PDA

View Full Version : Fender Mustang vragen



Joreeen
27 februari 2011, 18:25
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een versterker voor thuisgebruik, maar ook voor het gebruik op repetities enzo... Ben niet echt zo voor het geluid van een buizen amp (onlangs op Diezel van een maat van mij gespeeld, vond ik maar niets). Ook belangrijk is dat er effecten ingebouwd zijn... De Fender Mustang IV komt daarvoor wel in aanmerking, want die kun je ook via de pc gebruiken, heb net een MacBook Pro gekocht voor men DJ Controller en misschien ook voor de Fender Mustang... Heeft iemand ervaring hiermee? Kan deze wel stil genoeg voor thuis? Want 2 amps kopen, daar heb ik geen geld voor :sssh:

Thx! :hippie:

lollol
27 februari 2011, 19:18
Ik zou het buizengeluid niet afschrijven vanwege 1 Diezel:dontgeti:

Joreeen
27 februari 2011, 19:23
Het is niet enkel 1 Diezel, ik moet het geluid gewoon niet... Het klinkt te crunch :dontgeti:

arcane
27 februari 2011, 20:12
Het is niet enkel 1 Diezel, ik moet het geluid gewoon niet... Het klinkt te crunch :dontgeti:

hmmm, ik denk dat je het begrip buizen verward met drive/overdrive of distortion. Een buizenamp hoeft helemaal niet te crunchen, luister maar eens naar een Fender amp.

Ik denk eerder dat je bedoelt: Ik heb het niet zo op high gain amps.

Joreeen
27 februari 2011, 20:36
hmmm, ik denk dat je het begrip buizen verward met drive/overdrive of distortion. Een buizenamp hoeft helemaal niet te crunchen, luister maar eens naar een Fender amp.

Ik denk eerder dat je bedoelt: Ik heb het niet zo op high gain amps.

Idd, maar ook is het feit, ik ben nogal redelijk, nou ja, lomp met het vlak van vervoer enzo :sssh: dus is een transistor ook veiliger dan een buizen amp hé :strat: