PDA

View Full Version : Gitaar verven?



licketysplit
16 mei 2003, 23:17
hello, ik heb een lelijke kleur gitaar die ik graag zwart wil verven maar kan ik dat wel zelf doen + wat voor verf enz?

wietse
16 mei 2003, 23:18
effe de zoek functie gebruiken hier zijn net
een paar topics over geweest.
bespaart ons een boel tikwerk.

licketysplit
16 mei 2003, 23:19
nou dat wist ik ook niet sorry :s

wietse
16 mei 2003, 23:26
zie nu pas dat je nieuw bent .
kon je dus niet weten maar nu je het weet staat er een heleboel info tot je beschikking
(en een boel flauwekul)
dus nog welkom op het forum.

licketysplit
16 mei 2003, 23:27
ok danku ik weet het antwoord van me vraag zelfs :smile:

skabouter
17 mei 2003, 00:20
welkom, en lang leve het forum !! :smile:

ekkerman
19 mei 2003, 10:04
pas je wel op dat je hem door dat gekwast niet toon dood maakt net als die over enthousiste lakkers ?
veel gitaren raken veel sustain kwijt als de lak en/of verf laag te dik is dus hou daar wel rekening mee of beter bel eens met een bouwer die weet er meer van en ze staan vaak in de vakbladen of anders in de gouden gids.
succes !!!!

ED BOB
19 mei 2003, 17:32
Op 2003-05-16 23:17, schreef licketysplit:
hello, ik heb een lelijke kleur gitaar die ik graag zwart wil verven maar kan ik dat wel zelf doen + wat voor verf enz?


Gitaar verven?!?!?
Mijn advies: Nooit doen. Wordt er nooit beter op en daalt bovendien altijd in waarde (ligt aan het merk hoeveel). Krijg je geheid een keer spijt van.

licketysplit
19 mei 2003, 18:32
Op 2003-05-17 00:20, schreef skabouter:
welkom, en lang leve het forum !! :smile:


ja maar zo wel geld heb ik niet en iemand zei dat het duur was ofzo :s

licketysplit
19 mei 2003, 18:33
Op 2003-05-19 10:04, schreef ekkerman:
pas je wel op dat je hem door dat gekwast niet toon dood maakt net als die over enthousiste lakkers ?
veel gitaren raken veel sustain kwijt als de lak en/of verf laag te dik is dus hou daar wel rekening mee of beter bel eens met een bouwer die weet er meer van en ze staan vaak in de vakbladen of anders in de gouden gids.
succes !!!!


ach de waarde was niet zo hoog het is toch een merkloos flutgitaar :smile:

bert k
19 mei 2003, 18:51
Op 2003-05-16 23:17, schreef licketysplit:
hello, ik heb een lelijke kleur gitaar die ik graag zwart wil verven maar kan ik dat wel zelf doen + wat voor verf enz?


Hihi, met zwarte verf. :grin:
Nee, zonder dollen, kan best, zeker als het een goedkope is. Dat sustainverhaal gaat meer over akoesties. Ik zou gewoon bij de Gamma een spuitbus kopen. Ouwe lak schuren met een fijn schuurpapiertje en spuiten maar. (Wel buiten doen, anders zijn je kamer en je longen ook zwart)