PDA

View Full Version : FF voorstellen



Soilworker
25 februari 2011, 16:30
Hey,
Ik ben soilworker ;-) en woon in het oosten des lands. Speel inmiddels zo'n 18 jaar gitaar. Ik moet er wel bij vermelden dat ik dat op en af heb gedaan. Speel nu weer een hele tijd zeer fanatiek. Muziek interesse is heel breed en heb wat gitaarspelen betreft uitstapjes gemaakt van blues naar rock en wat jazz maar ik blijf terugkomen bij metal en wel melodic death metal. At the Gates zijn mijn eeuwige helden....
Ik heb nog een hoop te leren en verwacht hier zeker de nodige info te kunnen vinden.

Groet.....

Duhsjaak
25 februari 2011, 19:19
Hi
Hartelijk welkom hier. Kan zijn dat je het letterlijk bedoelde, dat Soilworkers.
Eerzaam beroep, als je maar wel je handen wast voordat je met je gitaar in de weer gaat.

Have fun!!!
Groet, Gus

Soilworker
26 februari 2011, 09:42
Hi
Hartelijk welkom hier. Kan zijn dat je het letterlijk bedoelde, dat Soilworkers.
Eerzaam beroep, als je maar wel je handen wast voordat je met je gitaar in de weer gaat.

Have fun!!!
Groet, Gus

Haha! Ja dat zou kunnen maar ik bedoel het niet letterlijk. Ik ben al een lange tijd fan van Soilwork en de fans daarvan worden Soilworkers genoemd .... vandaar. Maareh..altijd je handjes wassen he..als je je gitaar pakt!

Greetz

BucketB0t
26 februari 2011, 13:54
hellow slawbies,

ben nieuw hier xD ik ben bucketb0t
inspiraties: BUCKETHEAD,,,zakk wylde,,,,stevie ray vaughn,,,andy timmons,,,oriantie

uuh als jj meer wilt weten hoor ik ut well


ps ik zoek les in funk/jazz/blues/flamenco/en 80's rock----heavy metal als iemand so vriendelijk zouw willen zijn om les tegeven dankje wel(en ben beginnend gitarist)


bucket bless u all :rockon: on

TimoSomers
26 februari 2011, 14:33
Hahah een heuse Bucketheadfan at last!!

Welkom! ;)

Duhsjaak
26 februari 2011, 14:51
Hi
Welkom hier.
Mischien handig je eigen draadje te starten, maar afijn.... dat zijn details.

@Timo
Buckethead kan ik wel waarderen. Maar er is wel het nodige aan karakter voor nodig om dat publiekelijk te belijden. Een soort coming out.
Dat heb ik met jouw muziek nooit gehad. Daar durf ik zonder problemen voor uit te komen.

@SubTS
Leuk leuk leuk, maar waarop speel je?

Vriendelijke groet, Gus

TimoSomers
26 februari 2011, 19:39
@sjaak: Haha, ja klopt wel, er zijn ook veel basher. Maar heel weinig mensen kennen het gehele arsenaal van Bucket, o.a. zijn prachtige ballads, funk en werk op bijv. Chinese Democracy van GnR en oordelen op veelal zijn gestoorde dingen alleen.

Duhsjaak
26 februari 2011, 19:53
@sjaak: Haha, ja klopt wel, er zijn ook veel basher. Maar heel weinig mensen kennen het gehele arsenaal van Bucket, o.a. zijn prachtige ballads, funk en werk op bijv. Chinese Democracy van GnR en oordelen op veelal zijn gestoorde dingen alleen.

@Timo
Gruwelijk off topic (alhoewel) maar ik ben het helemaal eens met de veelzijdigheid. Daarom vind ik m ook erg goed. Maar het uiterlijk vertoon vind ik af en toe genant. Heb ik zelfs nog in veel grotere mate bij de David Bowies van deze wereld. Een beetje show is nooit weg, maar je moet je muziek ook voor zichzelf durven laten spreken.

Vandaar mijn comig out opmerking. Ik vind zijn muziek in ieder geval erg origineel.

@Bucket
Wat misschien min of meer als een grapje is begonnen, neemt nu serieuze vormen aan: Je hebt jezelf een akelig hoog streef niveau gesteld. En ik ga met veel plezier kijken en genieten van jouw muziek onderweg naar dat punt.

GoGoGo!!!

Vriendelijke groet, Gus