PDA

View Full Version : This topic has been killed!!!



benhus
17 mei 2003, 15:05
Om jullie een plezier te doen is deze topic gekilled!!;-)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: benhus op 2003-05-18 17:15 ]</font>

Negative K3 fan
17 mei 2003, 15:08
gebruik de search eens even, denk je echt dat dit onderwerp nog nooit voorbij is gekomen?

De Teng
18 mei 2003, 13:41
I.h.a. kun je dat beter doen, bijna elke topic die je start is al geweest.

Voidhead
18 mei 2003, 15:06
dat klopt wel wat jullie zeggen dat je beter eerst ff de search kunt gebruiken... maar is het dan niet zo dat op een gegeven moment heel t forum dood gaat omdat er toch al een topic over geweest is?!?!

Dirk_Hendrik
18 mei 2003, 15:30
Op zich heb je een punt Voidhead. Als je echter wat langer op dit forum rondhangt ga je merken dat sommige topics wekelijks en andere maandelijks terug komen. Een forum betekent niet (naar mijn mening dan) dat je een vraag meteen moet stellen. Juist omdat er al meerdere topics zijn geweest zullen zij die een goed antwoord (kunnen) geven op gegeven moment uit verveling afhaken. Daar gaat een forum veel "doder" van.

Negative K3 fan
18 mei 2003, 15:54
Op 2003-05-18 15:06, schreef Voidhead:
dat klopt wel wat jullie zeggen dat je beter eerst ff de search kunt gebruiken... maar is het dan niet zo dat op een gegeven moment heel t forum dood gaat omdat er toch al een topic over geweest is?!?!


Daar zit een kern van waarheid, maar dit topic is toch wel een van de grote forumclichés. Dit forum is er inmiddels al overheen gegroeid (gelukkig). Bij sommige dingen zijn meerdere topics wel handig omdat die dan net over een ander dedtail gaan of een uitbreiding geven, of omdat het om iets nieuws gaat. Maar je hebt van die uitgekookte onderwerpen als "de beste gitarist" "beste distortionpedaal" "gibson of fender", die onzin is gewoon not done.

Voidhead
18 mei 2003, 15:58
ja ok dat klopt wel wat je zegt want elke dag komt er wel weer een nieuw topic langs met: welke gitaar?! etc...

benhus
18 mei 2003, 17:16
Voila...deze vraagt valt jullie niet meer lastig;-)

Antal
18 mei 2003, 17:27
Ik heb het originele topic geloof ik gemist, maar als ik dit zo lees moet het wel vrij ernstig geweest zijn.

Dirk_Hendrik
18 mei 2003, 20:00
Zucht, Beetje zielig.

Het originele topic ging over de vraag of losse pedaaltjes niet beter klinken dan een multieffect daar effectpedaaltjes 1 taak te doen hebben terwijl een multieffect meerdere effecten tegelijk oet realiseren.

Jammer van je reactie topicstarter Benhus. Je topic gaf misschien geen antwoord op jouw vraag maar de discussie was vanuit een forumwijd perspectief best interessant

benhus
18 mei 2003, 20:08
Hey gasten,

Dit was maar een geintje....relax man!
De meeste vonden dit een "doe een f*cking search" onderwerp en gelijk hadden ze.
Dus ik maakte er ff een geintje van...dus relax jongens!