PDA

View Full Version : Tanglewood TW130



Ace-of-Spades
24 februari 2011, 10:08
Een tijdje terug heb ik in een winkel wat Tanglewoods geprobeerd. Ze speelden lekker, maar ik ik had nooit echt een 'wauw' gevoel. Tot ik de TW130 op de site zag staan. Wegens een ongegronde voorliefde voor de Martin 000-15 was ik verliefd op een internetplaatje van de TW130. 't Hout, de kleur, het formaat, de prijs :lovelove:

De kink in de kabel; met een beetje googlen vond ik al snel dat hij vrijwel nergens hangt, althans bij de grotere shops. Hier in Maastricht zag de verkoper 't ook een beetje somber voor me in.

Iemand een idee waar ik deze gitaar kan vinden?

De tw130

http://i.imgur.com/cZhu4.jpg

Muzieknono
24 februari 2011, 11:47
Bel Guus Arons eens op, is Tanglewood dealer, als hij hem niet heeft kan hij hem zonder verdere verplichtingen voor je bestellen, wel even tevoren afspreken dat wanneer je het niks vind je hem ook niet afneemt.
Heb vorige week een Tanglewood 12 snaargekocht aldaar, eiegenlijk al mijn gitaren en deze bevalt prima.
Mvgr. Dirk Jan :B

Ace-of-Spades
24 februari 2011, 12:19
Hij heeft m niet :)

Zojuist even contact gehad met de importeur. 't Blijkt een nieuw model te zijn waarvan de eerste levering in April verwacht wordt. Dat wordt aftellen :noob:

BLUEWEY
24 februari 2011, 13:27
De TW133 ASM.., Feedback (magazine blz. 43) Eindhoven ?

Lijkt me een tof gitaartje

LaurentB
24 februari 2011, 16:35
Niet verkeerd hoor, Tanglewood. Maar nooit op het plaatje alleen afgaan hè? Maar dat is ook niet de bedoeling, geloof ik.

BLUEWEY
24 februari 2011, 16:57
Heb een uurtje geleden via google zoeken naar de TW130/133 .., een filmpje op youtube gezien/gehoord van een of andere Skandinavier > Helges Hala die op de TW133 speelt en dat vond ik verdraaid aardig klinken.., die vent speelt ook leuk.
Maar wat die andere allemaal zit te brabbelen..., ?????

Tis 'n Parlor gitaartje en moet bekennen dat ik die best zou willen hebben voor dat geld. Solid mahonie top en back.. €299,-

Edit link; http://www.youtube.com/watch?v=4Lr92aDoyhY&feature=related

Laurent, vertaal es ff wat die vent allemaal zegt...

mastermind
26 februari 2011, 22:17
Ik weet dat Oostendorp (www.oostendorp-muziek.nl) de TW133 ASM heeft (zijn daar super dealer van). Daar kun je prima terecht!

Ze bestellen meestal wel een gitaar voor je als ze het niet voorradig hebben, doen ze vaak niet moeilijk over.