PDA

View Full Version : Omnivore - Wrong



pupanus1
17 februari 2011, 13:59
We hebben een paar weken terug ons meest recente nummer voor het eerst gespeeld tijdens een optreden.

Vroeg me af wat jullie er van vonden.


http://www.youtube.com/watch?v=y4AUoBcXx0I

Jammer en gek genoeg viel de microfoon uit bij het laatste refrein dus excuus daarvoor.

Valt qua genre denk ik onder grunge.

pupanus1
22 februari 2011, 16:27
Niemand die iets te zeggen heeft?

The Lo Lands
23 februari 2011, 20:04
Ik wil er wel wat over zeggen. Buiten dat de opnames natuurlijk slecht zijn vind ik het een aardig nummer met een spannende opbouw. Het is alleen dat de energie er nog niet echt vanaf spat. Er zit volgens mij meer in maar dat komt er nog niet helemaal uit. Ik weet niet hoelang jullie al samenspelen maar probeer iets meer power in jullie geluid en performance te gooien. De gitarist links staat volledig stil en de bassist mag ook wel iets meer bewegen. Voor de zanger/gitarist ligt dit uiteraard anders. Meer brutaliteit :)

Bazzey
23 februari 2011, 20:53
:D eej doordat het liedje nogal sleept,vind ik er soms nog al een Slayer sfeertje in hangen.
Per ongeluk Slayer fans in je band?
;)
Ik vond het persoonlijk nogal jammer dat de solo errug slecht was................
Het liedje zelf is wel okeej ja (mooie opbouw),er blijven zelfs stukjes van door mn hoofd spoken,en das dus alleen maar goed!