PDA

View Full Version : deskundig advies gevraagd betreffende een aan bieding op git



ninja
17 mei 2003, 17:27
Hoi de eigenaar claimt dat hij hem 3 jaar terug in amerika heeft gekocht, smells fishy to me..maar ik ben slechts een leek. Als ik zo naar die headstock kijk lijkt mij dat een wat oudere ibanez.Op hoeveel euro schatten jullie de gitaar? wat zou een goede koop zijn volgens jullie?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ninja op 2003-05-17 17:29 ]</font>

wietse
17 mei 2003, 17:33
welke gitaar er staan namelijk nogal wat ibanessen te koop??
effe een link plaatsen ofzo lijkt me wel handig.

ninja
17 mei 2003, 17:35
sorrie helemaal vergeten.
ehttp://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&amp;md=details&amp;id=8819

wietse
17 mei 2003, 17:38
pagina kan niet worden weergegeven zegt ie bij mij.
mischien al verkocht?

JV
17 mei 2003, 17:40
dat hij hem 3 jaar terug gekocht heeft zegt niks over ouderdom lijkt me. vraag iig ff een serial, misschien dat dat iets zegt. headstock lijkt me gewoon in orde. vraag bij die gast nog ff de nieuwwaarde etc. aan ook. zo te zien wel een original floyd rose.

is lastig te zeggen of deze waarde goed is zo zonder verder info over ouderdom en de staat van de lak etc.

vraag ook of dit de originele pickups zijn of dat hij die later vervangen heeft

ninja
17 mei 2003, 17:40
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&amp;md=details&amp;id=8819

ninja
17 mei 2003, 17:41
deze doet het wel, mijn excuses voor het ongemak

burt
17 mei 2003, 17:45
De Tremolo is niet echt super. De elementen wel. Lijkt me ZEKER geen miskoop. Als dit je budget is, denk ik dat dit een erg goede besteding is.

JV
17 mei 2003, 17:46
hout van de gitaar lijkt mij alder aan de nerf te zien trouwens. misschien ook ff navraag over doen

ninja
17 mei 2003, 17:46
dit is een bericht met wat 'uitleg' van de kerel. Ik vind het maar een kulverhaal.

Stukje uitleg.
Ik speel in een coverband, en heb een “eigenbouw” gitaar laten maken, bij Peer Dellen in Den Haag.