PDA

View Full Version : tekening gitaarstandaard 5 gitaren



jan jansen
26 februari 2011, 18:42
Recent een standaard gemaakt voor 1 gitaar,maar nu wil ik graag een rek van hout maken waar 5 in kunnen.
Iemand een bouwtekening of een link naar een website?En anders iemand met een bestaande gitaarstandaard die de maten kan geven?


JJ

barno
26 februari 2011, 19:00
ik heb zo'n aantal rekken voor 5. Kosten echt geen drol, ik geloof 25 of 30 euro. voor die prijs kan je ze volgens mij niet zelf maken. Maar ik hou je niet tegen hé :)

broeder6x6
26 februari 2011, 19:14
ik weet niet of je hem zelf wel moet maken maar ach als je er zin in hebt >>>>>>LINKJE<<<<< (http://www.instructables.com/id/DIY-pvc-multiple-guitar-stand/)

refused199
27 februari 2011, 13:53
Het ligt er een beetje aan wat je er mee wilt.
Ik heb er zelf ook 1 gemaakt, van hout. (Dus ding is niet op te vouwen, enkel plat te branden :seriousf:)
Mocht je een stevige portable gitaar standaard willen dan kun je er inderdaad beter een kopen voor die paar tientjes, want zo stevig en handzaam voor dat geld kun je ze zelf niet maken.

Wat ik heb gedaan is gewoon wat rest hout gepakt en daar in een middagje zo'n standaard van gefixt. kost dan niet meer dan een 10tje voor het schuim ter bescherming van de gitaren. Hij staat bij mij gewoon altijd in m'n muziekkamer en dat hij niet te tillen is en moeilijk te verplaatsen is geeft dan niet.