PDA

View Full Version : De Staat - Machinery



Riky
23 februari 2011, 13:23
Yeah hij staat op luisterpaal:

http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/44494824#luisterpaal.44494824

Nieuwe album van de Staat genaamd Machinery.
Heb al wat nummer via iTunes geluisterd en kan jullie in ieder geval vertellen dat de geluid kwaliteit op 3 voor 12 zwaar verneukt is.

Ik ga nu verder met het luisteren van de plaat.

rickert
23 februari 2011, 18:49
Heerlijk, beuken als een trein!

Arts
23 februari 2011, 20:05
jezus wat een kutkwaliteit op luisterpaal.

ik wil hem te graag horen anders had ik hem allang afgezet.

Riky
24 februari 2011, 00:46
Mee eens Arts! Doet echt afbreuk aan sommige nummers heb ik het idee!
De kwaliteit van de orginele opnames zijn echt geweldig. Cd koop ik toch wel, maar dit drukt de pret een beetje ofzo...

Squier4ever
24 februari 2011, 11:31
Vond het ook een coole plaat, maar wel veel van hetzelfde...

wireman
8 maart 2011, 10:30
Iemand zaterdagavond nog naar ned3 gekeken?.. concert van de Staat is uitgezonden... F@#%~!! Wat was dat vet zeg!!! Ik heb een nieuwe favo nederlandse band!!

J-P
8 maart 2011, 19:14
Zo is dat, geweldige band!

Riky
9 maart 2011, 01:00
Ik heb de plaat inmiddels een paar keer goed beluisterd en er staan echt onwijs gave nummers op! Wel dusdanig anders om het album niet te kunnen vergelijken met de vorige. Of deze beter is? Qua sound, totale beleving en qua spel en dynamiek zeker! De riffs en melodieen vond ik op het vorige album spektaculairder. Volgens mij is dat ook niet de intentie geweest. Ze zijn duidelijk gegaan voor een totaal beleving.

Toch vond ik het release optreden niet hun beste. 2e stemmen waren niet echt vast zuiver. Ene nummer wel. Briljant zelfs! Andere eigenlijk gewoon vals (met name aan het begin). Ook spatte de energie er niet zo intensief vanaf als ik gewend ben (zenuwen?). Desondanks een gave show met een onwijs gave machine op het podium! Ga ze snel weer live checken.

Bl44t44p
9 maart 2011, 14:58
Eigenlijk helemaal niet mijn muziek maar best wel een toffe plaat ja. Wat betreft de releaseshow, eens met Riky! Ik heb er ook een recensie over geschreven :) http://www.jimmyalter.nl/2011/03/05/de-machine-van-de-staat-draait-op-volle-toeren-in-nijmegen/