PDA

View Full Version : Een neck&bridge hummer.... prijs/kwaliteit?



M Kactus
16 mei 2003, 19:54
De zoveelste 'welke elementen topic', maar ik kan er echt niets aan doen. Ik heb de search al zoveel gebruikt dat ik gek word van al die uitkomsten. Heb ze bijna allemaal gelezen, maar natuurlijk is er niemand met precies wat ik zoek :smile:. Daarom: een vintage, warmer geluid in de neck-humbucker en een echt rock-element in de brug (moet niet zo'n hoge output hebben, is rock, geen metal)...
En dan komt misschien nog wel het belangrijkste: ik ben student, dus heb ik geen geld :wink:. Zo goed mogelijk, voor een aanneembare prijs? Ik ken nougat-bollen van elementen, so shoot!

M Kactus

Negative K3 fan
16 mei 2003, 19:59
'59/'59 of een custom/'59 combi? (allemaal SDs dus).

maar dat is al best duur.

M Kactus
16 mei 2003, 20:15
Las net in een andere topic dat die veel duurder waren dan Dimarzio's, of misschien snapte ik dat gewoon verkeerd. Waar kan ik de prijzen gaan bekijken? Of laat maar, zal ik nog wel vinden :smile:

M Kactus

Negative K3 fan
16 mei 2003, 20:17
in dat andere topic hebben die dimarzio mensen de dimarzios "op een speciale manier" besteld en zo erg de kosten gedrukt, als je die in de winkel koopt ontlopen die elkaar nauwelijks. Maar, dat neemt niet weg dat SD's behoorlijk duur zijn en je dus leiver een alternatief wilt.

M Kactus
16 mei 2003, 20:17
Op 2003-05-16 20:15, schreef M Kactus:
Las net in een andere topic dat die veel duurder waren dan Dimarzio's, of misschien snapte ik dat gewoon verkeerd. Waar kan ik de prijzen gaan bekijken? Of laat maar, zal ik nog wel vinden :smile:
En die Bill Lawrence waar iedereen reclame voor zit te maken? Zijn daar sound-clips van te vinden?

M Kactus

Anders Destium
16 mei 2003, 20:26
Voor de bill lawrence in actie moet je bijv de Pantera platen van begin jaren negentig luisteren, dus dat echte VETTE metal-geluid. Helaas niet echt rock te noemen...

M Kactus
16 mei 2003, 22:32