PDA

View Full Version : Who's Henkie P?



Henkie P
6 maart 2011, 08:23
Goedemorgen allemaal,
Even voorstellen, ik ben Henk, heb een aantal gitaren en leek mij wel eens leuk hier een beetje rond te kijken, zal best wel leerzaam zijn.
Ik rij in een Volvo 850 rond, die al bijna 19 jaar is en dik 4 ton op de teller, normaliter werk ik op Schiphol of thuis en als ik nix te doen heb, speel ik een beetje gitaar, Bas, electrisch of akoestisch, of op mijn digitale Kawai CA-1000 piano.
Hoop hier veel te leren.

Groet, Henk

Duhsjaak
6 maart 2011, 10:03
Hi Henkie
Hartelijk welkom!!!

Als jij nou even uitlegt op welke gitaren of bas je zoals speelt, hoef ik niet uit te leggen dat jouw Volvo een rijdende milieuramp is. Toch?

En is die Volvo ouder dan jij?

Kortom, we zitten hier toch nog wel met wat prangende vragen!

Met vriendelijke groet, Gus

Rinze
6 maart 2011, 13:15
Welkom Henkie! Ook heel belangrijk is dat we bij de opsomming van de collectie gitaarspul niks aannemen zonder plaatjes :cooler:

Henkie P
11 maart 2011, 20:01
Mijn gitaren: Hofner HI-BB, Has-05 en Fernandes Retrorocket X, versterkers: SWR Workingman's 15 en Roland GA 405.
Mijn Volvo de zgn. milieuramp, daar betaal ik voor, dit in tegenstelling tot de zgn. geen milieurampen waar geen belasting voor betaald hoeft te worden en ook mogen rijden en slijtage aan de weg toebrengen, daarnaast rij ik vrij weinig kilometers, nog geen 7000 per jaar, omgerekend nog geen 700 liter benzine.
Foto's volgen, als ik een beetje ingeburgerd ben.
Ow ja, ik ben 2,5x ouder dan mijn Volvo.

Duhsjaak
12 maart 2011, 09:38
Hi Henkie!
Terug lezend komt mijn melige opmerking over je Volvo wel een beetje aanval-achtig over. En toch, geloof het of niet, was het niet zo bedoeld.

Sorry dus.

Kan ik het goedmaken door de opmerking dat jij in jouw rijdende milieuramp tenminste een gitaar kunt meenemen, iets dat bij de rijdende rugzakken niet kan? Of maak ik het dan alleen maar erger?

Fijn weekend!
Gus

Henkie P
13 maart 2011, 11:29
Moet alleen maar lachen om dat soort opmerkingen, klaarblijkelijk nog nooit in een echte wagen (mee)gereden. Ik kan alleen maar zeggen, rij er eens mee, ik heb ca. 5 jaar geleden deze aangeschaft, om mijn ouders comfortabel ergens mee naar toe te nemen en nooit spijt gehad. Mijn 3 gitaren en 2 versterkers kunnen in de kofferbak mee, dat redt je met zo'n koekblikkie niet.