PDA

View Full Version : TIP Gibson Les Paul Studio zwart voor 425 tot 450!!



BobvanKempen
6 maart 2011, 14:10
Misschien is iemand hier blij mee: Ik had een bod gedaan van 450 euro op de volgende advertentie http://link.marktplaats.nl/429027592 en kreeg de volgende reactie van de aanbieder:

Beste Bob van Kempen,
Bedankt voor je bod.
Voor € 500,- mag je de Les Paul van mij overnemen.
De originele pickups en de zwarte knoppen zijn ook nog bij de gitaar.

gr. John

De extra pickups verkopen en je hebt een leuke Les Paul voor 425 tot 450!! Ik heb mijn zinnen gezet op een Larrivee D05 dus ik heb er ff het geld niet voor. Voor de rest .... graag gedaan!!

Oranjeaap
6 maart 2011, 14:20
Misschien is iemand hier blij mee: Ik had een bod gedaan van 450 euro op de volgende advertentie http://link.marktplaats.nl/429027592 en kreeg de volgende reactie van de aanbieder:

Beste Bob van Kempen,
Bedankt voor je bod.
Voor € 500,- mag je de Les Paul van mij overnemen.
De originele pickups en de zwarte knoppen zijn ook nog bij de gitaar.

gr. John

De extra pickups verkopen en je hebt een leuke Les Paul voor 425 tot 450!! Ik heb mijn zinnen gezet op een Larrivee D05 dus ik heb er ff het geld niet voor. Voor de rest .... graag gedaan!!

Aah bedankt. Ik zal eens in alle hoeken en gaten kijken of ik nog wat geld tevoorschijn kan halen :)

BobvanKempen
6 maart 2011, 14:28
Aah bedankt. Ik zal eens in alle hoeken en gaten kijken of ik nog wat geld tevoorschijn kan halen :)

Hehehe ... veel plezier met je LP :P. Overigens mag je dit soort dingen posten want ik heb dat soort dingen dus vrij vaak (vandaar ook de Goldtop voor 500 ;) ) maar ik kan ze helaas niet allemaal kopen.

zeiler
6 maart 2011, 14:53
en bedankt :(...

goldotp voor 500? da's helemaal prima... dit was bij mij om de hoek dus vond 't al wat inderdaad!

Buzzel
6 maart 2011, 14:54
Je hebt hier ook het tip topic voor he ;)

BobvanKempen
6 maart 2011, 14:58
en bedankt :(...

goldotp voor 500? da's helemaal prima... dit was bij mij om de hoek dus vond 't al wat inderdaad!

Niet een standard hoor maar een Classic maar ik was er toch erg blij mee.

macwilliams
6 maart 2011, 15:05
Hey bob,

waar blijven de plaatjes van de goldtop???

BobvanKempen
6 maart 2011, 15:13
Hey bob,

waar blijven de plaatjes van de goldtop???

Zoals in een vorig topic aangegeven is nu de neck gebroken en staat deze bij de gitaarbouwer, ik zal zodra die terug is fotos plaatsen maar aangezien er wat lakschade opzit zal jij het waarschijnlijk niet veel vinden.

Hendriks
6 maart 2011, 15:27
Misschien is iemand hier blij mee: Ik had een bod gedaan van 450 euro op de volgende advertentie http://link.marktplaats.nl/429027592 en kreeg de volgende reactie van de aanbieder:

Beste Bob van Kempen,
Bedankt voor je bod.
Voor € 500,- mag je de Les Paul van mij overnemen.
De originele pickups en de zwarte knoppen zijn ook nog bij de gitaar.

gr. John

De extra pickups verkopen en je hebt een leuke Les Paul voor 425 tot 450!! Ik heb mijn zinnen gezet op een Larrivee D05 dus ik heb er ff het geld niet voor. Voor de rest .... graag gedaan!!

Ik snap er even niets meer van , je bied op een gitaar die je toch niet gaat kopen?
Fijn volk hier.

macwilliams
6 maart 2011, 15:33
Zoals in een vorig topic aangegeven is nu de neck gebroken en staat deze bij de gitaarbouwer, ik zal zodra die terug is fotos plaatsen maar aangezien er wat lakschade opzit zal jij het waarschijnlijk niet veel vinden.

Hahahaha dat is onzin natuurlijk :seriousf:
Een GT classic voor €500,- is serieus weinig geld en het is mooi dat dit soort koopjes voorbij komen. En een goed gefixte kopknak doet verder geen afbreuk aan de gitaar. Daar zijn de meesten hoop ik het wel met me eens. Ik vind het geen probleem, anders had ik die GEM ook niet gekocht.

Die studio in dit topic zal hopelijk ook bij een goed baasje eindigen, als ik nog naar een project op zoek was dan zat ik nu al in de auto naar Groningen hoor.

Dus mijn interesse in de plaatjes is ook oprecht.

macwilliams
6 maart 2011, 15:35
Ik snap er even niets meer van , je bied op een gitaar die je toch niet gaat kopen?
Fijn volk hier.

Ik denk dat je Bob verkeerd begrijpt, hij zou hem voor het geboden geld wel kopen maar de verkoper wil meer dan dat Bob bied.


Denk ik zo dan hè!

BobvanKempen
6 maart 2011, 15:36
Ik snap er even niets meer van , je bied op een gitaar die je toch niet gaat kopen?
Fijn volk hier.

Ik had er idd op geboden gisteren en het is overigens niet gezegd dat ik hem niet koop (alleen niet nu) maar ik heb ook mijn Guild te koop staan er werd gisteren gebeld of ik niet wilde inruilen op de Larrivee d05 en een beetje bij wilde betalen. Nou heb ik al een Gibson en ik heb geen Larrivee dus die keus is voor mij dan nogal makkelijk. Helaas kan ik mijn centjes maar een keer uitgeven dus vandaar.

Daarbij is het 500 plus mijn reistijd en reiskosten daar ik aan de andere kant van het land woon en dan kom ik dus toch een stukje duurder uit dan geplanned. Hoewel je de elementen kan verkopen ken ik mezelf en ik weet dat ik dat soort spul altijd wel weer beter kan gebruiken op een andere gitaar. Als ik dan 500 plus 50 euro diesel bij elkaar optel zit ik op 550 euro en ongeveer 4 uur in de auto wat mij nu net ff te veel is en daarbij net ff iets te veel tijd in een Carnavals weekend waarin 4 kinderen vanalles willen doen.

Als ik daardoor als niet zo fijn volk overkom, so be it!! Maar het is dan toch nog 100 euro meer als ik geboden heb en dat vind ik dus nog best wel heel erg veel geld.

Hendriks
6 maart 2011, 15:37
Die studio in dit topic zal hopelijk ook bij een goed baasje eindigen, als ik nog naar een project op zoek was dan zat ik nu al in de auto naar Groningen hoor.


Ik kan hem wel even voor je halen Willem , ik ken de verkoper vrij goed , woont 5 minuten bij mij vandaan.

BobvanKempen
6 maart 2011, 15:42
Hahahaha dat is onzin natuurlijk :seriousf:
Een GT classic voor €500,- is serieus weinig geld en het is mooi dat dit soort koopjes voorbij komen. En een goed gefixte kopknak doet verder geen afbreuk aan de gitaar. Daar zijn de meesten hoop ik het wel met me eens. Ik vind het geen probleem, anders had ik die GEM ook niet gekocht.

Die studio in dit topic zal hopelijk ook bij een goed baasje eindigen, als ik nog naar een project op zoek was dan zat ik nu al in de auto naar Groningen hoor.

Dus mijn interesse in de plaatjes is ook oprecht.

Was misschien een wat lullig reactie van mijn kant uit, mijn welgemeende excuses!!! Plaatjes volgens zodra ik de gitaar terug heb (overigens ik weet dat ik kopknak niets afdoet aan de gitaar maar ik was en ben er toch erg ziek van)

Hendriks
6 maart 2011, 15:58
Ik had er idd op geboden gisteren en het is overigens niet gezegd dat ik hem niet koop (alleen niet nu) maar ik heb ook mijn Guild te koop staan er werd gisteren gebeld of ik niet wilde inruilen op de Larrivee d05 en een beetje bij wilde betalen. Nou heb ik al een Gibson en ik heb geen Larrivee dus die keus is voor mij dan nogal makkelijk. Helaas kan ik mijn centjes maar een keer uitgeven dus vandaar.

Daarbij is het 500 plus mijn reistijd en reiskosten daar ik aan de andere kant van het land woon en dan kom ik dus toch een stukje duurder uit dan geplanned. Hoewel je de elementen kan verkopen ken ik mezelf en ik weet dat ik dat soort spul altijd wel weer beter kan gebruiken op een andere gitaar. Als ik dan 500 plus 50 euro diesel bij elkaar optel zit ik op 550 euro en ongeveer 4 uur in de auto wat mij nu net ff te veel is en daarbij net ff iets te veel tijd in een Carnavals weekend waarin 4 kinderen vanalles willen doen.

Als ik daardoor als niet zo fijn volk overkom, so be it!! Maar het is dan toch nog 100 euro meer als ik geboden heb en dat vind ik dus nog best wel heel erg veel geld.

Het is ook een stuk ergenis van mijn kant , mensen bieden en als je ze het gunt is ineens te ver weg of een ander pracht verhaal , als je bied zie je toch dat het een kelere eind is .

Afijn jij zult best "fijn volk zijn " , ik hoop in ieder geval dat je de verkoper gemeld hebt dat je die 500 teveel vind.

Mitch
6 maart 2011, 16:03
Jongens, lief doen maar vooral: gooi het voortaan in het Tip topic, dat is er niet voor niets.