PDA

View Full Version : www.licktheband.com



licktheband
22 februari 2011, 17:11
http://www.licktheband.com is onze site.

We zijn benieuwd naar je mening dus laat deze vooral horen!

refused199
22 februari 2011, 17:42
die vid is sowieso al erg gaaf, net zoals de rest van de site!

Klinkt goed heren! Doet me een beetje denken aan Guns N Roses maar het is toch ook weer totaal anders.
Ga zo door!

Edit, ik zie overigens pas net hoe vaak jullie jezelf hier op t forum gepost hebben.... Wat mag daar de bedoeling van zijn? niet echt positieve reclame voor jezelf lijkt me.. Dat ga zo door nee ik bij deze terug!:P

licktheband
22 februari 2011, 19:57
Haha dankjewel.

Dat posten op dit forum moet je zien als reclame, niet als spam ;-) Was een eenmalige actie.

Martijn-w
19 maart 2011, 16:53
Spam of niet, ik vind het wel vette muziek!

licktheband
24 maart 2011, 16:14
Spam of niet, ik vind het wel vette muziek!

Thanks Martijn!

Exi
24 maart 2011, 16:26
Rock 'n Roll!:rockon:
Lekkere muziek hoor! Heerlijke riffs. Mooie site ook.:ok:

Liquid_Metal
25 maart 2011, 10:23
Klinkt niet verkeerd, maar toch blijft het bij mij niet echt hangen.
En over die video kan ik maar 1 ding zeggen: wat een lekker wijf!!

The Miracle
25 maart 2011, 11:14
Muziek klinkt lekker.
Doet me heel erg veel denken aan AC/DC. Riff in de video lijkt ook erg op it's a long way to the top if you want to rock n roll

Martijn-w
25 maart 2011, 12:15
Mij doet het sterk denken aan ZZ Top. Mede door de stem.

rocker_71
6 april 2011, 10:50
Ziet er heel netjes uit!
De kleuren geel, wit en zwart komen goed over. Stijlvol en duidelijk. Menu is ook prettig navigeerbaar, ook de verwijzingen naar de overige sociale media.
Foto's zijn ook prima, misschien een beetje 'standaard' stoer.
Clippie is veel aandacht aan besteed en ziet er super uit! Helemaal niet slecht gedaan.
En niet onbelangrijk: de muziek rockt als de neten. Tis wel een beetje classic voor zulke jonge gasten, maar het staat als een huis.

proguitar89
6 juni 2011, 22:54
mooie site goeie muziek en de video clip is ook niet slecht even 1 vraag waar haleen jullie de player vandaan voor de filmpjes en die van de pagina's waar je de nummers kan luisteren ik ben namelijk ook bezig met een site voor me aankomende band

TimS
6 juni 2011, 23:06
Is Vimeo geloof ik.

Lianne
14 juni 2011, 22:53
Hele mooie site, jullie presenteren julliezelf al super overtuigend wat al een voorsprong geeft. Leuke muziek ook! Top!

Ohja, persoonlijk mis ik in de clip wel een spelende band zo af en toe. Maar ik ben geen ster of kenner wat dat betreft ;) dus of je daar nou veel waarde aan moet hechten haha.

Riky
20 juni 2011, 14:35
Gave site ja!
Muziek is ook tof! Tof gitaargeluid.

Evers
20 juni 2011, 22:45
Ik heb jullie een paar jaar geleden eens op straat zien spelen voor de V&D geloof ik, correct me if i'm wrong. De muziek klinkt prima! De site ziet er erg goed uit, net als de clip. Die ronde-lady mag er ook wezen, maar dat geheel terzijde. :soinnocent: Ik vind alleen die persfoto's iets té, net als in de clip met dat jasje aan en dan niks eronder, maar dat is mijn mening.