PDA

View Full Version : Voeding vragen...



EuroCinema
2 maart 2011, 16:17
Ik heb nu 3 pedaaltjes (Teese Wah, TU-2, Fulldrive) op mijn bordje en voed die met een onespot. Ik vraag me af of/hoe dat beter kan:
- tips, suggesties? Wat heeft zin voor 3 pedaaltjes?
- mijn fueltank jr gaf brom in m'n wah... zijn andere beter?
- kan ik veilig het lange snoer van de onespot samenbinden met een tie-wrap zonder gevaar op oververhitting?

driftkop
2 maart 2011, 16:28
Vreemd dat je brom krijgt met de fueltank jr, maar niet met de onespot. Ik zou het andersom verwachten omdat de FT geisoleerde uitgangen heeft.

TimS
2 maart 2011, 16:44
Waarom wil je beter? Moet het stiller of betrouwbaarder? Als je maar 3 pedalen gebruikt is de Burkey Flatliner Six denk ik het beste dat je kunt krijgen. Je kunt de spanning ook nog per uitgang instellen, dan kun je bijvoorbeeld de Fulltone op 18V zetten (als dat kan).

Rutger Molenberghs
2 maart 2011, 16:58
Ik schrik er niet van dat die Fuel Tank jr. brom geeft in combinatie met een wah. Mijn Chameleon had hier ook last van. Nu heb ik een Pedal Power 2 plus en die werkt perfect.

Maar als het met je One Spot goed werkt, waarom zou je dan iets anders kopen?

EuroCinema
2 maart 2011, 17:36
Ik hoef niet per se iets anders hoor. ik zou het wel fijn vinden om een wat meer roadworthy voedingskabel te hebben dan dat dunnetje van de onespot. Vandaar de vraag over het veilig samenbinden: ik kan ook de onespot zo verkorten en een goeie verlengkabel eraan maken...