PDA

View Full Version : the eight dimension slight return



von haulshoven
5 maart 2011, 22:30
http://soundcloud.com/vonhaulshoven/the-eight-dimension-slight
joo :gitarist:

pasqual
6 maart 2011, 12:54
gisteren geluisterd. ik heb geprobeerd om de volle 12 minuten uit te luisteren maar op gegeven moment ben ik gaan skippen in de hoop dat er nog iets interessants ging gebeuren, maar helaas...
eigenlijk zitten er best wel mooie sequences bij maar het duurt ( naar mijn smaak ) te lang voordat er iets veranderd. toch heb ik wel erg interssante nummers voorbij zien komen van jouw. maak het iets compacter of meer variatie.

budje
6 maart 2011, 12:56
het doet me heel erg aan mondharpen denken

Duhsjaak
7 maart 2011, 03:58
Hi
Ik had nog niet eerder iets van je beluisterd, meen ik. Ik ben het wel een beetje met Pasqual eens.

Ouwe hippies (daar ben ik er dus een van) begingen vaak de fout om te veronderstellen dat wat leuk was om te maken, automatisch leuk was om naar te luisteren.
Dat is niet altijd 1:1 het geval.

The Grateful Dead was zo'n band. Die hebben een tijdje in de Vondelstraat in Amsterdam gebivakkeerd. Die maakten de hele dag door muziek en een optreden duurde zo maar vier uur. Dat kwam alleen omdat ze gewoon een middag of avond publiek toelieten bij de dag waarop ze toch al muziek aan het maken waren.

Het maakte in feite weinig uit als je de zaal uitliep om even een plas te doen. Als je terug kwam waren ze gewoon nog aan het pielen rond hetzelfde thema. Terwijl de eerste LP vol stond met mooie en akelig goede, puntige stukken muziek.

Ik hoor bij jou zeker leuke stukjes, maar die zitten teveel in de tijd verpreid om het geheel boeiend te houden. Vermoedelijk heb je juist iets hypnotiserends proberen te maken, maar voor mij werkt het niet helemaal.

Qua vakmanschap vind ik het wel supergoed gedaan! Je volgende post ga ik zeker en vast/vast en zeker met plezier voor zitten.

Met vriendelijke groet, Gus