PDA

View Full Version : Update Gitaarbouwersmeeting (DGBM)



Gitaarbouwer
21 februari 2011, 22:43
Beste zelfbouwers,

De Gitaarbouwersmeeting (Dutch Guitar Builders Meeting) gaat over in nieuwe handen. Vanaf heden zullen superfly, Cocobolo, gertgert en Hedge de organisatie voor hun rekening nemen.

Ondergetekende heeft in 2006 de Gitaarbouwersmeeting opgericht. In vijf jaar tijd (2006, 2008, 2010) is de Gitaarbouwersmeeting uitgegroeid van een leerzaam onderonsje met 75 man in een snikheet zaaltje in Utrecht, tot een gezellig, veelzijdig evenement met 250 bezoekers in Bunnik.

Veel mensen hebben hun medewerking verleend aan de meetings. Gitaristen, zoals Eltjo Haselhoff, Gert de Meijer en Marcel Coenen, sponsoren, standhouders, maar natuurlijk ook veel Gitaarnetters: Javaca, Enra, Ernstjan van Geest, Piezo, Mattia, Fred Dons, aaronstonebeat en vele, vele anderen binnen en buiten Gitaarnet. Zonder al deze mensen had de Gitaarbouwersmeeting niet kunnen bestaan!

Ik bedankt iedereen voor het in mij gestelde vertrouwen en ben ervan overtuigd dat ik in superfly, Cocobolo, gertgert en Hedge een aantal zeer professionele, gemotiveerde, opvolgers heb gevonden. Jullie succes gewenst!

Bij de eerstvolgende meeting hoop ik natuurlijk van de partij te zijn, dus ik wens iedereen tot wederziens!


Vriendelijke groet,
Marko

Javaca
22 februari 2011, 06:54
Dank je voor de energie en het enthousiasme wat je er in al die jaren in gestoken hebt. Het is altijd weer een feest om naar de meeting te gaan.

Mooi dat de fakkel verder gedragen wordt door de genoemde forumleden. Het zou jammer zijn als de meeting een zachte dood was gestorven.

Volgende meeting ben ik ook zeker weer van de partij!

barno
22 februari 2011, 07:44
bedankt
en succes aan de nieuwe ploeg

fransoos
22 februari 2011, 11:15
+10 , Ben in Bunnik geweest. Dit initiatief moet blijven. de DGBM is m.i. voor
veel zelfbouwers een ideale plek om eigen werk te laten zien, van andere te leren en ervaringen te delen IRL.
Wat ik ook leuk vond was de gelegenheid om zelfbouwsels door ervaren/bekende gitaristen te laten beoordelen.

Voor (web)leveranciers gelegenheid om hun klanten te zien.
Misschien de volgende keer ook aandacht voor onze gereedschappen specifiek voor gitaarbouw.

Veel succes voor de nieuwe ploeg en ik hoop dat deze formule intact blijft.

BLUEWEY
22 februari 2011, 23:14
Sluit me volledig bij de meningen van 3 bovenstaande heren aan. Heb op 6 juni een prettige middag ervaren en tevens het palissander voor mijn nieuwbouw gekocht.

Dank voor je inzet en succes voor de volgende 'ploeg'

ernieman
23 februari 2011, 07:47
Marko, je hebt iets heel moois en waardevols voor velen onder ons opgestart.
Ik heb het genoegen gehad om de eerste 2 afleveringen te mogen meekmaken.
Bedankt voor je inzet en durf!
Aan de opvolgers veel doorzettingsvermogen toegewenst om dit vol te houden, want het lijkt me niet altijd even gemakkelijk om zites op poten te zetten.
Succes! en hopelijk kan ik er nog eens bij zijn de volgende keer.

charlotte
23 februari 2011, 16:40
Marco, bedankt voor de inzet en toewijding van de afgelopen jaren,en ik ben ervan overtuigd dat de komende jaren even gezellig en succesvol zullen zijn onder de nieuwe organisatie.

Ik kijk al uit naar volgend jaar !.

Nieuwe organisatie veel succes. :)

groetjes Charlotte :lp:

Cocobolo
23 februari 2011, 20:09
...Ik kijk al uit naar volgend jaar !...


Volgend jaar? Wie weet gaan we jullie nog verrassen :)

@Marko/Gitaarbouwer: ook bedankt voor de afgelopen keren!

Valoosj
23 februari 2011, 20:17
Ik hoop volgende keer eindelijk van de partij te zijn. Hangt ervan af of er weer een examenmaand gekozen wordt om het event in te plannen ...

grizzly
23 februari 2011, 20:17
Deze zomer ? please, please, met sucker on top? http://www.forumsextreme.com/images/sBo_crazyjump3.gif

hassent
23 februari 2011, 20:21
Volgend jaar? Wie weet gaan we jullie nog verrassen :)

Als ik denk te weten wat je bedoeld vind ik het prima, vorige keer nog met Marko over gesproken.

@Marko, jammer dat je er mee stopt. Je hebt er altijd veel bloed zweet en tranen in gestopt en zeker iets moois achter gelaten!
Nu is het aan de andere heren om het te continueren, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Ik ben zeker weer van de partij de volgende DGBM.

jos geers
23 februari 2011, 20:53
to all ben vorig jaar voor de eerste keer geweest en vind het een mooie mix
van bouwers verkopers en spelers een positieve meeting waarvoor alsnog dank en ja...vooral doorgaan :)

jan jansen
23 februari 2011, 21:40
Beste zelfbouwers,

De Gitaarbouwersmeeting (Dutch Guitar Builders Meeting) gaat over in nieuwe handen. Vanaf heden zullen superfly, Cocobolo, gertgert en Hedge de organisatie voor hun rekening nemen.

Ondergetekende heeft in 2006 de Gitaarbouwersmeeting opgericht. In vijf jaar tijd (2006, 2008, 2010) is de Gitaarbouwersmeeting uitgegroeid van een leerzaam onderonsje met 75 man in een snikheet zaaltje in Utrecht, tot een gezellig, veelzijdig evenement met 250 bezoekers in Bunnik.

Veel mensen hebben hun medewerking verleend aan de meetings. Gitaristen, zoals Eltjo Haselhoff, Gert de Meijer en Marcel Coenen, sponsoren, standhouders, maar natuurlijk ook veel Gitaarnetters: Javaca, Enra, Ernstjan van Geest, Piezo, Mattia, Fred Dons, aaronstonebeat en vele, vele anderen binnen en buiten Gitaarnet. Zonder al deze mensen had de Gitaarbouwersmeeting niet kunnen bestaan!

Ik bedankt iedereen voor het in mij gestelde vertrouwen en ben ervan overtuigd dat ik in superfly, Cocobolo, gertgert en Hedge een aantal zeer professionele, gemotiveerde, opvolgers heb gevonden. Jullie succes gewenst!

Bij de eerstvolgende meeting hoop ik natuurlijk van de partij te zijn, dus ik wens iedereen tot wederziens!


Vriendelijke groet,
Marko

Marko,

bedankt voor je inzet.Heb de meetings met plezier bezocht. Gezien de namen van de mensen die het overnemen heb ik er alle vertrouwen in,

fred:strat::lp::rockon: