PDA

View Full Version : Idee voor nieuw subforum



TimmU
19 februari 2011, 16:48
Het forum is goed aangepakt de afgelopen weken. Sommige functies zijn uitgebreid, en er zijn een aantal nieuwe functies.

1 daarvan in het bijzonder, bevalt mij. Het invoegen van Youtube-filmpjes!

Op een ander forum waar ik vaak kom hebben we een subforum met o.a. nieuwe muziek, en verschillende genres (Gitaarmuziek, 80's , enzovoorts). Op die manier heb ik al tientallen bandjes ontdekt, en het kan ook dienen als een mooie kennisbank.

Mijn idee voor een nieuw subforum bestaat uit 2 onderdelen :

- Nieuw
-Verzamel-topics (Het ' grote-verzamelfestijn')

Eventueel heb ik wel tijd of zin om het concept wat beter vorm te geven, en ik ben ook wel bereid het te modereren!

Mithrandir
19 februari 2011, 17:14
In welk opzicht is dat anders dan bijvoorbeeld topics daarover openen in het subforum bands/artiesten?

Blend
19 februari 2011, 17:41
Misschien meer bedoeld op genres, en niet gespitst op één artiets / band. Lijkt me ook wel 'n tof subforum eerlijk gezegd.

Mitch
19 februari 2011, 17:47
Verplaatst naar Algemeen, waar het thuishoort.
Ik zie met enige regelmaat tips voor nieuwe bandjes in het subforum Bands/Artiesten verschijnen dus het aanpassen van je eigen surfgedrag op het forum is misschien efficiënter dan een verdere versnippering met nóg een extra subforum.
Wat een Verzamel forum moet inhouden snap ik effe niet. Bedoel je dan alle zooi in Off Topic?