PDA

View Full Version : Gitarist met humor gezocht voor een tv-programma van BNN en de VARA



erikankone
4 maart 2011, 13:36
Hallo,

wij maken voor BNN en de VARA een programma dat De Gekste Dag heet waarin bekende en onbekende Nederlanders met leuke en gekke acties geld inzamelen voor 4 goede doelen.

Ik ben op zoek naar een metal of punk gitarist (of iemand die die stijlen kan imiteren) voor één van die acties. Het idee is als volgt: Gitarist gaat in vol metal of punk ornaat naar een heel lief en rustig open podium (in Utrecht), je presenteert jezelf als gevestigd metal/punk gitarist die op de open podia zijn eigen stijl wat meer probeert uit te vinden. Dan begin je met veel lawaai en gitaargescheur zijn liedje, om dat vervolgens te laten vloeien in het meest lullige nummer wat je kunt spelen. Denk Eros Ramazotti oid. om weer te eindigen in orgastisch gitaargeweld. Daarnaa begin je doodserieus nog zo'n nummer.

Daarna draai je je gitaar om waar dan een postertje van De Gekste Dag zit en vraagt mensen om een donatie.

Wij zijn hier dan bij met cameracrew, dit alles komt online en in de éénmalige live show op tv komt een compiatie van de leukste filmpjes. (we weten nu uiteraard nog niet welke)

Als het je wat lijkt, bel mij gerust op, of stuur me een mailtje.

Erik Ankoné
Station CCCP
www.degekstedag.nl
erik@stationcccp.nl
06-48861911