PDA

View Full Version : 2011 TDPRI build challenge



McVenco
22 februari 2011, 14:22
http://www.tdpri.com/forum/tele-home-depot/262806-just-posted-2011-build-challenge-official-rules-details-dont-miss-out.html

Zijn er nog GN zelfbouwers die mee gaan doen?

barno
22 februari 2011, 14:32
ik wilde vorig jaar ook al meedoen, maar het doorkruist telkens ongoing bouwactiviteiten. Als ik een originele invalshoek vind, doe ik mss toch mee voor de lol

Pirate
22 februari 2011, 14:45
misschien is het leuk om op gitaarnet ook een wedstrijd te houden?

st.robot
22 februari 2011, 16:27
ikhad graag meegedaan dit jaar, maar ik vind het jammer dat er geen geldlimiet is. zo wordt het moeilijker om te wedijveren met die pro's. tenzij je zoals barno zegt een origineel idee hebt. 'k ga het wel sowieso volgen

grtz

oigun
22 februari 2011, 23:17
Misschien, als ik op een goed idee kom. Een standaard tele bouwen zie ik niet echt als een uitdaging, die zijn er al zoveel. De mcgyver-builds vind ik altijd het leukst.

McVenco
28 februari 2011, 15:46
Nou, laat ik eens gek doen. :)

Ik heb me aangemeld voor de challenge. Goede reden om mijn eerste bouwsel ook weer eens van stal te halen (topic is nog wel ergens te vinden in de diepe krochten van het "volg het bouwproces" forum)...

Nu nog "even" gaan bedenken wat ik ga maken, dat wordt nog de grootste klus....

spirit
1 maart 2011, 06:41
Op de valreep nog ingeschreven voor de 2011 build challange, ik weet ook nog niet precies wat het moet gaan worden, maar dat zie ik gaandeweg wel.

Voor degene die van hier ook mee doen; Succes

Ohja, mijn nickname daar is; vintage65, spirit was al bezet:(

Ukeloeder
1 maart 2011, 16:50
Heb me ook verbonden aan de challenge 2011. Olav is de nick daar (most everywhere) kweenie waarom ik hier voor een alias ben gegaan.

McVenco
1 maart 2011, 17:31
Het wordt steeds drukker met Nederlanders daar :)

Zatar
1 maart 2011, 22:22
En belgen! 't Is en blijft gewoon ZALIG, klungelen (in mijn geval vermoed ik) en meesterwerken bouwen :)

McVenco
1 maart 2011, 23:05
Er zijn al 87 inschrijvingen :o

Ukeloeder
2 maart 2011, 11:27
En Oigun is bijna klaar om te 'painten'... :seriousf:

McVenco
2 maart 2011, 11:55
Waardeloos is dat ja, zo krijg ik helemaal het idee dat ik al wéken achter op schema lig. Ook al die foto's met hout helpen niet mee, ik moet echt alles nog aanschaffen (op wat hardware na waarschijnlijk) en ik heb nog geen idee wat ik ga maken..

Nou ja, time will tell, 2 maanden is niet lang maar natuurlijk ook niet weer zo heel kort. Vanmiddag maar eens even bij de Hornbach langs, kijken of ze per ongeluk nog iets leuks hebben liggen tussen het hardhout, en anders wordt het een tripje naar Fijnhout Amsterdam of iets dergelijks...

RS-Rik
2 maart 2011, 14:51
Shit, mijn bouwproject heeft een squier neckje... De neck is toch het meest precies om te doen.. misschien de volgende keer

oigun
2 maart 2011, 15:41
En Oigun is bijna klaar om te 'painten'... :seriousf:

Dat valt wel tegen... Maar een tele gaat best snel als je het al eens gedaan hebt. Geen carves etc. Heb ook nog geen speciale mallen hoeven maken.
Hier mijn buildthread:
http://www.tdpri.com/forum/2011-tdpri-tele-build-challenge/263848-oiguns-2011-tdpri-build-challenge-thread.html

Ukeloeder
2 maart 2011, 17:29
Ben je nou nog niet klaar? Nou forket it dan maar. Ik dacht dat je 25 keer had ingeschreven om meer kans te maken op die amaaahaaazing amps...

spirit
2 maart 2011, 21:21
Hier is mijn linkje http://www.tdpri.com/forum/2011-tdpri-tele-build-challenge/263927-vintage65-2011-tdpri-build-challenge-thread.html

Met al die Nederlanders en zuiderburen zouden we al een wedstrijd op zich kunnen houden :crazyhappy:

Misschien leuk om na afloop van de wedstrijd eens met z'n allen bij elkaar te komen?