PDA

View Full Version : fotos meeting?



jan jansen
2 maart 2011, 16:35
Van de laatste gitaarmeeting heb ik nog een stuk of wat foto`s.Is daar nog behoefte aan?Zoja dan zet ik ze in een Blog of andere website,

JJ

G.G.
2 maart 2011, 19:56
Altijd leuk om eens te kijken hoe het ookalweer was in Bunnik.

jan jansen
2 maart 2011, 21:11
Altijd leuk om eens te kijken hoe het ookalweer was in Bunnik.

http://gitaarbuildingmeeting.blogspot.com/2011/03/fotos-meeting-2010-deel-1.html

hier de 1 ste fotos.Door op de foto te klikken zou hij groter op het scherm moeten verschijnen.

hopelijk werkt het zo...,

JJ

Robrock
3 maart 2011, 12:33
Leuk dat je die foto's plaatst! Komen er inderdaad nog meer? (ik hoop natuurlijk stiekum dat ik er zelf ook op sta:soinnocent:, Ik stond met m'n gitaren naast Charlotte) ik ben zelf helemaal vergeten foto's te maken.

Ik wacht in spanning af wat de nieuwe organisatoren in petto hebben. Er leek een hint te zijn dat we eerder dan verwacht (2012) iets tegemoet kunnen zien. Ik ben in ieder geval de planning al aan het herzien zodat er deze zomer al iets af is (in geval dat..) Vooropgesteld dat de zelfbouwers en hun projecten dan weer welkom zijn natuurlijk, ik vond dat er de laatste keer helaas een beetje verloren bij hangen.

Cocobolo
3 maart 2011, 19:33
Leuk dat je die foto's plaatst! Komen er inderdaad nog meer? (ik hoop natuurlijk stiekum dat ik er zelf ook op sta:soinnocent:, Ik stond met m'n gitaren naast Charlotte) ik ben zelf helemaal vergeten foto's te maken.

Ik wacht in spanning af wat de nieuwe organisatoren in petto hebben. Er leek een hint te zijn dat we eerder dan verwacht (2012) iets tegemoet kunnen zien. Ik ben in ieder geval de planning al aan het herzien zodat er deze zomer al iets af is (in geval dat..) Vooropgesteld dat de zelfbouwers en hun projecten dan weer welkom zijn natuurlijk, ik vond dat er de laatste keer helaas een beetje verloren bij hangen.

Onder voorbehoud (we zijn er nu mee bezig) kan ik vast wel verklappen dat we ons best gaan doen om dit jaar een meeting te houden. Maar we kunnen het nog niet beloven (!!), het is voor ons ook de eerste keer en er komt best veel bij kijken. Het is nog onzeker dus.

Ik kan wel vast zeggen dat we meer denken aan het najaar (eind oktober) om te voorkomen dat we diverse mensen moeten teleurstellen omdat ze op vakantie zijn of (vorige keren veel gehoord) tentamens hebben! Dus daarom willen we het in ieder geval over de zomer tillen. En wat is er heerlijker dan op een druilerige herfstdag een fantastische dag te hebben met je collega-bouwers en andere geïnteresseerden :)

barno
3 maart 2011, 20:00
Tof om te horen cocobolo. deze keer pak ik een berg geld mee om onderdelen te kopen aan de stands

G.G.
3 maart 2011, 20:05
Klinkt goed. Ben blij dat het blijft bestaan. Ben er tot nu toe alle drie keer bij geweest rn hoop dat er nog vele volgen.

Cocobolo
3 maart 2011, 20:11
Klinkt goed. Ben blij dat het blijft bestaan. Ben er tot nu toe alle drie keer bij geweest rn hoop dat er nog vele volgen.

Wij ook :) We willen het het ene jaar in het midden van het land houden en proberen het andere jaar wat zuidelijker te gaan zitten (voor onze zuiderburen ook wat fijner)

Robrock
3 maart 2011, 21:18
Klinkt veelbelovend cocobolo. Ik kijk al weer uit naar een dagje met lotgenoten:seriousf:

Rock Bottom
3 maart 2011, 22:15
Wij ook :) We willen het het ene jaar in het midden van het land houden en proberen het andere jaar wat zuidelijker te gaan zitten (voor onze zuiderburen ook wat fijner)

Die grote blauwe hut bij jou om de hoek is zeker te groot?

jan jansen
4 maart 2011, 08:56
Leuk dat je die foto's plaatst! Komen er inderdaad nog meer? (ik hoop natuurlijk stiekum dat ik er zelf ook op sta:soinnocent:, Ik stond met m'n gitaren naast Charlotte) ik ben zelf helemaal vergeten foto's te maken.

.

Deel 2 geplaatst:

http://gitaarbuildingmeeting.blogspot.com/2011/03/fotos-deel-2.html

Aan die kant heb ik verder geen foto`s gemaakt.Volgende keer neem ik wel een statief mee en wat andere lenzen om de gitaren op zich goed vast te leggen.

freemmorpg
4 maart 2011, 14:44
klinkt geweldig

Robrock
4 maart 2011, 19:56
Aan die kant heb ik verder geen foto`s gemaakt.Volgende keer neem ik wel een statief mee en wat andere lenzen om de gitaren op zich goed vast te leggen.

Ik zie in ieder geval nog net m'n gitaren op 1 van de foto's:cheerup:. Bedankt voor deze leuke impressie

superfly
12 maart 2011, 15:58
Jan, vind je het vervelend als ik wat van je foto's gebruik voor de nieuwe gitaarmeeting site?

Grtz Wim

jan jansen
12 maart 2011, 16:42
Jan, vind je het vervelend als ik wat van je foto's gebruik voor de nieuwe gitaarmeeting site?

Grtz Wim

Wim,

geen probleem hoor..binnenkort nog een deel 3..en als je ze in een groter bestand wil hoor ik het wel welke,

JJ