PDA

View Full Version : Ervaren rockzangeres (B) zoekt goede en stevige band (Noord-Brabant, Noord-Antwerpen)



Diboga
24 februari 2011, 10:21
Hoi daar, ik ben een ervaren rockzangeres en al een tijdje op zoek naar een goede rock coverband die niet alleen de voor de hand liggende covers wil spelen maar echt ruim en stevig wil gaan. Zelf heb ik een krachtige, wat hese stem met groot bereik (vergelijkbaar met Doro Pesch), die véél nummers aankan. Liefst ook een band waarvan één of meer muzikanten ook backings doet.
Ik woon zelf in Wuustwezel (B, bij Zundert) en zoek dus in de wijde omgeving van Brabant of Antwerpen.

Diboga
25 februari 2011, 18:36
Liefst geen classic rock, maar een mengelmoes van ouder en hedendaags werk (om een idee te geven: Foo Fighters, Rage, Lost Prophets, Danko Jones, Creed, Alter Bridge, Metallica, Led Zep, Van Halen, Guano Apes, Hole, Warlock, The Killers, Good Charlotte, U2, Drowning Pool, Innerpartysystem, enz... enz...)

ThaBluesBreaker
25 februari 2011, 23:11
Led zep is toch classic rock?

Diboga
28 februari 2011, 11:16
Ik dacht dan ook meer aan Clapton, Cream, Bad Company en dat soort zaken... in tegenstelling tot laatstgenoemden bezorgt Led Zep mij nog altijd kippevel...

Joske Turbo
5 april 2011, 19:11
Hallo
Ik ben leadgitarist in een rockband die misschien wel iets voor jou zou kunnen zijn. We bestaan momenteel uit 4 leden: 2 gitaristen, bassist en drummer en we spelen rock (White Stripes, Queens of the Stone Age, AC/DC, Foo Fighters,...) een beetje een mengeling van ouder en nieuwer werk. Wij repeteren in Stabroek maar dat kan ook eventueel in Kalmthout (iedereen woont in Kalmthout behalve de drummer, vandaar). Wij zijn allemaal 15/16 jaar, ik weet dat het onbeleefd is om aan een vrouw te vragen hoe oud ze is (;)) maar in dit geval zou dat wel handig zijn om te weten. Als je het zou willen doen moet ik nog wel eens overleggen met de rest van de band, dus nog niks is zeker dan.
Alvast bedankt voor het lezen en de tijd

Mathias

miguele
11 oktober 2011, 02:36
Hoi daar, ik ben een ervaren rockzangeres en al een tijdje op zoek naar een goede rock coverband die niet alleen de voor de hand liggende covers wil spelen maar echt ruim en stevig wil gaan. Zelf heb ik een krachtige, wat hese stem met groot bereik (vergelijkbaar met Doro Pesch), die véél nummers aankan. Liefst ook een band waarvan één of meer muzikanten ook backings doet.
Ik woon zelf in Wuustwezel (B, bij Zundert) en zoek dus in de wijde omgeving van Brabant of Antwerpen.

Beste, bent u nog steeds op zoek. Wenst u enkel in coverbands te spelen of ook in een rockband met een eigen repertoire. Wij zijn een nieuw samengestelde band met zeer gedreven en ambitieuze muzikanten en zanger, maar heel wat nrs zijn in duet straffer, onze zangeres heeft jammergenoeg voor ons promotie op haar werk gekregen en heeft geen ruimte meer om dit met volle overgave te doen.