PDA

View Full Version : Dupe van oplichting. Attentie!!!



doublexl.be
25 februari 2011, 14:25
Wij zullen ons eerst even voorstellen. Wij zijn Double xl een country band uit Belgie. Na het lezen van het krantenbericht verderop vinden wij het onze plicht om de muziekwereld hiervan op de hoogte te brengen. Helaas zijn wij hier pas achter gekomen nadat de band uit elkaar gevallen was , het heeft ons en onze voormalige bandleden veel geld gekost waar we nu niks meer aan kunnen doen. Gelukkig hebben we weer nieuwe leden en zullen dit jaar terug op de planken staan. Deze fraude zaak van onze vroegere solo gitarist willen wij op deze manier naar de buitenwereld bekend maken zodat wij de mensen kunnen waarschuwen voor deze persoon (nen). Via de vlg link word je doorverwezen naar een krant van Belgisch Limburg, dit bericht gaat over de winkel houders van Music market te Hasselt.

http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/muzikale-broers-voor-2e-keer-veroordeeld-voor-frauduleus-faillissement.aspx
Mvg Double xl

Duhsjaak
25 februari 2011, 15:30
Hi TS
Ben zo vrij geweest het bericht niet te lezen. Alhoewel je af en toe door Journaal of Nieuwsdiensten een andere indruk zou kunnen krijgen, is België en is Nederland vooralsnog een rechtsstaat en ben je pas fraudeur als de rechter dat zegt.

Een forum gebruiken als podium voor je ergernis kan ik begrip voor opbrengen, maar doe dat niet voor, of tijdens het moment dat de zaak onder de rechter is.
Vriendelijke groet, Gus

Pepe
25 februari 2011, 15:52
Maar goed, ze zijn veroordeeld. En nou? Ik moet oppassen voor een broer uit Dinteloord?

Duhsjaak
25 februari 2011, 19:11
Maar goed, ze zijn veroordeeld. En nou? Ik moet oppassen voor een broer uit Dinteloord?

Sorry,
had dus kennelijk beter wel kunnen lezen....(?)

Hé Pepe, zou het kunnen zijn dat we vorstelijk in de zeik worden genomen?

Pepe
26 februari 2011, 00:00
Als het een flauwekulletje is dan is de clou me niet geheel duidelijk, toch wel de eerste voorwaarde voor een grap, een duidelijke clou.

De strofe "Helaas zijn wij hier pas achter gekomen nadat de band uit elkaar gevallen was.." probeer ik te doorgronden. Zoals het er staat slaat het op de plicht om te laten weten dat er een krantenartikel is gelezen. De link naar het betreffende artikel is dan extra service. Da's mooi.

Ik heb vandaag al uitgekeken naar een voormalig muziekverkoper uit Dinteloord maar tot op heden geen succes.

TimS
26 februari 2011, 00:57
Hoe herken je voormalige muziekverkopers uit Dinteloord? Brede neus, puntige oren en een bril?

Pepe
26 februari 2011, 01:50
Ik neem aan dat een en ander zichzelf zal openbaren wanneer het moment daar is.
Zo niet, dan wordt het nog een hele kluif.

Duhsjaak
26 februari 2011, 14:55
Hi
Ik heb wel een paar suggesties:
- Een zwarte balk voor de ogen
- een bordje op een Tshirt à la zware jongens uit de Donald
- een nek die breder is dan het hoofd, met een voormalig (ook al voormalig) kringel gitaarsnoer dat naar iets onduidelijks in een oor gaat. Waarschijnlijk draaien ze daarop Sky Radio

Ach... laten we gitaar gaan spelen.
Groet, Gus