PDA

View Full Version : Qotsa



wireman
21 februari 2011, 19:53
QUEENS OF THE STONE AGE!!!! 4 MEI IN DE GROTE ZAAL VAN OOSTERPOORT GRONINGEN!!:rockon:

vincent136
22 februari 2011, 00:03
Vorige keer was het geluid volkomen kut, veel en veel te hard waardoor het een grote brei van geluid werd. De grote zaal van de Oosterpoort heeft een prima akoestiek en FOH, maar zo slecht als het toen klonk heb ik nog nooit meegemaakt. De band kon me ook niet zo boeien toen.. dus ik laat het mooi schieten. Ook vanwege de datum, heb op 4mei nooit zo m'n hoofd staan naar dat soort dingen.

Bovendien ook geen nieuwe plaat.. die komt eind van het jaar, dus ach.. ze komen wel weer een keer. Je vergeet overigens de andere data ook te noemen.


Op 4 mei doet de band de Oosterpoort in Groningen aan, 14 mei staat Queens of Stone Age in de Effenaar in Einhoven en een dag later is de Amsterdamse Paradiso aan de beurt

SEAL
22 februari 2011, 01:45
hmmm, ik moet maar snel een baan zien te vinden...
op lowlands waren ze awesome... in clubs zijn ze nog beter, naar het schijnt

Herman
22 februari 2011, 11:58
Hmm, ik twijfel. Al met al ben je waarschijnlijk zo'n €45,- kwijt aan een kaartje en idd geen nieuw album. Op Lowlands vond ik ze wel echt te gek though, en Groningen is heel goed te doen! Even kijken of ik dat eerste album goed te pruimen vind, want ze schijnen dat vooral te gaan spelen.

Squier4ever
22 februari 2011, 13:16
Zeker is dat goed te pruimen! Dikke stoner as it should..... Ik ga naar de effenaar, vrijdag kaartje kopen!

Bassbitch
22 februari 2011, 13:41
De Oosterpoort is de laatste tijd wel stukken beter qua geluid hoor vind ik. Sowieso dat mensen afknappen omdat een paar jaar geleden het geluid slecht was..

ellisvertellis
22 februari 2011, 14:25
Hmm, ik twijfel. Al met al ben je waarschijnlijk zo'n €45,- kwijt aan een kaartje en idd geen nieuw album. Op Lowlands vond ik ze wel echt te gek though, en Groningen is heel goed te doen! Even kijken of ik dat eerste album goed te pruimen vind, want ze schijnen dat vooral te gaan spelen.

Het album met de naam "Queens of the stone age" dus? Is dat het eerste? Dat ga ik dan ook maar eens checken...

rudolf
22 februari 2011, 14:39
Jup het self-titled album met:

1 Regular John
2 Avon
3 If Only
4 Walkin on the Sidewalks
5 You Would Know
6 How to Handle a Rope
7 Mexicola
8 Hispanic Impressions
9 You Can't Quit Me Baby
10 Give the Mule What He Wants
11 I Was a Teenage Hand Model

-geert-
23 februari 2011, 23:53
Oh mooi!! Dat is echt een gaaf album! Ik ga denk ik wel naar t optreden in Paradiso, lijkt me echt mooi om ze daar te zien, en ook met deze nummers :hippie:.

Dit beukt toch als een malle..:


http://www.youtube.com/watch?v=KUe5xpMwxvg

:rockon::rockon:

of 'You can't quit me baby' en 'Avon' zijn ook heel gaaf (en de rest :crazyhappy:)

Fucko
24 februari 2011, 14:04
Ik ben van de partij in Paradiso, vrijdag kaartje kopen om 10:01!:P

Arts
25 februari 2011, 10:40
Heb 4 kaarten kunnen kopen voor Effenaar.
Maar heb nog steeds aantal vrienden die niet mee kunnen.
Iemand kaarten over??

Fuhgawz
25 februari 2011, 11:49
Gekkenhuis! Binnen een halve minuut was het volgens mij gedaan. Ik werd doorverbonden naar de betaalsite toen die vastliep. Bij opnieuw proberen was alles al weg.

rudolf
25 februari 2011, 12:01
Ik heb ook niks :'((((((

kan wel janken

Fucko
25 februari 2011, 13:29
Ik was er helemaal klaar voor refresh precies om de minuut voor 5 minuten lang vanaf 09:55 en om 10 uur kon ik erin. kreeg steeds een foutmelding en toen bam was het op. Misschien hadden ze voor een grotere zaal moeten gaan ookal is de sfeer in die zalen kut.

Arts
25 februari 2011, 13:50
er zijn later nog kaarten beschikbaar gekomen

een uur geleden heb ik nog een extra kaartje kunnen kopen

en 2 vrienden van me ook!

Dus blijf proberen zou ik zeggen. Moest wel 15 minuten lang die code steeds intypen en hopen dat ik erdoorheen kwam ;)

Squier4ever
25 februari 2011, 15:00
Ik heb dankzij een vriendin van me een kaartje voor de Effenaar :D Was zelf ook aan het proberen om 10 uur, maar kwam er gewoon niet in. Zij had er gelukkig 4 gekocht, waaronder dus een voor moi! Ik ga naar QOTSA!

N.D.
25 februari 2011, 15:29
er zijn later nog kaarten beschikbaar gekomen

een uur geleden heb ik nog een extra kaartje kunnen kopen

en 2 vrienden van me ook!

Dus blijf proberen zou ik zeggen. Moest wel 15 minuten lang die code steeds intypen en hopen dat ik erdoorheen kwam ;)

Mazzelpik, je gaat dus niet naar Paradiso? Ik ging net nog kijken of ik kaartjes voor Paradiso kon scoren maar dat ging al niet meer...

TDZH
26 februari 2011, 13:41
He kut! Ik had graag naar Paradiso gegaan!

Squier4ever
14 mei 2011, 17:30
Zo dadelijk vertrekken naar de Effenaar! En dan kei- en keihard beuken bij Queens of the Stone Age! Hebberzinan!

rudolf
15 mei 2011, 11:56
Goed optreden alleen het geluid was slecht de eerste 2 nummers daarna werd het beter. Zeker de moeite waard al met al!