PDA

View Full Version : brom in overdrive channel buizentop



sandercity
27 februari 2011, 14:48
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een buizentop van London City met een clean channel en overdrive channel, nu is probleem alsvolg, als ik mijn gitaar direct aansluit op de versterker ( dus zonder effecten er tussen ) heb ik nergens last van, als ik nu bv. een wah wah er tussen aansluit ( dus gitaar-wah wah- versterker ) heb ik geen last met de clean channel maar zit er op de overdrive channel een enorme brom. Ik heb div. aansluitingen al geprobeert, mijn kabels, adapters en effecten nagekeken die zijn nog goed, op andere versterkers( in de oefenruimte )heb ik geen last van een brom . Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met de versterker!!.

Alvast bedankt
Sander.

Buzzel
27 februari 2011, 16:22
Dus. Je amp bromt met de gitaar er direct in niet, maar met wah er tussen wel. Lijkt mij dan toch de Wah, de kabels of adapter. Zeker de adapter kan veel verschil maken als het om brom gaat. Ik heb een keer een one spot gehad daar kwam een brom van alsof er een vliegtuig overvliegt. Nu een thomann adapter en nergens last van.

sandercity
27 februari 2011, 20:47
Thanx voor je reactie,

Ik heb op aanrade van feedback een onespot toendertijd aangeschaft voor de voeding van verschillende effecten die heb ik losgekoppeld en vervangen door een batterij en toen was de brom weg, dus probleem opgelost.

Thanx
Sander.

Buzzel
28 februari 2011, 09:02
Met die onespot adapters is het geloof ik ook een beetje van het kan goed gaan of het kan niet goed gaan. sommige mensen hebben geen enkele brom met die dingen en andere weer wel. Beetje raar.