PDA

View Full Version : Ampswitchers



Angel
7 maart 2011, 09:01
Nasal de morally tripler, zijn er nog pedalen waarmee je versterkers kan selecteren? De footswitch moet dienen om combo's mee te selecteren, meerdere aan tegelijkertijd zou fijn zijn maar moet niet.

Nielsje
7 maart 2011, 09:14
Wil je louter verschillende amps kunnen selecteren, of moet je er meerdere amps mee kunnen schakelen over één speakercab?
Als het puur en alleen het kiezen van amps is, dan zijn er best veel opties, zoals vele lehle switches.

Angel
7 maart 2011, 10:18
Wil je louter verschillende amps kunnen selecteren, of moet je er meerdere amps mee kunnen schakelen over één speakercab?
Als het puur en alleen het kiezen van amps is, dan zijn er best veel opties, zoals vele lehle switches.

Ja, louter selecteren.

bluegate
7 maart 2011, 10:22
Ampselector van Voodoo Lab
Lehle

kassie
7 maart 2011, 12:58
Ik heb zelf de Palmer Triage Amp selector, zowel phase omwissel switch als ground lifts d.m.v. trafo's, als buffer als clean boost op elk kanaal te selecteren. En laat ik nou met het combineren van mijn trainwreck en Silver jub ze allemaal nodig hebben;)

p.s. je kunt door middel van de sidekick functie zowel amps combineren als apart schakelen. Eventueel ook 3 amps tegelijk.

flo123
7 maart 2011, 17:14
Je zou ook een simpel AB of een ABY boxje kunnen kopen/maken.
Zie ook:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?144297-ab-boxje-zelf-maken