Jay75
15 maart 2011, 23:25
zal vandeweek eens kijken dan :)

macwilliams
16 maart 2011, 13:45
Er zijn hier ook gasten die om de haverklap van gitaren wisselen maar het hier niet durven posten uit angst om opmerkingen naar hun hoofd geslingerd te krijgen......Het is fijn dat er ook mensen zijn die het wel leuk vinden en ook oprecht meeleven.....

Ik "wisselde" ook voortdurend en voor zover ik weet zijn ze bijna allemaal wel te traceren hier op het forum. Opmerkingen in negatieve zin leg ik gewoon terzijde. Het zal me ook een worst wezen dat anderen door hun niet te onderdrukken jaloezie op een stomme manier menen te moeten reageren. Dat zijn meestal kleine kinderen die net van de titte van moeders afzijn. Of het zijn van die lui die de beurs bij de vrouw moeten inleveren. die hebben allemaal een kaal plekje ten grote van een duim boven op het heuft.

Ik laat m'n gein er niet door verknooien!!:stop:

Hendriks
16 maart 2011, 14:12
Ik "wisselde" ook voortdurend en voor zover ik weet zijn ze bijna allemaal wel te traceren hier op het forum. Opmerkingen in negatieve zin leg ik gewoon terzijde. Het zal me ook een worst wezen dat anderen door hun niet te onderdrukken jaloezie op een stomme manier menen te moeten reageren. Dat zijn meestal kleine kinderen die net van de titte van moeders afzijn. Of het zijn van die lui die de beurs bij de vrouw moeten inleveren. die hebben allemaal een kaal plekje ten grote van een duim boven op het heuft.

Ik laat m'n gein er niet door verknooien!!:stop:

Tja , veel van gitaar wisselen. Ik bedacht me dat ik dat vroeger (middelbare schooltijd plusminus) had met vriendinnetjes , het ging toen om het veroveren , zogauw ik er 1 aan de haak had geslaan , keek ik alweer uit naar de volgende , soms had ik er wel 2-3 tegelijkertijd. Ik moest regelmatig van jachtterrein wisselen , nu al 30 jaar monogaam met dezelfde vrouw.
Nu heb ik ongeveer hetzelfde met gitaren , ik ben nu weer rustig en tevreden , maar dat zou zo weer kunnen veranderen.
Ik ben geen handelaar , doe er niemand kwaad mee en verdien er ook niet aan en dat was toen met die vriendinnetjes wel anders ( veel liefdesverdriet veroorzaakt).

macwilliams
16 maart 2011, 14:54
Tja , veel van gitaar wisselen. Ik bedacht me dat ik dat vroeger (middelbare schooltijd plusminus) had met vriendinnetjes , het ging toen om het veroveren , zogauw ik er 1 aan de haak had geslaan , keek ik alweer uit naar de volgende , soms had ik er wel 2-3 tegelijkertijd. Ik moest regelmatig van jachtterrein wisselen , nu al 30 jaar monogaam met dezelfde vrouw.
Nu heb ik ongeveer hetzelfde met gitaren , ik ben nu weer rustig en tevreden , maar dat zou zo weer kunnen veranderen.
Ik ben geen handelaar , doe er niemand kwaad mee en verdien er ook niet aan en dat was toen met die vriendinnetjes wel anders ( veel liefdesverdriet veroorzaakt).

Dus je bent een manhoer?:seriousf:

briljante zin hendriks:ok:

Hendriks
16 maart 2011, 14:57
Dus je bent een manhoer?:seriousf:

briljante zin hendriks:ok:

:) Thanks mate . Ik had er geld voor moeten vragen , had ik toen meer gitaren kunnen kopen.

wireman
16 maart 2011, 15:45
'Nu gesettled met een hoerig rode gitaar (uiteraard met spiegel-pickguard) in zo'n koffer met van dat roze pluche.. :seriousf:

jutter
16 maart 2011, 16:18
Ik "wisselde" ook voortdurend en voor zover ik weet zijn ze bijna allemaal wel te traceren hier op het forum. Opmerkingen in negatieve zin leg ik gewoon terzijde. Het zal me ook een worst wezen dat anderen door hun niet te onderdrukken jaloezie op een stomme manier menen te moeten reageren. Dat zijn meestal kleine kinderen die net van de titte van moeders afzijn. Of het zijn van die lui die de beurs bij de vrouw moeten inleveren. die hebben allemaal een kaal plekje ten grote van een duim boven op het heuft.

Ik laat m'n gein er niet door verknooien!!:stop:


Tja , veel van gitaar wisselen. Ik bedacht me dat ik dat vroeger (middelbare schooltijd plusminus) had met vriendinnetjes , het ging toen om het veroveren , zogauw ik er 1 aan de haak had geslaan , keek ik alweer uit naar de volgende , soms had ik er wel 2-3 tegelijkertijd. Ik moest regelmatig van jachtterrein wisselen , nu al 30 jaar monogaam met dezelfde vrouw.
Nu heb ik ongeveer hetzelfde met gitaren , ik ben nu weer rustig en tevreden , maar dat zou zo weer kunnen veranderen.
Ik ben geen handelaar , doe er niemand kwaad mee en verdien er ook niet aan en dat was toen met die vriendinnetjes wel anders ( veel liefdesverdriet veroorzaakt).


Dus je bent een manhoer?:seriousf:

briljante zin hendriks:ok:

Help!!!! Mijn beeldscherm is nat!!!!!:seriousf:

jutter
16 maart 2011, 16:24
Ach, er zijn hier ontzettend veel leuke gasten die niet jaloers zijn en met je meegenieten van je nieuwe aanwinst! De negatievelingen en mensen die altijd kritiek leveren kun je beter links laten liggen.....:)

macwilliams
16 maart 2011, 16:32
Ach, er zijn hier ontzettend veel leuke gasten die niet jaloers zijn en met je meegenieten van je nieuwe aanwinst! De negatievelingen en mensen die altijd kritiek leveren kun je beter links laten liggen.....:)

Hier zeggen ze: met de poot'n in't beton de Iessel in. Maar dat is voor jou wel een eindje rijden. Ik denk dat de wadden dichter bij jou in de buurt is?

Hendriks
16 maart 2011, 16:39
Hier zeggen ze: met de poot'n in't beton de Iessel in. Maar dat is voor jou wel een eindje rijden. Ik denk dat de wadden dichter bij jou in de buurt is?

Ik woon nog geen kilometer van de zee af , dus ik nodig ze uit.

jutter
16 maart 2011, 17:02
Hier zeggen ze: met de poot'n in't beton de Iessel in. Maar dat is voor jou wel een eindje rijden. Ik denk dat de wadden dichter bij jou in de buurt is?


Ik woon nog geen kilometer van de zee af , dus ik nodig ze uit.

:seriousf:

Gerth
17 maart 2011, 10:32
Wat mij betreft zowat de ultieme gitaar... een hééle dikke proficiat!!!! :cheerup:

jutter
17 maart 2011, 10:48
Wat mij betreft zowat de ultieme gitaar... een hééle dikke proficiat!!!! :cheerup:

Dank je! Het zijn geen perfecte gitaren zijn qua bouw/constructie; zie maar dat overlappende gedeelte bij de bevestiging hals/body
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Nocaster/DSC02021.jpg

De lage E snaar loopt wat meer naar de rand van de neck:
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Nocaster/DSC02038.jpg

En toch heb ik er helemaal geen last van tijdens het spelen en irriteer me er ook niet aan; het is juist de charme van deze gitaar; het is niet voor niets een heruitgave van het model uit 1951....!

no 1 hops
17 maart 2011, 22:42
ik denk dat we ieder in zijn/haar waarde moeten laten hoe hij of zij van de hobby gitaar wil en kan genieten.
ieder heeft zijn voorkeuren en no go's

jutter weet dat ik zelf fan ben van een bepaald model cort gitaar.
samen met mijn voorliefde voor Bill Lawrence pickups ben ik dus niet mainstream georiënteerd.
voor mij is een 'merk' gitaar niet synoniem met beter.
maar het mooie is dat anderen daar wel laaiend enthousiast over kunnen zijn.

dat is toch het prachtige van het unieke van elke persoon.
en prachtig dat we met elkaar dat enthousiasme kunnen delen hier op gitaarnet.

jutter
17 maart 2011, 23:02
ik denk dat we ieder in zijn/haar waarde moeten laten hoe hij of zij van de hobby gitaar wil en kan genieten.
ieder heeft zijn voorkeuren en no go's

jutter weet dat ik zelf fan ben van een bepaald model cort gitaar.
samen met mijn voorliefde voor Bill Lawrence pickups ben ik dus niet mainstream georiënteerd.
voor mij is een 'merk' gitaar niet synoniem met beter.
maar het mooie is dat anderen daar wel laaiend enthousiast over kunnen zijn.

dat is toch het prachtige van het unieke van elke persoon.
en prachtig dat we met elkaar dat enthousiasme kunnen delen hier op gitaarnet.

Zo is het! Ook jij weet dat ik niet 'merkgeil' ben maar wel mijn voorkeur heb; dat komt omdat ik gewoon een bepaalde sound nodig heb voor mijn muziek. Dat is een prachtig mooie speurtocht waar ik ontzettend veel plezier aan beleef en graag wil delen met anderen die daar ook van genieten! En als iemand dat de grond in wil trappen; 'jammer dan'!!!:seriousf:

stikel
18 maart 2011, 03:30
Zo is het! Ook jij weet dat ik niet 'merkgeil' ben maar wel mijn voorkeur heb; dat komt omdat ik gewoon een bepaalde sound nodig heb voor mijn muziek. Dat is een prachtig mooie speurtocht waar ik ontzettend veel plezier aan beleef en graag wil delen met anderen die daar ook van genieten! En als iemand dat de grond in wil trappen; 'jammer dan'!!!:seriousf:




Ik herken dat gevoel! Zoals ik eerder zei heb ik zo'n 35 of 40 Fender Strats gehad en na korte tijd gingen ze de deur weer uit omdat ik iets miste. Nu weet ik wat! Met deze EC ben ik heel tevreden en geeft mij precies de sound die ik zoek!

Jammer dan, maar ik denk dat je jouw sound niet gaat vinden Juttertje :seriousf: En na bovenstaande post sinds januari 2010 nog 12 strats, ik heb het gecheckt en dan tel ik een aantal MM's en je nieuwste aanwinst maar niet eens mee. Maar ik gun ieder zijn "hobby". Je bent van de straat :D.

macwilliams
18 maart 2011, 06:31
Er zijn mensen die na iets gevonden te hebben weer opnieuw beginnen te zoeken. En er zijn er die als een overslaande plaat klinken.