PDA

View Full Version : Nieuwe tele



Lucaars
18 februari 2011, 22:15
Hey,

Ik heb al een mexicaanse strat, en ik zou graag een nieuwe gitaar kopen,maar dan een tele.

Nu is mijn vraag wat het slimste zou zijn, want ik zou moeten kiezen tussen de american special serie, of de american standard.

Ik zou graag weten of het verschil groot is of niet, zodat ik bv niet nu die special serie koop omdan een paar jaar later toch een amerikaanse te kopen.

Ik zal zowiezo nog in de winkel gaan testen.

Hendriks
18 februari 2011, 22:31
Wat is het budget , wil je maple of rosewood toets?

Lucaars
19 februari 2011, 11:02
Ik wil een maple,

Die special serie kan ik net betalen, voor die american standard zal ik nog toestemming van mijn ouders enzo moeten vragen, en doorsparen.

Soesje
19 februari 2011, 12:17
Ik ben laatst wezen kijken voor een Tele.
Ging voor de Am. Spec. en Baja kijken maar uiteindelijk heb ik de Am. Standard gekozen.

De Am. Spec. zat lekker in me handen was ook tevreden met het geluid, maar de Am. Standard was toch een stap beter voor mijn gevoel.

Omag
19 februari 2011, 14:38
Hangt allemaal een beetje af van je budget hé...

Zelf ging ik voor een Mexicaan. Heb lang getwijfeld om me de Classic 50's aan te schaffen, tot ik uiteindelijk na lang zoeken een Baja in mijn handen kreeg. Direct verkocht! Voelt gewoon nog beter aan dan de classic.

Van de US Standard die even probeerde had ik niet echt een wow gevoel, maar die zag er wel magnifiek uit met zijn sunburst kleurtjes...

Morio66
19 februari 2011, 20:27
Het is allemaal persoonlijk natuurlijk, maar ik heb een goede Am. Standard en een Baja. Ik pak de Baja vaker. De special vond ik overigens ook niet onprettig.